Show me your rocks .....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok beste slikkers,

Ik wil de mdma toch weer een kans geven, het was vroeger voor mij een zeer fijne drugs.
Helaas is de kwaliteit de laatste jaren beneden bagger peil.

Dus op zoek naar iets zuivers voor de privevoorraad ..... daar gaan we dan.

Witte MDMA cristallen

Bruine MDMA cristallen

Mitsubishi's

Alles gaat morgen naar het testcentrum kost me dus weer iets van 50 euro ..... maar goed ik moet het gewoon 100% zeker weten.

Dan zou ik over 2 weken aan de mdma kunnen, ik dacht er een poedertje van te maken en een capsule te vullen met 180 mg.

:rolleyes:

:hearteyes:

Dat wordt klappetanden

Stonie

Imke

Badass junkie
Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten. De dosis bedraagt normaliter tussen de 1 en 2 mg per kilo lichaamsgewicht.

Overlijdensgevallen komen wel voor, maar worden niet veroorzaakt door de directe gevolgen van de drug, maar door bijvoorbeeld oververhitting en/of uitdroging, veroorzaakt door de onderdrukking van de dorstgevoelens en combinaties met andere drugs (met name door de combinatie met alcohol, dat een diuretische (vochtafdrijvende) werking heeft).

Sommige uitbaters van houseparty's laten bovendien de kranen dichtdraaien in de hoop dat in plaats van kraanwater betaalde consumpties genuttigd worden. In Nederland is hier geen duidelijk beleid over; het verschilt per regio. In de regio Amsterdam, bijvoorbeeld, is de uitbater van een houseparty verplicht om gratis water ter beschikking te stellen. Kiest hij/zij ervoor om dit in de toiletruimte te doen dan kunnen bezoekers niet worden verplicht om te betalen voor toegang tot de toiletruimte.

Op langere termijn, bij regelmatig gebruik, kan ecstasy negatieve effecten hebben zoals depressie, psychoses en lever- en/of nierbeschadigingen. Ook zijn er aanwijzingen dat het tot blijvende hersenbeschadiging kan leiden, en daarbij het leervermogen en geheugen kan aantasten, hoewel studies naar dit onderwerp elkaar tegenspreken.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mijn liefje had dit weekend na 2 jaar geen mdma genomen te hebben een capsule genomen met 200 mg verpulverde kristallen.
Wat resulteerde in een klapperkaak en een trillende stem dat duurde 90 minuten.

Is dat een teken een voorbode van een te hoge dosis ?

Groetjes

Stonie

Imke

Badass junkie
Dat lijkt me wel normaal. :beer:

Nee ik zou het niet weten, ik heb het nog nooit eerder gezien of meegemaakt. :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Dan gaat ze ook nog is schuimbekken ...

Daarna krijg je toch de spastische stuiptrekkingen of niet ?

Stonie

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Rond de 200 mg is een prima dosis hoor om lekker goed te gaan.. mits je het al is gedaan hebt, en je het ook weer niet TE vaak gedaan hebt :wink:

Wat ziet die mitsu er raar uit trouwens? Alsof dat ding van kristallen gemaakt is, zo'n rare doorzichtige gloed zit eroverheen.

flashkop

Bewuste gebruiker
Overdosis mdma is dus naar mijns inziens nogal moeilijk, heb ooit eens 600mg in een trek genomen en sta er nog altijd...

Everio

Bewuste gebruiker
ik ben zondag ook iets over de streef gegaan... was niet bedoeld... maar plots werd et me totaal niet goed... kwartiertje rust en het ging weer... zo'n moment eist wel echt je tol (kwa gemoedstoestand en energie)

ik heb dezelfde kwaliteit kristallen, mooi helder!

eerst krijg je stuiptrekkingen en dan de schuimbek... vriend van me had het op DanceValley, hij was zo dom om te zeggen dat er niks was... "nee man, zo met je lichaam doen is relaxx!"

naja gelukkig wisten we wel zeker en hebben hem even flink cola gegeven (veeeel suiker)

daarna ging et weer beter en kon hij er weer tegenaan

hij had toen geloof ik vanaf 3 tot 9 ongeveer 6 pille gehad, van 125mg ongeveer

reken het uit...

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik ben op Fullmoon echt ongelofelijk heerlijk gegaan op een blauwe mitsubishi. :hearteyes: En dat na 2 dagen mdma-gebruik, zeer onverwachts.

Sgele™

Experimenterende gebruiker
Japi-10 zei:
Geen krisstallen meer hier in omgeving :openmouth:
Helaas nooit geprobeerd,ook niet toen ze waren te krijgen :angry:

nee die krengen zijn hier ook nergens te krijgen..ben wel heel benieuwd naar kristalletjes!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De nieuwste mode lijkt wel dippen ipv nippen.

De natte pink in het zakje met kristallen en opsabbelen maar.

:wave:

Sgele™

Experimenterende gebruiker
Maar wat doe je precies dus met kristallen?

Je vinger in een zakje?
Of vermalen ?
Hoe werkt het precies?

als ik ze ooit nog te pakken krijg, ben ik al voorbereid :grin:

Delirium

Badass junkie
De harde kristallen maal je fijn tot poeder. Dit poeder slik je in, op wat voor manier dan ook. (De beste manier is in een vloeitje stoppen, dichtvouwen en doorslikken - zo proef je de intens smerige smaak van de stof niet en komt het niet in contact met je tanden)

zommes

Badass junkie
Dit is volgens mij een topic om je MDMA-collectie te laten zien, geen deal- en share-the-feel gebeuren dus.

Everio zei:
naja gelukkig wisten we wel zeker en hebben hem even flink cola gegeven (veeeel suiker)

Cola geven aan zo iemand is ontzettend achterlijk. Dat het daarna weer beter met hem ging is waarschijnlijk resultaat van placebo effect. Cola dehydrateert als de pest, net zoals mdma/xtc, als mensen iets NIET moeten hebben bij een drug die uitdroogt is het wel cola. Bovendien verzuurt je maag gigantisch wat kan resulteren in kotsen.

Geef water, desnoods met suiker als je daar verslaafd aan bent of isotone sportdrank. COLA DUS NIET.

Funky Monkey

Badass junkie
Een vitamine C bruistablet helpt toch ook? Zo'n ding van kruitvat 1000mg zeg maar. Dacht dat vitamine C net als bij speed helpt bij de afbraak.

Everio

Bewuste gebruiker
zommes zei:
Dit is volgens mij een topic om je MDMA-collectie te laten zien, geen deal- en share-the-feel gebeuren dus.

Everio zei:

Cola geven aan zo iemand is ontzettend achterlijk. Dat het daarna weer beter met hem ging is waarschijnlijk resultaat van placebo effect. Cola dehydrateert als de pest, net zoals mdma/xtc, als mensen iets NIET moeten hebben bij een drug die uitdroogt is het wel cola. Bovendien verzuurt je maag gigantisch wat kan resulteren in kotsen.

Geef water, desnoods met suiker als je daar verslaafd aan bent of isotone sportdrank. COLA DUS NIET.

hmm wist ik niet :flushed: , net zoals ander mensen dus hier... anders had ik de reactie al eerder gekregen...

iig goed voor te weten :)

en red bull? zit super veel suiker in... (stel je bent op een feest) maja het geeft je ook energie dus dat lijkt me dubbelzinnig....

iemand?

MetaalKonijn

Badass junkie
Everio zei:
zommes zei:

Everio zei:

en red bull? zit super veel suiker in... (stel je bent op een feest) maja het geeft je ook energie dus dat lijkt me dubbelzinnig....

iemand?

Zit veel cafeine in.. cafeine dehydrateert eveneens.

Funky Monkey

Badass junkie
Van cafaine gaat je hardslag ook nog omhoog. Bij x en pep ook maar komt bij allemaal door verschillende reseptoren in de hersens. Hierdoor word er op zoveel manieren tegen je hart gezegt dat het moet kloppen dat het teveel pulsen kan krijgen een het gegeeft...

Ik ook water, en soms de goedkopeste aanmaak limo van de super / ah / plus. Zit zo'n lekker chemisch smaakje aan :hearteyes:

Bovenaan