Seks voor de eerste keer vragen

Neo-Shulginist

Badass junkie
De truc is dan misschien om niet in de kroeg op zoek te gaan :wink:
Ik weet niet of jullie Dr. K. kennen? Hij maakt als psychiater veel video's over dit soort onderwerpen. Ik vind het aanrader.
Verder weet ik niet of het per se in dit topic hoort, want @MR_CHIP is duidelijk in wat hij wil, en een partner vinden is iets anders dan een sekswerker bezoeken. Maar ik wilde het toch even delen :wink:

OtherShore

Badass junkie
Op zich kan ik begrijpen dat je hiervoor kiest. Toch denk ik dat je niet moet onderschatten dat seks met een sekswerker niet te vergelijken is met seks met een partner die daadwerkelijk met je naar bed wil. Zelfs een vrij koude one-nightstand is vele malen beter dan betaalde seks.

Een sekswerker is aan het werk. Ze voert bepaalde handelingen uit. Als je geluk hebt, doet ze haar best, en is ze verder vriendelijk. Maar zoveel mensen werken niet met plezier of hebben er geen zin meer in na een lange dag. Het blijft werk en de meeste mensen geven dat niet hun al.

Dus vaak is het toch wat teleurstellend. Onderschat ook niet dat seks met een vreemde een soort instinctieve afkeer kan oproepen. Veel sekswerkers gebruiken bijvoorbeeld drugs om zich daaroverheen te zetten of schakelen hun gevoel uit om dat niet te hoeven voelen. Tja, aangenamer wordt het er niet op. Achteraf voel je je een beetje bezwaard. Schaamte ook.

Dus ja. Ik raad het toch niet echt aan, denk ik. Zelfs niet als het de enige oplossing lijkt om toch eens van bil te gaan.

Laatst bewerkt:

SoulAssassins

Badass junkie
Ik heb mezelf ook eens 10 jaar op non actief gezet ,na een langdurige relatie en heb mezelf naar Den Haag gesleept naar de vrouwen van plezier.
Mijn ervaring was neutraal ,ik was overtollige energie kwijt en wat frustratie.
Maar een bevredigend gevoel had ik er nooit bij ,dit kan voor jou een andere ervaring zijn of gaan worden.

Sex zonder een echte chemie is werk/karweitje.
Aan de andere kant maakt je kennis met het gevoel van een vagina als je penetreert ,en het gevoel van een blowjob is fantastisch.
Dus eigenlijk wel spannend en kinky voor jou als eerste ervaring ,ik zou het persoonlijk bij die eerste ervaring houden en je voor de rest goed verzorgen en een eigen unieke kledingstijl ,gewoon picobello je eigen presenteren als een heer ,zelfvertrouwen hebben werkt ook als een magneet.
Verder kan ik je uit ervaring zeggen dat je liefde of een partner niet te zoeken zijn ,zoiets komt op je pad.
Bij de een wat later als bij de ander ,dus geen schaamte over je leeftijd en ervaring want wij zijn allemaal bij 0 begonnen.

Bovenaan