Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik slik mijn zegel meestal na 15-30 minuten gewoon door, vind het ook een zonde idee wat te verspillen en als het toch al een half uur in je mond zit maakt het echt niet zo veel verschil of je dat beetje papier nou op eet of niet.
s'ochtens lekker lang douchen met een zegel onder me tong,,
na afloop plak ik de zegel op de badkamer spiegel,,
ik trip gewoon gewoon net zo hard als normaal ,. doorslikken is denk helemaal niet nodig,, :P
Ik spuug dat ding na 15 tot 20 minuten in de asbak, wat moet je dr mee? De acid is er echt wel uit hoor. En mocht er 5 ug achterblijven lig ik daar echt niet wakker van, als ik niet hard genoeg trip neem ik gewoon wat bij. Maar tot nu toe nog niet gehad dat 1 zegel te licht was. :P
Ik spuug dat ding na 15 tot 20 minuten in de asbak, wat moet je dr mee? De acid is er echt wel uit hoor. En mocht er 5 ug achterblijven lig ik daar echt niet wakker van, als ik niet hard genoeg trip neem ik gewoon wat bij. Maar tot nu toe nog niet gehad dat 1 zegel te licht was. :P
Dat is waar, maar dat neemt niet weg dat ik het leuk vind om dat bulletje papier in de asbak te zien liggen als ik hem de pan uit trip. En dan ernaar kijken met de gedachten, damn ik ga nu zo hard omdat ik net 15 minuten op dat propje heb lope sabbelen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.