Serotonineherstel bij minidoseringen

Shango

Belezen gebruiker
Ik denk dat mijn persoonlijke eindconclusie geworden is: sowieso lage dosis als in mg kleiner of gelijk aan lichaamsgewicht in kg, om de 3 misschien max 2 maanden.

Zoals ik eerder al zei, sowieso heb ik liever de psychedelica dan de stimulanten, eigenlijk hoeven ze voor mij niet. Mijn vriendinnetje is wel fan, hoewel ze mede door mij dat gebruik nu drastisch heeft kunnen verminderen.

troksky

Belezen gebruiker
Ik denk dat mijn persoonlijke eindconclusie geworden is: sowieso lage dosis als in mg kleiner of gelijk aan lichaamsgewicht in kg, om de 3 misschien max 2 maanden.

Zoals ik eerder al zei, sowieso heb ik liever de psychedelica dan de stimulanten, eigenlijk hoeven ze voor mij niet. Mijn vriendinnetje is wel fan, hoewel ze mede door mij dat gebruik nu drastisch heeft kunnen verminderen.
Nu je kan ook NAN en alcar , ala gebruiken om te herstellen.. Sport en gezond eten met voldoende slaap helpen.

maar ik heb ondertussen het internet afgezocht die 3 maanden regel! is wel echt belangrijk... en dosis blijkbaar ook ...
Vind het ook spijtig dat meer niet kan ..

troksky

Belezen gebruiker
verrot, braq graftak, zombie, horror gevoel.,
Vind MDMA echt geen fijne katers geven. echt zon inherent laag gevoel
bedankt voor je waarschuwing.. ik ga in plaats van 3 maanden 4 a 5 maanden wachten.. this dan niet waard.. de laatste keer geen kater maar ik had mij ook echt goed voorbereid..

nu ja , leve het gezond leven en het gezond verstand

Pietlul

Experimenterende gebruiker
bedankt voor je waarschuwing.. ik ga in plaats van 3 maanden 4 a 5 maanden wachten.. this dan niet waard.. de laatste keer geen kater maar ik had mij ook echt goed voorbereid..

nu ja , leve het gezond leven en het gezond verstand
heb zelfs hersenbloeding meegemaakt/ gevaarlijke hartproblemen.... Idd beste is om de 2-3 maanden oid.
je moet echt plannen van doe ik 100-of tot 250mg ofso verspreid over een uur of 12... je moet je echt houden aan een planning/afspraak
Anders blijf je maar door gaan. gevaar van MDMA is dat je door gaat en je voelt je goed tot je opeens doodziek wordt uit het niets.
IMO nog gevaarlijker en verslavender dan cocaine is het spul. Je wordt er goed gruwelijk irrationeel van.

Nog een gevaarlijke van MDMA is dat je niet meer kunt urineren .. Ik zeg het nog een keer bespaar je de ellende idd

Laatst bewerkt:
Bovenaan