MusicIsLife
Wijs gebruiker
Fool zei:Die combinatie lijkt me echt wezenlijk zonde van zowel je hersenen als (veel belangrijker) je ketamine.![]()
Ja best wel, is denk ik ook niet iets dat ik ooit probeer
Fool zei:Die combinatie lijkt me echt wezenlijk zonde van zowel je hersenen als (veel belangrijker) je ketamine.![]()
Dus je wilt je ouders voortaan alles vertellen over drugs, maar je wilt ze niet vertellen over chronische verkoudheid. Daarom besluit je om maar met de klachten te leven omdat je dan niet open kaart hoeft te spelen?leipebaviaan zei:Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met dingen achterhouden voor mijn ouders, en helemaal op het vlak van drugs wil ik open kaart spelen. Paradoxaal genoeg wil ik ze dit soort informatie eigenlijk onthouden. Chronische verkoudheid door te veel speedgebruik is nou niet een favoriet onderwerp om te bespreken met mijn ouders. Hopelijk herstelt mijn neus nog.![]()
SmartieAndMe zei:Dus je wilt je ouders voortaan alles vertellen over drugs, maar je wilt ze niet vertellen over chronische verkoudheid. Daarom besluit je om maar met de klachten te leven omdat je dan niet open kaart hoeft te spelen?leipebaviaan zei:Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met dingen achterhouden voor mijn ouders, en helemaal op het vlak van drugs wil ik open kaart spelen. Paradoxaal genoeg wil ik ze dit soort informatie eigenlijk onthouden. Chronische verkoudheid door te veel speedgebruik is nou niet een favoriet onderwerp om te bespreken met mijn ouders. Hopelijk herstelt mijn neus nog.![]()
Hmm ik weet het niet hoor...
Weten ze alles van je voormalige drugsgebruik af?
Zo ja, dan weten ze dat je behoorlijk wat pep door je neus gejaagd hebt toch? In dat geval denk ik dat je eerlijk zou kunnen zijn, al is dit natuurlijk wel makkelijk geoordeeld vanachter mijn scherm en jou ouders (en jou eigenlijk ook) niet kennende. Maargoed, je kan het idd nog evwn tijd geven en hopen dat het over gaat.

SmartieAndMe zei:Er is niets mis met mij![]()
EDIT
vooruit laat ik ook nog even serieus zijn. Probeer sowieso niet in je neus te peuteren want dan stop je meer troepjes erin, probeer je neus ook niet te veel te snuiten want dan blijft het ook onrustig. Af en toe even spoelen met een zoutoplossing zodat het schoon blijft (een a twee keer per dag max) en dan wordt het misschien wat beter.
leipebaviaan zei:lijnen zout door m'n neus heen moet jonassen?
Fool zei:We hebben altijd nog een neti-pot.
leipebaviaan zei:Of bedoel je soms dat ik echt lijnen zout door m'n neus heen moet jonassen?
Ja maar hij zegt nu ook helemaal niks over zijn neus omdat hij niks over de terugval wil zeggen. Als je echt eerlijk tegen je ouders wil zijn, zeg dan gewoon alles. Maar het belangrijkste is denk ik wel dat je ff een bezoekje aan de dokter fixt.Susanne zei:Ik vind het juist best wel goed dat hij eerlijk wil zijn tegen zijn ouders
MeejheM zei:je huisarts is waarschijnlijk niet bekend met je probleem en de oorzaak daarvan.
en meestal zal je huisarts denken aan een of andere allergie.
Fool zei:Maar een fysiologische zoutOPLOSSING niet.
We hebben altijd nog een neti-pot.![]()
![]()
leipebaviaan zei:Bij mij wel, het botje dat er tussen zit is al weggesnoven.![]()
Amaai dan heb je al veel gesnoven dan speed alleen.?lotske1984- zei:leipebaviaan zei:Bij mij wel, het botje dat er tussen zit is al weggesnoven.![]()
Ben geboren met scheef neustussenschot dan zal dat het probleem zijn..![]()
Ben je er al eens mee naar de huisarts geweest? Ik krijg van de huisarts een neusspray met beclometason ivm verschillende allergieën. Wat het in feite doet is ontstekingen tegen gaan in de neus. Voor mij werkt het best goed, ik gebruik het ook alleen als ik een verstopte neus heb.leipebaviaan zei:OT: die verkoudheid is dus nog steeds niet weggegaan. Nog altijd zit m'n linker neusgat veel meer op en dan rechts. Zal wellicht ook te maken hebben met het feit dat ik altijd met links boorde.![]()
leipebaviaan zei:Zal wellicht ook te maken hebben met het feit dat ik altijd met rechts boorde.
Doordat er troep in komt en je bloedvaten vernauwen? Waarschijnlijk zit er in de meeste pepmengsels(die niet gewassen zijn) ook nog wel zwavelzuur, dat het proces allemaal versnelt. :PMeejheM zei:eigenlijk wel een goede vraag, waardoor je slijmvliezen permanent geirriteert raken, en of daar een oplossing voor is.