1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rijbewijs ingevorderd

Discussie in 'Drugs en de wet' gestart door Ana, 16 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Dus niet ik moest er mee leren omgaan omdat het snel verslavend is.
    En ben NOOIT lichamelijk verslaafd geweest.
    Wou gewoon weten wat het beste was en ben er uit gekomen ik weet het nu dus ga geen dingen verzinnen.

2. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Dikke onzin Mellisa werd helemaal de grond in getrapt bij een andere post iedereen was het er mee eens. Het moest stoppen maar jij moest weer zonodig een trap na geven.

Dus hou nou gewoon op ik heb geen zin in discussiëren met mensen die hier zijn zoals jij. Achteraf nog ff olie op het vuur gooien.
    Probeer nu discussies te voeren dus :wave:

3. AphexTwin

AphexTwin Bewuste gebruiker

De Dunne en Rebell vinden dit leuk.
  4. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Omdat je dondersgoed wist dat ik een ban had! En blijft het een laffe actie. Maar ik ga je gewoon negeren want jij wilt ook graag confrontaties en ik wil gewoon leuke gesprekken vanaf nu. De leukste thuis? Vraag me af hoe jij aan die naam komt. Want heb nog niks leuks gelezen

5. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ik stop nu ook met reageren onder deze hele topic!

Want mensen kunnen dingen helaas niet laten gaan.

6. Sally Tessio

Sally Tessio Bewuste gebruiker Tripreporter

Fin

De Dunne vindt dit leuk.
  7. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Jij bent nu de gene die het niet los kunt laten, de discussie was al afgekapt. Bovendien heb ik je via pb ook laten weten dat het nu klaar is met deze discussies op het forum, ik verwacht dan wel dat je daar ook wat mee doet natuurlijk.

De Dunne vindt dit leuk.
  8. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

[
    Heyyyy Vriendjes en vriendinnentjes! Rechtzaak tegen CBR :’) Wat een grap!
    Dat is juist het probleem :) CBR gaat op de stoel zitten van de rechter! Zonder dat er onafhankelijk rechter erna kijkt...
    Zonder grappen, Wat wil dan tegen de Rechter gaan verklaren? Als je daadwerkelijk (echt) onschuldig bent? Rechter hecht meer waarde aan de verklaring van Oom agent! Dan jou verklaring!
    (Heeft niks te maken met CBR bashen!)
    Zo bedoel ik het niet! Het is eenmaal feit bovenste topic hiermee te maken krijgt
    CBR kan tegenwoordig eisen of ze ff in medisch dossier mogen kijken of je toevallig... medicijnen slikt of anderen aandoening hebt! Wat een zooit moraalridders op het witte paard op dit forum zeg met 0 kennis !
    (Ik heb wel Respect voor ieder ze mening natuurlijk, iemand in ze waarde laten is belangrijkste is in het leven)
    Wat doen jullie zo dramatish over een advocaat ? Je hoeft niet altijd iets te verbergen hebben als Advocaat naast je staat! Hij kijkt alleen toe of alles wel volgens de wet mag! En is nogal juridisch ingewikkeld process kan zijn! Overheid instanties zijn papier tijgers, waar je zelf niet uit komt!
    Jullie zouden keer in de problemen moeten komen met de overheid! Dan zouden jullie eeuwig dankbaar mogen zijn dat een advocaat naast je staan. Ik ben ondertussen 16 maanden rijbewijs nog steeds kwijt .
    Fijn weekend toe gewenst allemaal! <3

9. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Hoezo een verhitte discussie ‘s zijn altijd vermaak

10. Psychedelibee

Tja, jij bent een van die personen die graag niet op inhoud maar op de man af discussieert. Of jij het leuk vind of niet interesseert me niet, als de sfeer uit de hand loopt en het respectloos wordt zal er opgetreden worden, punt.

Fenrir vindt dit leuk.
  11. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Inhoud? ik heb nog geschreven wat mijn ervaring zijn met Politie en CBR en dat ik daar mening over heb ?

12. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen

13. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Misschien maar een slotje op dit topic? TS is sinds 2 maanden toch niet meer online geweest.

14. Psychedelibee

Het gaat niet alleen om dit topic he... En vraag je nu aan mij of je daar een mening over hebt? Dat kun je beter aan jezelf vragen.

Anyway. Het wordt weer offtopic, dus kap het bij deze af.

15. Psychedelibee

Misschien maar beter inderdaad. In principe had het in interessante discussies kunnen uitmonden die niet alleen voor de TS relevant zijn, maar aangezien het alleen maar elke keer uit de hand loopt is een slotje beter inderdaad.

De Dunne vindt dit leuk.
Laden...
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.