Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

miles

Wijs gebruiker
Kutje, net een halfje wit in de auto gevonden, terwijl het de bedoeling is dat ik pas weer over 3 weken op zn vroegst iets gebruik, kon wel eens lastig worden...
Maar goed t ligt in de kluis, en ik doe het niet...

Manu76

Badass junkie
Kutje, net een halfje wit in de auto gevonden, terwijl het de bedoeling is dat ik pas weer over 3 weken op zn vroegst iets gebruik, kon wel eens lastig worden...
Echt niet? 3 weken blijft het in de kluis liggen? Wauw!

OT: ik doe mijn best betere eetgewoontes aan te leren. Minder zoet en even geen brood/ pasta en minimaal rijst. Ik heb toch flinke last van cravings. Crispy chicken, gebak, Chinese noodles, frietjes en dat soort zaken gaan door mijn hoofd.

miles

Wijs gebruiker
Echt niet? 3 weken blijft het in de kluis liggen? Wauw!
Dat is het plan, 1 weekeind per maand drugs is mn max is de afspraak die ik met mezelf gemaakt heb, nu 1 weekeind niks gehad, daarvoor 2 weekeinden wel, mocht ik van mezelf omdat ik een maand ervoor overgeslagen had, maar nu wil ik mezelf er toch aan houden.

Ik geef eerlijk toe dat ik coke nog nooit lang heb kunnen laten liggen, nu is nog geen probleem, maar als de kinderen woensdag weer naar hun moeder gaan en het huis weer leeg is , dan komt de uitdaging...

Maar het blijft in de kluis!

miles

Wijs gebruiker
Het lukt me eigenlijk altijd wel, die paar weken zonder, maar dan is het eigenlijk makkelijk, in mijn vaste vriendengroep gebruikt er niemand, de drugs momentjes zijn met andere mensen en op andere plaatsen, ik hoef dus alleen maar die plaatsen te mijden.

Dit is de eerste keer dat ik het doe terwijl ik wel coke in huis heb, en ik vind het wel een interessante uitdaging.
Overigens ligt de kluis vol met van alles en nogwat, wel bijzonder hoe dat werkt, veel van die dingen zijn veel leuker als coke, en toch is die behoefte er totaal niet, gek eigenlijk

Pompoen

Bewuste gebruiker
Was ook maar een grapje 🙃 Maar je klinkt nu al een stuk zelfverzekerder, dus goed zo!
Ik wilde dit eigenlijk zonder grap zeggen. Waarom gooi je het niet weg? Scheelt een hoop gezeur en getwijfel in je hoofd. Voor die 2 tientjes.. Ik merk dat als wij thuis iets hebben liggen dat ik er de hele tijd (met name bij elk lastig moment) over na gaan denken en twijfelen om te pakken, geeft echt veel onrust. Dus daarom wil ik ook niks meer in huis hebben.

Maar het is een leuk experiment :wink:

miles

Wijs gebruiker
Ik wilde dit eigenlijk zonder grap zeggen. Waarom gooi je het niet weg? Scheelt een hoop gezeur en getwijfel in je hoofd. Voor die 2 tientjes.. Ik merk dat als wij thuis iets hebben liggen dat ik er de hele tijd (met name bij elk lastig moment) over na gaan denken en twijfelen om te pakken, geeft echt veel onrust. Dus daarom wil ik ook niks meer in huis hebben.

Maar het is een leuk experiment :wink:
Ik denk dat de grap vooral is dat ik dit van de week nog tegen iemand anders heb gezegd op dit forum🤣

Overigens ben ik nooit echt verslaafd geweest denk ik, afgelopen jaar wel een paar momenten gehad dat het wat te veel werd, maar altijd zonder veel problemen weer kunnen minderen als t me echt te gek werd.
Ik denk dat als ik echt een zware periode gehad zou hebben waarin het mn leven beheerst zou hebben, dat ik het wel weggegooid zou hebben.

Pompoen

Bewuste gebruiker
Ik denk dat de grap vooral is dat ik dit van de week nog tegen iemand anders heb gezegd op dit forum🤣

Overigens ben ik nooit echt verslaafd geweest denk ik, afgelopen jaar wel een paar momenten gehad dat het wat te veel werd, maar altijd zonder veel problemen weer kunnen minderen als t me echt te gek werd.
Ik denk dat als ik echt een zware periode gehad zou hebben waarin het mn leven beheerst zou hebben, dat ik het wel weggegooid zou hebben.
Aaah oké haha. Ik dacht dit, omdat je het toch nog ff uit de kluis had gehaald vandaag. Dus dacht dat je het er lastig mee had. Maar lekker laten liggen dan, mooie bevestiging naar jezelf toe als het lukt 😊

Jazz35

Wijs gebruiker
Heb al een week niks gebruikt (behalve m'n benzo's en medicatie), maar heb al besloten dat ik zaterdag op een feestje wel iets ga drinken of iets van drugs pak (niet te gek) en heb al dagen enorme cravings. Maar gek genoeg vooral naar TAART!!! 😬😂

Ik eet nooit taart, ik houd in principe helemaal niet van taart, ik heb niets met zoetigheid, maar nu ik niet vape, niet drink, geen drugs gebruik, NIKS doe, heeft mijn lijf onmiddellijk zin in iets anders, en dat is dus FUCKING TAART. 🍰🍰🍰

Ik heb het niet in huis en ik ga het ook niet halen, maar ik zou echt een moord doen voor een tompoes. Weird, hoe verslaving zich kan manifesteren.

Gelato43

Bewuste gebruiker
Heb al een week niks gebruikt (behalve m'n benzo's en medicatie), maar heb al besloten dat ik zaterdag op een feestje wel iets ga drinken of iets van drugs pak (niet te gek) en heb al dagen enorme cravings. Maar gek genoeg vooral naar TAART!!! 😬😂

Ik eet nooit taart, ik houd in principe helemaal niet van taart, ik heb niets met zoetigheid, maar nu ik niet vape, niet drink, geen drugs gebruik, NIKS doe, heeft mijn lijf onmiddellijk zin in iets anders, en dat is dus FUCKING TAART. 🍰🍰🍰

Ik heb het niet in huis en ik ga het ook niet halen, maar ik zou echt een moord doen voor een tompoes. Weird, hoe verslaving zich kan manifesteren.
Klinkt gek en mischien totaal geen vergelijking, maar zelfs nu ik eens voor de gein even geen caffeïne tot me toe neem ben ik dit ook erg gaan vervangen met suiker. Je brein zoekt altijd wel iets anders lijkt het wel.

GroenRook

Experimenterende gebruiker
Met een lichte maagbloeding op bed liggen, rillend met een ziek gevoel.
Omdat je alles hebt verkloot, bent teruggevallen met ketamine, vriendin kwijt bent en je woonsituatie weer volledig op zn kop ligt terwijl je eindelijk zou verhuizen.
En vooral niet weten waar te beginnen.. omdat je weer op dezelfde plek zit als een paar jaar geleden.

Manu76

Badass junkie
Met een lichte maagbloeding op bed liggen, rillend met een ziek gevoel.
Omdat je alles hebt verkloot, bent teruggevallen met ketamine, vriendin kwijt bent en je woonsituatie weer volledig op zn kop ligt terwijl je eindelijk zou verhuizen.
En vooral niet weten waar te beginnen.. omdat je weer op dezelfde plek zit als een paar jaar geleden.
Waarom heb je alles weer verkloot terwijl je wist dat het in het verleden je leven geen plezier deed? En kun je in de toekomst iets doen om niet weer de verkeerde keuzes te maken?
Sterkte en ik wens je een langdurig herstel toe.

GroenRook

Experimenterende gebruiker
Waarom heb je alles weer verkloot terwijl je wist dat het in het verleden je leven geen plezier deed? En kun je in de toekomst iets doen om niet weer de verkeerde keuzes te maken?
Sterkte en ik wens je een langdurig herstel toe.
Wanhoop? Een kansloze toevlucht.
Ik heb zelf dingen verkloot, dit niet direct toegegeven, me daardoor heel schuldig gevoeld en steeds meer gaan drinken tot het punt kwam dat ik weer ketamine ging gebruiken als de kansloze niet werkende uitweg die alles alleen maar erger maakt …
Ik weet hoe het werkt en toch doe ik het..
Het is het denken op korte termijn, even vluchten, maar dat heeft de situatie zoveel erger gemaakt.

Ook ben ik weer gevallen en is er weer een raam gesneuveld…

_shikantaza

Badass junkie
Wanhoop? Een kansloze toevlucht.
Ik heb zelf dingen verkloot, dit niet direct toegegeven, me daardoor heel schuldig gevoeld en steeds meer gaan drinken tot het punt kwam dat ik weer ketamine ging gebruiken als de kansloze niet werkende uitweg die alles alleen maar erger maakt …
Ik weet hoe het werkt en toch doe ik het..
Het is het denken op korte termijn, even vluchten, maar dat heeft de situatie zoveel erger gemaakt.

Ook ben ik weer gevallen en is er weer een raam gesneuveld…
Zoek hulp. Bel je huisarts.

miles

Wijs gebruiker
Gefaald, ik ben toch zwakker als ik dacht,
Vrijdag had ik een feestje van een opdrachtgever, werk al een half jaar regelmatig voor dit bedrijf en ken het personeel wel aardig dus.
Dacht ik
Op het feestje vrijdag bleek dat er een man of 6 waren die coke gebruikten en ik heb vrolijk meegedaan , en toen ik na de tijd thuiskwam heb ik dat beetje wat nog in de kluis lag opgemaakt, gelukkig was het minder als ik dacht.
En nu vanmiddag heb ik om 5 uur, en zojuist de 2mmc gepakt die ik nog overhad van m'n experimentje laatst, heb nog een klein lijntje, dat maak ik zo op en dan weer terug naar 0, opnieuw beginnen aan m'n maand niks gebruiken, en deze keer echt, ook maar even geen alcohol, dat is m'n grootste valkuil denk ik..

Jazz35

Wijs gebruiker
Gefaald, ik ben toch zwakker als ik dacht,
Vrijdag had ik een feestje van een opdrachtgever, werk al een half jaar regelmatig voor dit bedrijf en ken het personeel wel aardig dus.
Dacht ik
Op het feestje vrijdag bleek dat er een man of 6 waren die coke gebruikten en ik heb vrolijk meegedaan , en toen ik na de tijd thuiskwam heb ik dat beetje wat nog in de kluis lag opgemaakt, gelukkig was het minder als ik dacht.
En nu vanmiddag heb ik om 5 uur, en zojuist de 2mmc gepakt die ik nog overhad van m'n experimentje laatst, heb nog een klein lijntje, dat maak ik zo op en dan weer terug naar 0, opnieuw beginnen aan m'n maand niks gebruiken, en deze keer echt, ook maar even geen alcohol, dat is m'n grootste valkuil denk ik..
Join the club. Ik ga na een fijn drank/drugsavontuurtje óók weer voor een maand lang nul komma nul. 😬 Starting: now.

Gelato43

Bewuste gebruiker
Deze hele dag heb ik al zin om een goeie joint te roken, zon typische luie zondag heb ik vandaag. Gelukkig lukt het me om mezelf in bedwang te houden, maar vandaag heb ik wel iets meer moeite merkt ik.

Javelin FGM-148F

Wijs gebruiker
p het feestje vrijdag bleek dat er een man of 6 waren die coke gebruikten en ik heb vrolijk meegedaan ,
Van je hele verhaal is het de enige wat ik oprecht vreemd vond. Zoveel mensen en van hetzelfde bedrijf? Wordt er daar zo makkelijk erover gedaan?
Verder wens ik je veel succes !

miles

Wijs gebruiker
Van je hele verhaal is het de enige wat ik oprecht vreemd vond. Zoveel mensen en van hetzelfde bedrijf? Wordt er daar zo makkelijk erover gedaan?
Verder wens ik je veel succes !
Ik wist het ook niet, er waren een stuk of 50 mensen, maar er werken veel jongeren, rond de 25, ik ging even buiten pissen en zag ze een pakje wegstoppen, en toen werd mij ook wat aangeboden omdat ze toch al betrapt waren, ik had bij een van die jongens wel eens laten vallen dat ik wel eens een pilletje deed op een festival, en ze deden niet heel erg hun best meer om het te verstoppen toen ze zagen dat ik t was

miles

Wijs gebruiker
Ik verbaas me er overigens wel vaker over hoe veel jongeren van 20/25 er zijn die gebruiken, voor mijn gevoel was dit 15 jaar geleden toen ik zo oud was veel minder, in elk geval in mijn regio

Javelin FGM-148F

Wijs gebruiker
Ik verbaas me er overigens wel vaker over hoe veel jongeren van 20/25 er zijn die gebruiken, voor mijn gevoel was dit 15 jaar geleden toen ik zo oud was veel minder, in elk geval in mijn regio
Ik verbaasde me toen ik er achter kwam hoeveel mensen van 35- 50 jarige leeftijd gebruiken:)

miles

Wijs gebruiker
Haha, het is dat het 2mmc is, vind het niet echt fantastisch spul, maar goed het lag er, en ik ben schijnbaar een zwakkeling, dus beter zo

Gelato43

Bewuste gebruiker
Holy, de laatste paar dagen heb ik zo ontzettend veel zin om een joint te roken. Waar dit oppeens vandaan komt? Stress? hetzelfde gezeur om me heen meemaken waardoor ik zoveel blowde voordat ik gestopt was? echt geen idee. Ik vind het verschikkelijk, edibles zijn soms ook gewoon te sterk, en ik denk toch wel een kleine nicotine willen roken craving. ik moet doorzetten, ik ben bijna 3 maandne rookvrij. Ik wil het zo houden, maar deze dagen zijn oppeens zo moeilijk in de avonden.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Holy, de laatste paar dagen heb ik zo ontzettend veel zin om een joint te roken. Waar dit oppeens vandaan komt? Stress? hetzelfde gezeur om me heen meemaken waardoor ik zoveel blowde voordat ik gestopt was? echt geen idee. Ik vind het verschikkelijk, edibles zijn soms ook gewoon te sterk, en ik denk toch wel een kleine nicotine willen roken craving. ik moet doorzetten, ik ben bijna 3 maandne rookvrij. Ik wil het zo houden, maar deze dagen zijn oppeens zo moeilijk in de avonden.

Ik rook al meer dan 1 jaar geen wiet meer maar heb bepaalde periodes, zoals nu, ook wel zin in een lekker jointje.
Gewoon zo'n speciaal soortje.
Watertanden...
Maar mag ook niet toegeven!
Meer dan 15jaar geblowt.

Gelato43

Bewuste gebruiker
Ik rook al meer dan 1 jaar geen wiet meer maar heb bepaalde periodes, zoals nu, ook wel zin in een lekker jointje.
Gewoon zo'n speciaal soortje.
Watertanden...
Maar mag ook niet toegeven!
Meer dan 15jaar geblowt.
Goed bezig! Ik zou graag wel weer willen roken maar de gezondheid van mijn longen vind ik iets belangrijker:sweatsmile:
Ik kan zo af en toe er wel 1 roken, maar wat @Ape zegt: Gewoon 1 keertje maar, toch??

Bovenaan