slechte of goeie pillen?

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
hallo...ik heb tijdje trug 3 xtc pillen gekocht,,,maar ik weet nu niet zeker of het nu wel goeie zijn of dat het gewoon gevaarlijke bagger is,,

ze zijn blauw,,,niet helemaal egaal,,,maar wat gestippeld
er staat een dollar teken op,,,met 2 streepjes,,
ze zij rond,,,en aan alle bijde kanten vlak.

ik heb helaas nog geen foto kunnen maken,,,en mn mobiel is daarvoor te wazig

kweet niet of jullie hier wat mee kunnen,,maar zou het fijn vinden om jullie mening te horen, want dit word mn eerste x
ik neem zowiezo een halfe,,,en als het dan goed gaat neem ik die andere halfe erbij,,maar als het troep is kan dat dan kwaad?

alvast bedankt :wave:

3970

Wijs gebruiker
Blauwe dollars?? Ik heb ergens gelezen dat je die beter niet met familie kunt gebruiken :rolleyes:

Zonder gekheid; als je er eentje laat testen, weet je wat je hebt...en anders gewoon lekker proberen, eentje kan weinig kwaad....

Hemi

Xtc Bob

Belezen gebruiker
afdruk zegt niets
als je zeker wilt zijn zul je ze moete late testen

btw stippels op pille is altijd verdacht

Vince_

Experimenterende gebruiker
Ik heb al gespikkelde pillen met dollartekens genomen, licht roze-oranje achtig. Het uiterlijk zegt inderdaad niets over de pil, maar ik heb al veel slechts gehoord van gespikkelde en/of dollartekens.
En ik kan het alleen maar bevestigen: ik werd er enorm, enorm begaaid van, helemaal niet zoals een gewone pil zou moeten werken.
Wees voorzichtig, ik zou het laten testen. 3 pillen kosten hoop en al 10 euro, voor dat geld zou ik mn gezondheid niet willen verneuken.

Edit: ik zie dat het je eerste keer is. Neem ze niet en haal er andere waarvan je zeker bent, de eerste keer zou de beste moeten zijn, het is het risico niet waard!

-spaceman-

Badass junkie
Vince_ zei:
Wees voorzichtig, ik zou het laten testen. 3 pillen kosten hoop en al 10 euro, voor dat geld zou ik mn gezondheid niet willen verneuken.

met 2 pakjes peuken verneuk ik mijn gezondheid ook!

Moker

Bewuste gebruiker
Ik had samen met pinheadlarry deze geprobeert maar dit was ook mijn eerste keer. Wat we er van gemerkt hebben was minimaal we voelden ons alleen veel meer alert en meer energie dat was wel fijn. maar zijn dit gewoon symptonen van een lage dosis mdma of zouden dit pillen zijn geweest maar speed door heen zat ofzo? Wat ik ook wel raar vond is dat we nog twee dikke joints hadden gerookt maar we werden totaal niet stoned of iets :( In ieder geval gaan we de volgende keer wat beter doen. :wave:

Delirium

Badass junkie
Moker zei:
Ik had samen met pinheadlarry deze geprobeert maar dit was ook mijn eerste keer. Wat we er van gemerkt hebben was minimaal we voelden ons alleen veel meer alert en meer energie dat was wel fijn. maar zijn dit gewoon symptonen van een lage dosis mdma of zouden dit pillen zijn geweest maar speed door heen zat ofzo? Wat ik ook wel raar vond is dat we nog twee dikke joints hadden gerookt maar we werden totaal niet stoned of iets :( In ieder geval gaan we de volgende keer wat beter doen. :wave:

Pep :openmouth:

Moker

Bewuste gebruiker
het zal wel pep geweest zijn denk ik dan want dit:

Speed maakt de gebruiker tijdelijk energievol, vrolijk en zelfverzekerd. De zelfkritiek verdwijnt en het praten gaat gemakkelijker en vlotter. Soms pakt het gebruik van speed anders uit: de gebruiker kan er prikkelbaar, onrustig en angstig door worden. Ook kan de gebruiker paranoide en/of opgefokt worden. Op straat wordt dit ook wel spichtig genoemd.

Het komt ook voor dat iemand die speed gebruikt rustig wordt. Men kan zich beter concentreren en is minder impulsief. Dit kan een indicatie zijn van ADHD of ADD.

bron: Wikipedia

Dit lijkt er wel erg veel op. Het praten ging wel vlotter en voelde me wel goed met meer energie en tergelijker tijd ook erg rustig weer. Maar ja vond het geen slecht avond ook al had ik totaal andere werking verwacht (dacht dat het wel goede pillen zouden zijn) maar deze uitwerking heb ik ook zeker van kunnen genieten/ :beer:

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
ik heb dus die pillen samen met Moker geprobeerd zoals jullie hebben gelezen en ik had het zelfde gevoel zoals hij vertelde,,,,
het was niet zoals ik had verwacht,,,maar het voelde goed :)
en het was het proberen waard :)

sticky's????

dank aan de rest voor de info.

Bovenaan