schokken in hoofd

Status
Niet open voor verdere reacties.

buster

Newbie
fok, dan komen dat soort dingen wel weer heel erg dichtbij.....
mijn gedachten en medeleven jegens de nabestaanden...
*hoopt dat ze niet geleden heeft* :(

Marco123

Newbie
Ik heb soms last van steekjes over heel mijn lichaam hoewel ik al 6 maanden gestopt ben.
Iemand die weet wat dit is en of dit weggaat?

Elohtibbar

Badass junkie
Marco123 zei:
Ik heb soms last van steekjes over heel mijn lichaam hoewel ik al 6 maanden gestopt ben.

Dude, je gaat toch geen topic bumpen van iemand die is overleden om zo'n rare vraag te stellen.. :confused: Antwoord: NEE, niemand weet wat dat is en of het weggaat, en al helemaal niet of het met xtc te maken heeft. Niemand is hier gekwalificeerd arts en niemand kan aan de hand van "ik heb soms last van steekjes in mijn lichaam" je exact vertellen wat je mankeert. Als het je dwarszit, ga naar een dokter.

Mike

Bewuste gebruiker
Tjeeeezussss..... Mag dit topic alsjeblieft dicht? Of de mogelijkheid om te reageren sluiten?

Marco123

Newbie
Rabbithole zei:
Marco123 zei:

Dude, je gaat toch geen topic bumpen van iemand die is overleden om zo'n rare vraag te stellen.. :confused: Antwoord: NEE, niemand weet wat dat is en of het weggaat, en al helemaal niet of het met xtc te maken heeft. Niemand is hier gekwalificeerd arts en niemand kan aan de hand van "ik heb soms last van steekjes in mijn lichaam" je exact vertellen wat je mankeert. Als het je dwarszit, ga naar een dokter.
Je moet daar zo belchelijk niet voor reageren manneke :openmouth:

Elohtibbar

Badass junkie
Marco123 zei:
Rabbithole zei:
Marco123 zei:

Ten eerste: ik ben een vrouw.

Ten tweede: typ normaal Nederlands, ik begrijp nu geen kut van wat je zegt.

Ten derde: vind jij het normaal om een topic te gaan bumpen van iemand die aan een hersentumor is overleden, alleen omdat jij zo stom denkt van ons een beter antwoord te krijgen dan van een arts? Doe alsjeblieft normaal, dit was een topic waar mensen de overledene konden condoleren. Over ongepast gesproken.

Mike

Bewuste gebruiker
Marco123 zei:
Rabbithole zei:
Marco123 zei:

Belgelijk! .... :grin:

Sorry, ik vind dit ook ongepast, maar deze was gewoon TE mooi om te laten lopen...

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mike zei:
Tjeeeezussss..... Mag dit topic alsjeblieft dicht? Of de mogelijkheid om te reageren sluiten?

Misschien wel een goed idee, aangezien ook Guapo Temudgin duidelijk niet verder heeft gelezen en niet doorheeft dat Wendy inmiddels is overleden. Hoe meer pagina's dit topic krijgt, des te vaker het ook voor zal komen dat mensen niet meer verder lezen.

Om het topic na sluiten in de afvalbak te deponeren gaat me wel iets te ver, dus ik laat het wel hier in het subforum staan. De mensen op DF die Wendy en haar verhaal gekend hebben, hebben inmiddels toch allemaal wel hun medeleven en condoleances achter gelaten....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan