Single / Relatie ?

Status?

• Bezet

Stemmen: 66 28,2%
  • Vrijgezel, niet op zoek

Stemmen: 56 23,9%
  • Vrijgezel, en wel opzoek

Stemmen: 112 47,9%

• Totaal aantal stemmers
    234

Token_White_Guy

Experimenterende gebruiker
Alweer meer dan een jaar verstoken van liefde.
Heeft zo zijn voordelen, dat je helemaal je eigen plan kan trekken bijvoorbeeld, maar een beetje gezelschap is aan de andere kant ook wat waard.

Maar als je je op je werk stort en minder buiten komt dan anders schiet het natuurlijk ook niet zo op. De leuke vrouwen/mannen komen je per slot van rekening niet aanwaaien...

cropp

Badass junkie
bedenk zo iets vets, dat ze niet meer om je heen kan en dat ze je niets kan wijgeren omdat ze helemaal overdonderd is door jou bedachte stunt

Drientje

DF-koning
Huur een open tweespan met chauffeur, (klik) neem een mand met lekker eten mee en een picknick kleed. Stop op een mooie plek, voer elkaar allerlei lekkers en vraag daarna of ze joiuw vriendinnetje worden wil.
Als het regent huur je een dichte coupe en neem je haar mee naar een niet te luxe restaurant met diner voor twee incl. kaarslicht etc.

Succes gegarandeerd!

cropp

Badass junkie
regel een picknick bij in het bos met zonsondergang, flesje wijn, lekkere dingen

kaarsen

chocolade

enz

Lauu

Badass junkie
zo'n tweespan...vind ik weer wat overdreven imo...maar dat kan aan mij liggen....

laat gewoon merken met wat je doet dat jij er leuker vind dan leuk...of zeg het gewoon desnoods

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Jongens, jongens, maar dat is toch helemaal niet rroooomaantiiisch! :openmouth:
Ik ga dan eerder voor Drientjes plan, maar dan zonder het tweespan, dat is indd een tikkeltje overdone.
Maar haar vragen uit eten te gaan is wel een strak plan, uiteraard op jouw kosten. :grin: :P

Andrew

Badass junkie
Drientje zei:
Huur een open tweespan met chauffeur, (klik) neem een mand met lekker eten mee en een picknick kleed. Stop op een mooie plek, voer elkaar allerlei lekkers en vraag daarna of ze joiuw vriendinnetje worden wil.
Als het regent huur je een dichte coupe en neem je haar mee naar een niet te luxe restaurant met diner voor twee incl. kaarslicht etc.

Succes gegarandeerd!
Allemaal heel leuk maar ik ben een 16 jarige jongen en heb niet zoveel geld :tearsofjoy: ik zie wel wat ik doe haha

Drientje

DF-koning
Lauu zei:
zo'n tweespan...vind ik weer wat overdreven imo...maar dat kan aan mij liggen....

laat gewoon merken met wat je doet dat jij er leuker vind dan leuk...of zeg het gewoon desnoods
Niet zo serieus he? Dat tweespan was optioneel, je kunt ook gewoon een wandeling maken en 'toevallig' een picknickkleed tegenkomen met alles erop en eraan.

Lauu

Badass junkie
Drientje zei:
Lauu zei:

Niet zo serieus he? Dat tweespan was optioneel, je kunt ook gewoon een wandeling maken en 'toevallig' een picknickkleed tegenkomen met alles erop en eraan.

weet gewoon niet of dat wat is voor een 16 jarige jonge en meisje :P....Andrew gewoon zeggen...kost minimale moeite en geen geld :P :tearsofjoy:

maar idd...neem er lekker mee uiteten...geen geld? leen wat geld van je vrienden of ouders...het heeft een goeie reden om geld te lenen...liefde gaat boven alles

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Lauu zei:
het heeft een goeie reden om geld te lenen...liefde gaat boven alles
Lau: "mama, mag ik wat geld lenen?"
Mama: "hoeveel wil je Lau?"
Lau: "150 euro"
Mama: " :openmouth: waar heb je 150 euro voor nodig schat?"
Lau: "betaalde liefde :grin: "

Drientje

DF-koning
Re: Re:

Qocaïne zei:
Qocaïne zei:
nog altijd single :P
of moet ik zeggen.. alweer single ? :rolleyes:

Het is toch altijd hetzelfde liedje met jou eh? :P

Dit was een quote van... "Qocaïne op 07 nov 2006 17:59"

Hahaha, arme jij.

Ik ben single sinds mei 2006, wel hapjes tussendoor gehad maar dat was nooit serieus. Van mij mag het wel weer. Iemand die met me mee groeit :hearteyes: .

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Bijna twee maanden, still going strong en samenwoon plannen. Ja nu al.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Re:

Play_bunny zei:
Vrijgezel, maar niet op zoek, maar ook niet niet op zoek.
Ik zie wel of er iemand speciaal op mijn pad komt.

Dat is sinds die tijd toch wel weer veranderd :)
1x een korte relatie van bijna 3 maanden en iets wat richting een relatie leek te gaan (moet je niet na 5,5 maand daten zeggen dat je problemen er mee hebt dat ik een kind heb :confused:, maar goed :grin:)
En nu al ruim 2 maanden weer happily in love :hearteyes:

Qocaïne

Badass junkie
Re: Re:

Drientje zei:
Qocaïne zei:
Qocaïne zei:
nog altijd single :P
of moet ik zeggen.. alweer single ? :rolleyes:

Het is toch altijd hetzelfde liedje met jou eh? :P

Dit was een quote van... "Qocaïne op 07 nov 2006 17:59"

Hahaha, arme jij.

Ik ben single sinds mei 2006, wel hapjes tussendoor gehad maar dat was nooit serieus. Van mij mag het wel weer. Iemand die met me mee groeit :hearteyes: .

Hapjes? Ja hoor, dat heb ik genoeg gehad... Maar dat begin ik nu toch wel een beetje zat te worden! :beer:
Ff weer wat serieus.. .denk ik :)

Ik laat het allemaal over me heen komen!

DanceHall_Drug

Experimenterende gebruiker
Vrijgezel... heb wat slechte relaties achter de rug.
met allemaal drugsgebruiker jammer genoeg :(
De voorlaatste was een dealer en moest altijd weg voor te verkopen en achter nieuwe te gaan, besteede meer tijd aan die drugs dan aan mij :openmouth: En mijn laatste relatie was met een weedpaffer.. in het begin ging alles goed maar na een paar maanden deed hij nix anders dan weed smoren de hele dag door, zijn vrienden zaten dan elke dag bij hem te smoren en op de playstation te spelen alle dagen. We waren noois een keer alleen. En egt voor daar de hele tijd bij te zitten zag ik niet zitten, ikzelf heb wel al een keer weed gesmoort enzo, maar das egt nix voor mij, das totaal ni leuk om te doen... heel de tijd stoned zijn en nix doen... ik ben meer voor actieve dingen :P zo besteed je je tijd beter en nuttiger dan in je zetel te liggen voor een hele dag.
Kben nu terug klaar voor een relatie, maar jammer genoeg heb ik nog geen deftige jongen tegen gekomen. Maar waar vind je die hé? :( Er is altijd wel iets, i know niet iedereen is perfect, maar kval tog altijd op de verkeerde :rolleyes: En waar ik woon is het moeilijk om iemand deftig te vinden hoor, ze gebruiken bijna allemaal (teveel gebruiken zal ik maar noemen) en als ze niet gebruiken zijn het van die players... ALTIJD IETS HE :grin: Ze mogen wel gebruiken maar niet te erg... want kben nu eindelijk verlost van die speedverslaving :grin: hehe, en kwil niet terug hervallen voor een jongen die me er terug in meesleept. gebruik wel nog speed af en toe maar, heb het nu onder controle en kan ervan blijven als het moet. GOED HEE :P
Ik zal wel een keer een deftige jongen tegenkomen zeker :grin: hopelijk,
maar kheb nog genoeg tijd, kwordt vandejaar 18.
Maar af en toe mis ik het wel, die liefde geven en krijgen... :(

Qocaïne

Badass junkie
^Klinkt alsof je een jongen zoals mij zoekt :beer:

Daarintegen ben ik dan weer;

Te lief,
Te gevoelig,

of

Zien ze me meer als een 'goede vriend' :rolleyes:

Oh, en ben ik gewoon heel slecht met vrouwen als er gevoel bij komt spelen :P
Kortom, iedereen heeft wel weer wat :wink:

Bovenaan