Saivy zei:Héééy Minn!! dan geef ik je wat van mn liefde, en je bedriegt me alweer![]()
![]()
Vooruit dan maarlot zei:triootje? :P
wahaha
Deranged zei:Dat is omdat je een heel speciaal meisje bent.
Saivy zei:Charmeur.
berbe zei:Deranged zei:Dat is omdat je een heel speciaal meisje bent.Saivy zei:Charmeur.
slijmbal is meer het juiste woord![]()
NutsssWildChild zei:Vrijdag precies een half jaar, relaties zijn de bom man!
Scherp.Saivy zei:WildChild zei:Vrijdag precies een half jaar, relaties zijn de bom man!
Ja op een gegeven moment kunnen ze ontploffen.
WildChild zei:Saivy zei:WildChild zei:Vrijdag precies een half jaar, relaties zijn de bom man!
hahah neee deze bom ontploft niet, niet dat het een losse flodder is, maar gewoon, veel te sterke relatie daar voor![]()

Saivy zei:WildChild zei:Saivy zei:WildChild zei:Vrijdag precies een half jaar, relaties zijn de bom man!
hahah neee deze bom ontploft niet, niet dat het een losse flodder is, maar gewoon, veel te sterke relatie daar voor![]()
Dat is meestal zo in het beginNou ik wil je ook niet ontmoedigen eh :P geniet ervan
![]()
Ellesdee zei:Saivy zei:WildChild zei:Saivy zei:WildChild zei:Vrijdag precies een half jaar, relaties zijn de bom man!
Dat is meestal zo in het beginNou ik wil je ook niet ontmoedigen eh :P geniet ervan
![]()
ik hou ook me mond ook maar dicht :P

Saivy zei:Ellesdee zei:Saivy zei:WildChild zei:Saivy zei:WildChild zei:Vrijdag precies een half jaar, relaties zijn de bom man!
![]()
ik hou ook me mond ook maar dicht :P
Nee zeg maar :P voor een keertje dat je nu iets kan en mag zeggen:P
![]()
MetaalKonijn zei:En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
Ellesdee zei:MetaalKonijn zei:En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
ik heb geen trauma hoor lieverd...
de relatie is er nog steeds... soort van :P
MetaalKonijn zei:Ellesdee zei:MetaalKonijn zei:En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
... en dat houdt in? :P
Zoals wijDeranged zei:Of je moet gewoon echt een speciale band hebben.![]()
Metaalkonijn zei:En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.

Ellesdee zei:MetaalKonijn zei:Ellesdee zei:MetaalKonijn zei:En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
dat ik nog wel een relatie heb
maar dat ie niet meer zo leuk was als in t begin :P
maarjah... kan gebeuren he...
:PMetaalKonijn zei:Hehe, scheelt niks an. Enkel terug blikkend op vroeggah. De toekomst is wellicht rooskleuriger![]()

Saivy zei:Ellesdee zei:MetaalKonijn zei:Ellesdee zei:MetaalKonijn zei:En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
dat ik nog wel een relatie heb
maar dat ie niet meer zo leuk was als in t begin :P
maarjah... kan gebeuren he...
Vraag haar wel niet welke relatie![]()
:P
MetaalKonijn zei:Niet meer zoveel passie als in 't begin, dames? :P
Schande toch.Al lang?Kim zei:relatie