Site pedo-partij gehacked

Mindless1985

Badass junkie
De website van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit, in de volksmond ook wel de 'pedopartij' genoemd, is gekaapt. Op de website staan niet meer het partijprogramma van en nieuws over de PNVD, maar wordt opgeroepen tot een debat over het verplicht chemisch castreren van veroordeelde pedofielen.

Op de website is te lezen: "De aanpassing van deze website is de actie van iemand die het ermee eens is dat pedofilie niet langer een taboe-onderwerp moet zijn. Echter, de auteur is het er expliciet niet mee eens dat pedofielen meer speelruimte moeten krijgen dan ze nu hebben. Sterker nog: de auteur strijdt voor een publiek debat over het verplicht chemisch castreren van veroordeelde pedofielen."

Owned.

http://www.pnvd.nl/

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik ben ook tegen pedofilie zoals de PNVD dat voorstelt. Maar als dit een vrij land is mag zo'n pedo dat van mij zeggen zonder dat hij direct bedreigd en gehacked hoeft te worden.
Ik heb ook een hekel aan moslimextremisten en neonazi''s maar dat betekent nog niet dat ze geen spreekbuis mogen hebben zolang ze zich aan de wet houden.

Ik snap de ophef ook niet zo. Ik ben er echt niet bang voor dat deze partij ook maar iets gaat betekenen in de toekomst.

matthijs

Badass junkie
Nou...je hebt seks met kinderen omdat het je sexuele voorkeur is.
Je hebt seks met vrouwen omdat het je sexuele voorkeur is.
Er zitten misschien een paar pedofielen bij die zo geworden zijn omdat ze in hun jeugd zelf miusbruikt zijn maar het is, net zoals homofielie gewoon een sexuele voorkeur.

Psilo

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Een pedofiel is toch geen homo?

nee maar een pedofiel kan er ook niets aan doen dat hij een voorliefde heeft voor kinderen. Zolang een pedofiel niets tegen de wet doet is hij in mijn ogen eerder slachtoffer van zijn eigen genen of opvoeding.

Pedofielie is geen misdaad, pedoseksualiteit wel.

matthijs

Badass junkie
Psilo zei:
Saivy zei:
Een pedofiel is toch geen homo?

nee maar een pedofiel kan er ook niets aan doen dat hij een voorliefde heeft voor kinderen. Zolang een pedofiel niets tegen de wet doet is hij in mijn ogen eerder slachtoffer van zijn eigen genen of opvoeding.

Pedofielie is geen misdaad, pedoseksualiteit wel.

inderdaad

Psilo

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Nou...je hebt seks met kinderen omdat het je sexuele voorkeur is.
Je hebt seks met vrouwen omdat het je sexuele voorkeur is.
Er zitten misschien een paar pedofielen bij die zo geworden zijn omdat ze in hun jeugd zelf miusbruikt zijn maar het is, net zoals homofielie gewoon een sexuele voorkeur.

Zo denk ik er dus ook over. Er kleven meer nadelen aan de relatie tussen een kind en een volwassene dan tussen twee volwassen mannen onderling. Maar dat neemt niet weg dat de manier hoe wij kijken tegen pedoseksualiteit dezelfde is als er in vele delen van de wereld tegen homosexuelen wordt aangekeken (net zoals wij dat deden 60 jaar geleden)

shihuandgi

Belezen gebruiker
mathijs zei:
Ellesdee zei:
caatje zei:
shihuandgi zei:
iedereen is precies tegen pedo's? :confused:

Vind je dat raar?

:confused: wilde net zeggen... waarom vind je dat raar?

Je kan er niet zo gek veel aan doen als je pedofiel bent. 200 jaar geleden werden er ook mensen vermoord omdat ze homo waren...

kval op meisjes van 14 en 15 jaar en ouder,

ik ben 17

ben ik pedo?

volgens mijn klas wel, mr ik vind van niet!

PEDO'S zijn kutflikkers!

ik zou ze doden, mr zelf geil ik wel op meisjes vanaf 15 jaar =)

Psilo

Bewuste gebruiker
shihuandgi zei:
mathijs zei:
Ellesdee zei:
caatje zei:
shihuandgi zei:

Vind je dat raar?

Je kan er niet zo gek veel aan doen als je pedofiel bent. 200 jaar geleden werden er ook mensen vermoord omdat ze homo waren...

ik ben 17
ben ik pedo?
PEDO'S zijn kutflikkers!

Kutflikkers....rare terminologie voor mensen die op kinderen vallen...maar goed.
Jij zou pedo's doden?
Als je nog een paar maandjes wacht voordat je de fantastische leeftijd van 18 jaar hebt behaald ben je volledig verantwoordelijk voor je gedrag. Als je dan iets zou doen met een meisje van 15 bega je een misdrijf.
Dan maar wachten tot je door een 17-jarige puber wordt gedood ? :confused:

shihuandgi

Belezen gebruiker
Psilo zei:
shihuandgi zei:
mathijs zei:
Ellesdee zei:
caatje zei:
shihuandgi zei:

Vind je dat raar?

ik ben 17
ben ik pedo?
PEDO'S zijn kutflikkers!

Kutflikkers....rare terminologie voor mensen die op kinderen vallen...maar goed.
Jij zou pedo's doden?
Als je nog een paar maandjes wacht voordat je de fantastische leeftijd van 18 jaar hebt behaald ben je volledig verantwoordelijk voor je gedrag. Als je dan iets zou doen met een meisje van 15 bega je een misdrijf.
Dan maar wachten tot je door een 17-jarige puber wordt gedood ? :confused:

ach, man niet zo letterlijk nemen, ik dood niemand,

maar een ding moeten jullie toegeven, er is toch nix mis met necrofilie he:)

kweet het, mijn klas zit ook constant te zagen als ik verliefd word op een meisje van 15 dat ik een pedo ben,

maar in mijn ogen, op liefde staat geen leeftijd!!!

BillyBilo

Badass junkie
op liefde staat geen leeftijd?

dus als een meisje van 8 omgekocht word om mee te gaan, later bruut verkracht word, dan staat die partij in z'n recht?

en geloof je dat die pedo's hun handen thuis kunnen houden?
op een gegeven moment gaat het gewoon mis.

die mensen hebben een handicap aangezien dit soort
dingen ook niet in de natuur voor komen.

ik zou zeggen, opsluiten die gasten.

zommes

Badass junkie
Brute verkrachting heeft niks met liefde te maken, dus wat jij nou stelt is irrelevant aan zijn stelling.

BillyBilo

Badass junkie
zommes zei:
Brute verkrachting heeft niks met liefde te maken, dus wat jij nou stelt is irrelevant aan zijn stelling.

gast het gaat hier toch over een pedo partij?

hou eens op zo de wijsneus uit te hangen.

grappig dat je trouwens meteen mij gaat corrigeren.

zommes

Badass junkie
WildChild zei:
zommes zei:

Ik zag onzin en dat corrigeerde ik. Maar ik was effe vergeten dat jij daar niet tegen kan, sorry.

BillyBilo

Badass junkie
zommes zei:
WildChild zei:
zommes zei:

Ik zag onzin en dat corrigeerde ik. Maar ik was effe vergeten dat jij daar niet tegen kan, sorry.

dus daar maak je wel onderscheid in, of ben je wat dit betreft ook over eens met je mening betreft dat "goed en slecht niet bestaat"

zommes

Badass junkie
WildChild zei:
dus daar maak je wel onderscheid in, of ben je wat dit betreft ook over eens met je mening betreft dat "goed en slecht niet bestaat"

Volgens mij heb jij een contact stoornis.

Maar om antwoord op je vraag te geven: als iets irrelevant is, dan heeft dat helemaal niks met goed of slecht te maken, dus dan zeg ik daar gewoon wat over. Jij kwam dit keer met een irrelevante opmerking.

Ik corrigeer hier trouwens IEDEREEN die dat doet, dus voel je niet het gepeste kindje.

BillyBilo

Badass junkie
zommes zei:
WildChild zei:

Maar om antwoord op je vraag te geven: als iets irrelevant is, dan heeft dat helemaal niks met goed of slecht te maken, dus dan zeg ik daar gewoon wat over. Jij kwam dit keer met een irrelevante opmerking.

een contact stoornis? ik ben gevleid, maar in iedergeval, is het dan Ook niet irrelevant om zoiets op zo'n topic te zetten?

zommes

Badass junkie
WildChild zei:
zommes zei:
WildChild zei:

een contact stoornis? ik ben gevleid, maar in iedergeval, is het dan Ook niet irrelevant om zoiets op zo'n topic te zetten?

Ok... Puntje voor jou :mrgreen:

BillyBilo

Badass junkie
zommes zei:
WildChild zei:
zommes zei:
WildChild zei:

mag ik je knuffelen? :beer:

zommes

Badass junkie
WildChild zei:
zommes zei:
WildChild zei:
zommes zei:
WildChild zei:

mag ik je knuffelen? :beer:

Effe wachten tot die partij aan de macht is dan. :smoke:

shihuandgi

Belezen gebruiker
ok, zonder bekke stoer te doen, zal ik mijn mening zeggen:

deze partij wilt iedereen naakt enzo, en seks overal, wat een opvoeding is dit voor onze kinderen?

wij gaan trug richting de oertijd waar iedereen zo rondloopt naakt, oude mannen die op onze kinderen geilen, legaal?

waar gaat de wereld hene mensen :confused:

(btw: als het lijk nog redelijk intact is, vrouw welverstaan en ingewanden steken er nog in, das zo erg nog niet denk k:))
:wave:

BillyBilo

Badass junkie
shihuandgi zei:
ok, zonder bekke stoer te doen, zal ik mijn mening zeggen:

deze partij wilt iedereen naakt enzo, en seks overal, wat een opvoeding is dit voor onze kinderen?

wij gaan trug richting de oertijd waar iedereen zo rondloopt naakt, oude mannen die op onze kinderen geilen, legaal?

waar gaat de wereld hene mensen :confused:

(btw: als het lijk nog redelijk intact is, vrouw welverstaan en ingewanden steken er nog in, das zo erg nog niet denk k:))
:wave:

wat heeft dat nou met de oertijd te maken,
en doe eens niet zo vies.

shihuandgi

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
een lijk neuken... omg...

misschien vind je de muziek van Cannibal corpse wel leuk dan...

cannibal corpse zijn fucking kinderen:)

en das kannibalisme(wat ik opzich ook wel een leuk gegeven vind, meer mensenvlees ipv al die dieren te slachten!!!!!)

maar, wat dit met de oertijd te maken heeft is dat: we hebben kleding uitgevonden om ons deels te beschermen en om ons lichaam voor anderen te verbergen, wel als deze noob partij wil dat we naakt rondlopen, kunnen we evengoed trug naar de oertijd,

we gaan achteruit ipv vooruit, en das allemaal de schuld van mtv, tmf en amerika!

Bovenaan