[
Dat boetes hoog zijn of rijbewijzen afgepakt worden is juist goed, zo leer je het een beetje en moet je in eerste instantie al ervoor kiezen om uberhaubt geen drugs te doen achter het stuur ( alcohol included ). snap prima dat je de straf belachelijk hoog vind maar beter "te" hoog dan te laag anders blijven mensen het doen omdat ze het toch niks boeit. nu krijgen ze nog een besef van owww dammmm that sht fcked up.... i don't care about the cbr to be honest en heb ook geen advocaat nodig. daarbij wel gezegd, als een persoon vind dat de gevordede actie onterecht is bij hem kan hij of zij altijd een rechtzaak aanvragen. probleem is dat dit gewoon aardig wat kost en meestal meer dan de boete zelf. ( met het bijlopende risico dat je hem verliest en nog meer moet betalen ).
Heyyyy Vriendjes en vriendinnentjes! Rechtzaak tegen CBR :’) Wat een grap!
Dat is juist het probleem

CBR gaat op de stoel zitten van de rechter! Zonder dat er onafhankelijk rechter erna kijkt...
Zonder grappen, Wat wil dan tegen de Rechter gaan verklaren? Als je daadwerkelijk (echt) onschuldig bent? Rechter hecht meer waarde aan de verklaring van Oom agent! Dan jou verklaring!
(Heeft niks te maken met CBR bashen!)
Zo bedoel ik het niet! Het is eenmaal feit bovenste topic hiermee te maken krijgt
CBR kan tegenwoordig eisen of ze ff in medisch dossier mogen kijken of je toevallig... medicijnen slikt of anderen aandoening hebt! Wat een zooit moraalridders op het witte paard op dit forum zeg met 0 kennis !
(Ik heb wel Respect voor ieder ze mening natuurlijk, iemand in ze waarde laten is belangrijkste is in het leven)
Wat doen jullie zo dramatish over een advocaat ? Je hoeft niet altijd iets te verbergen hebben als Advocaat naast je staat! Hij kijkt alleen toe of alles wel volgens de wet mag! En is nogal juridisch ingewikkeld process kan zijn! Overheid instanties zijn papier tijgers, waar je zelf niet uit komt!
Jullie zouden keer in de problemen moeten komen met de overheid! Dan zouden jullie eeuwig dankbaar mogen zijn dat een advocaat naast je staan. Ik ben ondertussen 16 maanden rijbewijs nog steeds kwijt .
Fijn weekend toe gewenst allemaal! <3