serotonine

Fishhead07

Wijs gebruiker

Fishhead07

Wijs gebruiker
Hheeh ik helaas dit weekend niet aan de X volgende weke hopelijk weer.

Het kan neit vaak genoeg x dag zijn :)

Al zou ik graag weer keer dat love gevoel willen mee maken maarja 2 maanden zonder me X :flushed:

:wave: :wave: :wave: :wave:

Big Mo

Experimenterende gebruiker
Oh, mijn vriendelijke vriend, ben je nu al jaloers :mrgreen:

wie zegt er dat ze dom zijn, ze zijn juist zo uitgenast als de pest !!

ze hebben een super feestje helemaal gratis en krijgen als bonus voor lokale begrippen met een beetje geluk minimaal een gemiddeld weeksalaris maar wellicht meer mee naar huis.

nutsss

Wijs gebruiker
Big Mo zei:
Oh, mijn vriendelijke vriend, ben je nu al jaloers :mrgreen:

wie zegt er dat ze dom zijn, ze zijn juist zo uitgenast als de pest !!

ze hebben een super feestje helemaal gratis en krijgen als bonus voor lokale begrippen met een beetje geluk minimaal een gemiddeld weeksalaris maar wellicht meer mee naar huis.

oeh.. meer kraaltjes? :rolleyes: :beer:

Delirium

Badass junkie
Gister was voor mij al XTC dag :)

Na twee maanden een pilletje genomen, dacht dat me serotonine wel weer aangevuld was. Heb me twee uur lekker gevoeld en daarna crashte het gevoel. Toen ik na 2 uur bijnam had die pil ook helemaal geen effect meer :(

DreamWeaver

Badass junkie
Delirium zei:
Gister was voor mij al XTC dag :)

Na twee maanden een pilletje genomen, dacht dat me serotonine wel weer aangevuld was. Heb me twee uur lekker gevoeld en daarna crashte het gevoel. Toen ik na 2 uur bijnam had die pil ook helemaal geen effect meer :(

That sucks dude. Misschien maar overstappen op het aantasten van de dopaminesysteem ipv je serotonine systeem ? :P En dan gewoon terugswitchen over een jaartje :hearteyes:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Inderdaad klote man :( wil zeker wel lang stoppen en dan weer optimaal genieten van me X maarja. X is de enigste drugs die ik momenteel gebruik dus zou erop neerkomen dat ik dan 2 maanden clean ben terwijl het net vakantie is :( nee dat wordt niets helaas.

Dus maar hopen dat ik na de vakantie als ik afbouw nog ooit dat love gevoel kan krijgen :grin: en anders de herinnering van de eerste keren koesteren :sunglasses:

Peace :wave:

XTC :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Fishhead07

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
En kristallen? Wat doet dat voor je? Want een maat van me krijgt eigenlijk alleen het love-gevoel van diamantjes.

Komt op het zelfde neer. maar heb kristalle nooit optimaal ervaren ook in het begin niet. Ik hou het liever bij de snoepjes.

Maar als je grote hoeveelheid kristalle neemt en je serotonine is goed dan krijg je ook gewoon het love gevoel hoor :)

Maarja voorlopig nog ff genieten van me X en dan stoppe vind er momenteel al niet veel meer aan :cry: maarja 2 maanden zonder red ik ook niet te saai :flushed: :rolleyes:

:wave:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
En kristallen? Wat doet dat voor je? Want een maat van me krijgt eigenlijk alleen het love-gevoel van diamantjes.

Komt op het zelfde neer. maar heb kristalle nooit optimaal ervaren ook in het begin niet. Ik hou het liever bij de snoepjes.

Maar als je grote hoeveelheid kristalle neemt en je serotonine is goed dan krijg je ook gewoon het love gevoel hoor :)

Maarja voorlopig nog ff genieten van me X en dan stoppe vind er momenteel al niet veel meer aan :cry: maarja 2 maanden zonder red ik ook niet te saai :flushed: :rolleyes:

je doet t pas 3 a 4 maanden en je vind er nu al niks meer aan.... dan MOET je t wel erg misbruikt hebbe :P in mijn eerste 4 maanden had ik het pas 2 keer gebruikt, goeie tijden :hearteyes: :hearteyes: een half jaartje later was het lovegevoel ook weg...... :rolleyes:

Fishhead07

Wijs gebruiker
GabberSnoePie zei:
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:

je doet t pas 3 a 4 maanden en je vind er nu al niks meer aan.... dan MOET je t wel erg misbruikt hebbe :P in mijn eerste 4 maanden had ik het pas 2 keer gebruikt, goeie tijden :hearteyes: :hearteyes: een half jaartje later was het lovegevoel ook weg...... :rolleyes:

ja erg he :flushed: ik heb het ook erg misbruikt want ja in het begin is het geweldig he :grin: dus steeds vaker doen en nooit aan de 2/3 maanden regeln gehouden. Maar de eeste 5 keer waren ook geweldig hoor :grin: en dat was in 1,5 / 2 maande tijd :flushed: :) nu krijg ik meestal alleen koppijn en werkt het niet chill en pas laat :(

De eerste keren waren geweldig en denk dagelijks terug aan die geweldige ervaringen :grin: wetende dat ik dat waarschijnlijk nooit meer zal ervaren :flushed: dus ja vind er nu geen reet meer aan omdat het effect niet chill is :) maarja of ik meot nu helemaal stoppe of gewoon mee nemen misschien dat ik dan chiller effect krijg.

Maarja kan wel stoppe maar dan is het zo saai want ik drink niet en dan ook geen drugs :cry: tja.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
miss moet je is L tryptofaan gebruiken, maargoed je merkt t ook wel aan jezelf hé al heb je weinig serotonine in je kop dan ben je de volgende dag nogal sacho en kortaf je bent niet blij en zit niet lekker in je vel.....

Fishhead07

Wijs gebruiker
GabberSnoePie zei:
miss moet je is L tryptofaan gebruiken, maargoed je merkt t ook wel aan jezelf hé al heb je weinig serotonine in je kop dan ben je de volgende dag nogal sacho en kortaf je bent niet blij en zit niet lekker in je vel.....

Tja denk dat het beter is als ik stop :P Ik merk het niet aan mezelf hoor heb heeeel vaak hoofdpijn maar had ik voor drugsgebruik ook al maar wordt wel versterkt door de drugs. Ben niet dag na X gebruik sacho en kortaf hoor. De naeffecten heb ik steeds minder last van.

Ik merk wel dat ik de laatste maand me minder goed voel enzo gewoon. Ik ga proberen te stoppen met X maar moet ik eerst andere drugs hebben of weer aan de alcohol gaan, wil het lukken.

:)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
genoeg andere drugs, dus dat lijkt me geen probleem

ene weekend alcohol en wiet

andere weekend pep
miss een keertje paddo's etc

moet wel lukken toch :wave:

Fishhead07

Wijs gebruiker
GabberSnoePie zei:
genoeg andere drugs, dus dat lijkt me geen probleem

ene weekend alcohol en wiet

andere weekend pep
miss een keertje paddo's etc

moet wel lukken toch :wave:

Ohja zijn genoeg drugs. Maar momenteel gebruik ik alleen X dus vandaar ff lastig.

Maar gaat inderdaad worden om de 2 weken iets nemen en dan keer alcohol een keer wiet keer keta en keer ghb keer sos ofoz :P

maar dan kom ik bij me volgende probleem me dealer die ik neit heb :( dus ook me drugs niet :P

hoop dat het lukt X afbouwen naar eens per 2 maande.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ken je alleen pille dealers :P dat is wel minder, hier is van alles om van te genieten :P (maar ook niet altijd even makkelijk) :cry: :P

Fishhead07

Wijs gebruiker
GabberSnoePie zei:
ken je alleen pille dealers :P dat is wel minder, hier is van alles om van te genieten :P (maar ook niet altijd even makkelijk) :cry: :P

Ik heb momenteel helemaal geen dealer zelfs niet voor pille. Alles wat ik afgelope 1,5 maand heb gebruikt is uit de eigen doos :P en die is nu toch echt bijna leeg :( zit alleen nog mdma in maarja daar wil ik juist mee stoppe :P

Dus ben druk bezig weer andere dingen te regelen dan moet het lukke 2 maande zonder X.

Gewoon een schema maken van 9 weken:

4 weken niets dus om de week zeg maar

1 week alcohol

1 week sos

1 week ghb

1 week keta

1 week X :hearteyes:

maarja heb alleen de x en de alcohol haha :P

Delirium

Badass junkie
Fishhead07 zei:
GabberSnoePie zei:

ja erg he :flushed: ik heb het ook erg misbruikt want ja in het begin is het geweldig he :grin: dus steeds vaker doen en nooit aan de 2/3 maanden regeln gehouden. Maar de eeste 5 keer waren ook geweldig hoor :grin: en dat was in 1,5 / 2 maande tijd :flushed: :) nu krijg ik meestal alleen koppijn en werkt het niet chill en pas laat :(

De eerste keren waren geweldig en denk dagelijks terug aan die geweldige ervaringen :grin: wetende dat ik dat waarschijnlijk nooit meer zal ervaren :flushed: dus ja vind er nu geen reet meer aan omdat het effect niet chill is :) maarja of ik meot nu helemaal stoppe of gewoon mee nemen misschien dat ik dan chiller effect krijg..

Ik was net zoals jij, iets meer een half jaartje geleden. Pillen waren helemaal het einde en geweldig. Die tijden waren best vertiefd als ik er zo op terug kijk :P (bijna elke avond X in de kerstvakantie + bijna elke dag werken toen). Nu vind ik MDMA maar saai, het gevoel is minimaal en het duurt superkort (2 uurtjes ofzo), waarna er maar een leegte overblijft. Zelfs na een pauze van twee maanden was het gister maar een matige ervaring. Ik ben een beetje uitgekeken op die shit :wave:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Herken het helemaal.. het inslaan is nog wel superrelaxed. Maar het hele lekkere effect houdt maar een paar uurtjes aan en dan ben ik weer op de wereld.

Die 2/3 Maanden regel hield ik me wel aan, maar afgelopen 2 maanden zo iets is het helaas iets vaker voorgekomen. Denk gewoon maar eventjes een paar maanden kappen ermee en dan weer proberen hoe het gaat :grin:

In de tussentijd even wat meer aan de Speed dan maar op feestjes hehe

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Kut is dat he... Ik heb het er nu ook wel even mee gehad; ik moet nu 3 keer zoveel slikken als in het begin... Superklote natuurlijk, maar ik word nog wel waus... Het is anders, maar nog steeds lekker. Ik ga wel een paar maanden aan de ketamine, en op feesten, coke/ghb wel mooie vervanging :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
TE KOOP:

In de aanbieding geextraheerd zonder toestemming van illegale chinese kindertjes, voor de veeleisende XTC junk.

Serotonine per 100 ml voor 150 euro.
Gratis injectiespuit wordt bijgeleverd.

Fishhead07

Wijs gebruiker
TechNora zei:
Kut is dat he... Ik heb het er nu ook wel even mee gehad; ik moet nu 3 keer zoveel slikken als in het begin... Superklote natuurlijk, maar ik word nog wel waus... Het is anders, maar nog steeds lekker. Ik ga wel een paar maanden aan de ketamine, en op feesten, coke/ghb wel mooie vervanging :wave:

Ik heb het echt vaak gedaan de afgelopen 3/4 maanden dat is het punt. Maar ik denk als ik nu veel pille neem dat ik hem wel hard en lkkr space. Ik heb de dosis telkens gelijk gehouden.

Simpelweg 2 maanden zonder red ik momenteel niet dus ik ga maar meer nemen om toch nog lkkr te kunnen genieten van me X.

want daarnaast gebruik ik geen andere drugs want daar kan ik neit meer aan komen.

Dus standaart gebruik wordt wiet en alco met daarbij X en af en toe lijntje sos dan :sunglasses:

lj_bob

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
TE KOOP:
Serotonine per 100 ml voor 150 euro.
Gratis injectiespuit wordt bijgeleverd.

Ik geloof dat als je dat uit kunt vinden dat je dan best wel wat geld kunt verdienen :mrgreen:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Fishhead07 zei:
Simpelweg 2 maanden zonder red ik momenteel niet dus ik ga maar meer nemen om toch nog lkkr te kunnen genieten van me X.

Zou het niet doen als ik jou was, verpest je alleen maar meer je hersenen mee zonder dat je een optimaal effect hebt. Ik ken ook een jongen die begon met 2, toen 3/4 nu pakt hij ongeveer 8 pillen op een feest. Dat is dus echt NIET normaal meer.

Ik hou het nog steeds bij 2 max. op een feest, als ik hier weinig van merk... ( zoals ik al vertelde in paar posts hierboven ) dan stop ik dus gewoon eventjes een tijdje. :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
Phreakingout zei:
Fishhead07 zei:

Zou het niet doen als ik jou was, verpest je alleen maar meer je hersenen mee zonder dat je een optimaal effect hebt. Ik ken ook een jongen die begon met 2, toen 3/4 nu pakt hij ongeveer 8 pillen op een feest. Dat is dus echt NIET normaal meer.

Ik hou het nog steeds bij 2 max. op een feest, als ik hier weinig van merk... ( zoals ik al vertelde in paar posts hierboven ) dan stop ik dus gewoon eventjes een tijdje. :)

ik altijd een hele of soms een halve gebruikt en meestal nooit bijgepakt en nooit meer dan 2 op een avond gepakt. Meer als ik nu een hele neem voel ik weinig alleen koppijn. Maar als ik nu bijvoorbeeld 2 pille neem voel ik zeker wel wat :) en ja eigenlijk zou ik moeten stoppen maar het is de engiste drugs die ik gebruik en als iedereen wappie is en jij niet is niet relaxd :rolleyes:

Bovenaan