space muffins?

Beste Dfers
Ik zou het einde van de examens willen vieren met space muffins of koekjes(iets dat snel kan worden klaargemaakt).
Mijn vraag is welk recept is het makkelijkst/snelste te maken.
en hoeveel moet er dan per persoon in.
Het is de eerste keer dat we zoiets doen.
op google vind ik alleen vage info.
dus daarom vraag ik het hier.
:)

MIA-1985

Wijs gebruiker
Geen zin om te zoeken voor je op het moment, maar zoek gewoon even verder in het forumgedeelte. Muffins, cake en brownies zij hier vaker gepasseerd :)

MIA-1985

Wijs gebruiker
PepTalk zei:
Tralalala, hierzo:

viewtopic.php?f=13&t=29849

Duurde me langer om dit te typen dan het te zoeken... Komáán... :beer:

Whaha kan je nagaan hoe lui ik net was, maar vooral hoe lui de topicstarter is :tongueout: :tearsofjoy:
Maar die link die jij net opgaf had ik ook al gezien ja. Dat was de laatste, alleen dat zijn brownies, geen muffins...maar ik vind het hetzelfde :wink:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hij geeft zelf al als alternatief koekjes, dan vind ik brownies nog meer op muffins lijken dan koekjes:P

Maar goed, hij geeft ook aan dat op google vage informatie staan over het bakken van ''wiet producten''. Als ik een dergelijke zoekterm als : ''space cake maken'', of: ''wiet koekjes bakken'' met de eerste 10 links toch wel uit de voeten kan..

lolnoob

Bewuste gebruiker
Zoek naar bakken met baard op youtube. Kan je bijvoorbeeld ook pepernoten met wiet mee leren bakken :grin:

En die filmpjes zijn ook briljant grappig.

Ik had trouwens laatst hasjbrownies gemaakt. Gewoon zo'n standaard pak halen en 0.3 gram verpoederde hasj pp door de boter heengooien.

Nathaniel

Wijs gebruiker
AlexRoevens zei:
en hoe zit met de dosering?

Beginners niet meer dan 0.5 gram, en ook iemand die al vele malen cannabis gerookt heeft is bij eerste keer oraal gebruik gewoon weer beginner. Niet onderschatten, oraal cannabis gebruik hakt er heftig in :grin:

Bovenaan