Ik heb dus wat salvia 5x extract gehaald vanmiddag. Heb me er goed over ingelezen en heb goede set en setting. En wil het dus vanavond gaan gebruiken.
Ik had alleen nog wat vragen:
Kan ik het gewoon in een puur/hasj-pijpje doen??
En stinkt het erg, ik heb met kersensmaak als dat nog wat uitmaakt?(ivm. ouders)
Ook over de dosering, ik heb 1 gram maar als ik eerst test of ik er gevoelig voor bed ed. en gebruik bijv. 0,2/3 gram, waneer werkt het dan weer goed? Want ik had gelezen dat je eigenlijk zoveel mogenlijk in 1 keer moet doen aangezien het daarna niet meer werkt? Is dit een questie van minuten,uren,dagen??
Alvast bedankt
Ik had alleen nog wat vragen:
Kan ik het gewoon in een puur/hasj-pijpje doen??
En stinkt het erg, ik heb met kersensmaak als dat nog wat uitmaakt?(ivm. ouders)
Ook over de dosering, ik heb 1 gram maar als ik eerst test of ik er gevoelig voor bed ed. en gebruik bijv. 0,2/3 gram, waneer werkt het dan weer goed? Want ik had gelezen dat je eigenlijk zoveel mogenlijk in 1 keer moet doen aangezien het daarna niet meer werkt? Is dit een questie van minuten,uren,dagen??
Alvast bedankt
) nog met een lekker zonnetje. Ik heb 1 zown dopje gedaan ( weet niet hoeveel dat is maar er lijkt eigenlijk weinig uit dat buisje). Het effect was idd wel overweldigend bij die dosis.