Setting eerste keer trippen

0xygen

Newbie
Hallo iedereen,

van de week gaan we voor de eerste keer trippen.

Onze setting:
bij mij thuis
met 3 personen en 1 sitter
ieder een portie van Philosopher’s Stone - Psilocybe Tampanensis,natuurlijk gekocht bij magictruffles :mrgreen: .
Films zijn al gedownload, anime films zoals avatar en finding nemo enz.
laptop aangesloten op tv
ook op laptop chill muziek gezet en nog een website die ik hier gevonden had op de website die spacend is.
er wordt nog fruit en eten gehaald.
Glowsticks worden nog gehaald.

Wat kan er nog meer bij om onze eerste keer helemaal goed te laten verlopen?
Wat is lekker eten/drinken/fruit als je aan het spacen bent?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat absoluut niet mag ontbreken is natuurlijk RAKETJES! :grin:

Verder ben je volgens mij aardig voorbereid, het enige wat nog ontbreekt op je lijstje is een goede dosis enthousiasme!

Veel plezier!

Atropa

Bewuste gebruiker
Aardbeijen.

En voor de rest zou ik geen films kijken of in een andere activiteit participeren die lineaire focus vereist. Enkel muziek en je eigen bewustzijn brengen je het diepst.

Encelaro

Newbie
Inderdaad zoals Atropa ook al zegt zou ik geen films gaan kijken en vooral zorgen voor mooie muziek en een mooie rustige omgeving. Concentreren zal heel moeilijk zijn en gaat ook een beetje tegen het trippen in want je gedachten en ervaringen zullen hun eigen vlucht gaan en het is vooral de kunst om dit helemaal te laten gaan en dit kan erg goed met gepaste muziek. Toch moeten concentreren tegen de trip in heeft bij mij ook wel eens hoofdpijn gegeven. (Ik heb normaal nooit hoofdpijn) Belangrijkste is dat je jezelf kan laten gaan en kan doen wat je wil tijdens de trip. Met ogen dicht ga je veel dieper weg in je eigen onderbewustzijn met mooie visuals en met ogen open ervaar je een mooie en intensere connectie met de omgeving wat ook heel bijzonder is. Dus ik zou ook zeker een momentje nemen om even met ogen dicht te kunnen liggen met muziek. Maar dit kan natuurlijk ook een andere keer.
Fruit vind ik de beste optie: gezond, licht verteerbaar en ook het lekkerst. Goede trip!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
En ga alsjeblieft niet je tijd verspillen aan het maken van foto's en filmpjes, want dat valt behoorlijk tegen achteraf haha

nitrowke

Newbie
Ik heb 2 dagen geleden voor de eerste keer getript en ooh god wat was het mooi :) ik ben letterlijk 4u lang euforischer geweest dan ik ooit heb meegemaakt :) ( xtc is er niks tegen :grin: )

Zeker en vast muziek opzetten , welke soort muziek moet je imo helemaal zelf bepalen maar het klinkt toch zo mooi , je gaat er helemaal in op. ( ik vind psychedelische muziek enorm slecht , ook tijdens het trippen , geen idee waarom )

Een aanrader = Met muziek aan op het gras gaan liggen en naar de wolken staren... wat is het mooi , niet te verwoorden ( laag op laag met daarin een draai in de vorm van kristallen en.... niet uit te leggen :tongueout: ) Ik heb dit soort muziek gebruikt : http://www.youtube.com/watch?v=zBYrMEW9-Rw
Klinkt misschien gek voor sommige , maar zo'n muziek geeft mij zoveel kracht en zelfvertrouwen , magisch gewoon :)
Als je de eerste keer tript is zelfs met je hand voor je ogen wuiven een hele belevenis , heb het zelf wel 10 mins zitten doen :tongueout:

Ook ben ik met die muziek in het donker gaan liggen , je ziet de mooiste vormen , beelden , dingen , patronen , .... ( ik ben totaal geen ervaren tripper dus , maar misshien moet je voor zoiets toch rustigere muziek nemen :) Als de muziek op volle kracht bezig was tripte ik met momenten loeihard :tongueout: maar wat waren de beelden mooi , en je gedachten gaan tegen 500km/u door je hoofd , pure heaven :tongueout: )

qua voedsel = alles wat zoet is vond ik ongelooflijk lekker , vooral callipo :)
Zorg dat je eten op voorhand is voorbereid , zelfs het fruit snijden doe je beter voor je begint.

Fijn dat je een tripsitter hebt :) Ik was zelf helemaal alleen , maar m'n bovenbuur is een heel openminded man van +- 70 jaar oud die ervan wist en hij kwam nu en dan eens kijken of alles nog fijn was , en dit gaf mij een heel veilig gevoel.

en oja : zet je mobiel UIT !!! Ik was dit helemaal vergeten , iemand belde me en van de beltoon alleen al schrok ik me bijna dood :) gelukkig was het m'n beste vriendin , heb het even uitgelegd en ze wenste me nog veel plezier :)
Maar ik neem aan dat als het je ouders zijn die even telefoneren , je je behoorlijk ongemakkelijk kunt voelen.

En er zijn nog zoveel andere dingen die enorm fijn zijn, maar die ondervind je wel als je aan het trippen bent :)

Veel plezier :)

Bovenaan