SperSIZEboon
Badass junkie
nog steeds relatie 
Lauu zei:laat gewoon merken met wat je doet dat jij er leuker vind dan leuk...of zeg het gewoon desnoods
Allemaal heel leuk maar ik ben een 16 jarige jongen en heb niet zoveel geldDrientje zei:Huur een open tweespan met chauffeur, (klik) neem een mand met lekker eten mee en een picknick kleed. Stop op een mooie plek, voer elkaar allerlei lekkers en vraag daarna of ze joiuw vriendinnetje worden wil.
Als het regent huur je een dichte coupe en neem je haar mee naar een niet te luxe restaurant met diner voor twee incl. kaarslicht etc.
Succes gegarandeerd!
Niet zo serieus he? Dat tweespan was optioneel, je kunt ook gewoon een wandeling maken en 'toevallig' een picknickkleed tegenkomen met alles erop en eraan.Lauu zei:zo'n tweespan...vind ik weer wat overdreven imo...maar dat kan aan mij liggen....
laat gewoon merken met wat je doet dat jij er leuker vind dan leuk...of zeg het gewoon desnoods
Drientje zei:Niet zo serieus he? Dat tweespan was optioneel, je kunt ook gewoon een wandeling maken en 'toevallig' een picknickkleed tegenkomen met alles erop en eraan.Lauu zei:zo'n tweespan...vind ik weer wat overdreven imo...maar dat kan aan mij liggen....
laat gewoon merken met wat je doet dat jij er leuker vind dan leuk...of zeg het gewoon desnoods
Lau: "mama, mag ik wat geld lenen?"Lauu zei:het heeft een goeie reden om geld te lenen...liefde gaat boven alles
Haha good answerPak Suiker zei:Lau: "mama, mag ik wat geld lenen?"
Mama: "hoeveel wil je Lau?"
Lau: "150 euro"
Mama: "waar heb je 150 euro voor nodig schat?"
Lau: "betaalde liefde"

Pak Suiker zei:Lau: "mama, mag ik wat geld lenen?"Lauu zei:het heeft een goeie reden om geld te lenen...liefde gaat boven alles
Mama: "hoeveel wil je Lau?"
Lau: "150 euro"
Mama: "waar heb je 150 euro voor nodig schat?"
Lau: "betaalde liefde"
Qocaïne zei:nog altijd single :P
of moet ik zeggen.. alweer single ?![]()
Qocaïne zei:Qocaïne zei:nog altijd single :P
Het is toch altijd hetzelfde liedje met jou eh? :P
Dit was een quote van... "Qocaïne op 07 nov 2006 17:59"
vode zei:Bijna twee maanden, still going strong en samenwoon plannen. Ja nu al.
Play_bunny zei:Vrijgezel, maar niet op zoek, maar ook niet niet op zoek.
Ik zie wel of er iemand speciaal op mijn pad komt.
Drientje zei:Qocaïne zei:Qocaïne zei:nog altijd single :P
Het is toch altijd hetzelfde liedje met jou eh? :P
Dit was een quote van... "Qocaïne op 07 nov 2006 17:59"
Hahaha, arme jij.
Ik ben single sinds mei 2006, wel hapjes tussendoor gehad maar dat was nooit serieus. Van mij mag het wel weer. Iemand die met me mee groeit.

En waar ik woon is het moeilijk om iemand deftig te vinden hoor, ze gebruiken bijna allemaal (teveel gebruiken zal ik maar noemen) en als ze niet gebruiken zijn het van die players... ALTIJD IETS HE