Mike64 zei:Wat is daar het probleem van?
Het probleem is, dat ze inmiddels is overleden...
viewtopic.php?f=3&t=23873
Dat had ik even gemist, maar dat was dus pas na mijn 'sterkte' reply.
Sterkte aan de nabestaanden.
Mike64 zei:Wat is daar het probleem van?
Het probleem is, dat ze inmiddels is overleden...
viewtopic.php?f=3&t=23873
Marco123 zei:Ik heb soms last van steekjes over heel mijn lichaam hoewel ik al 6 maanden gestopt ben.
Iemand die weet wat dit is en of dit weggaat?
Je moet daar zo belchelijk niet voor reageren mannekeRabbithole zei:Marco123 zei:Ik heb soms last van steekjes over heel mijn lichaam hoewel ik al 6 maanden gestopt ben.
Dude, je gaat toch geen topic bumpen van iemand die is overleden om zo'n rare vraag te stellen..Antwoord: NEE, niemand weet wat dat is en of het weggaat, en al helemaal niet of het met xtc te maken heeft. Niemand is hier gekwalificeerd arts en niemand kan aan de hand van "ik heb soms last van steekjes in mijn lichaam" je exact vertellen wat je mankeert. Als het je dwarszit, ga naar een dokter.
Marco123 zei:Je moet daar zo belchelijk niet voor reageren mannekeRabbithole zei:Marco123 zei:Ik heb soms last van steekjes over heel mijn lichaam hoewel ik al 6 maanden gestopt ben.
Dude, je gaat toch geen topic bumpen van iemand die is overleden om zo'n rare vraag te stellen..Antwoord: NEE, niemand weet wat dat is en of het weggaat, en al helemaal niet of het met xtc te maken heeft. Niemand is hier gekwalificeerd arts en niemand kan aan de hand van "ik heb soms last van steekjes in mijn lichaam" je exact vertellen wat je mankeert. Als het je dwarszit, ga naar een dokter.
![]()
Marco123 zei:Je moet daar zo belchelijk niet voor reageren mannekeRabbithole zei:Marco123 zei:Ik heb soms last van steekjes over heel mijn lichaam hoewel ik al 6 maanden gestopt ben.
![]()
Mike zei:Tjeeeezussss..... Mag dit topic alsjeblieft dicht? Of de mogelijkheid om te reageren sluiten?