Speed bommetjes buik helse pijn.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Quinn

Bewuste gebruiker
@Mercedesz je bent anders altijd bij de eersten om discussies en sfeer op te fokken plus dat je dingen zegt die helemaal uit de context van het topic getrokken worden...
komt van alle kanten ook van die van ons mijn popcorn jonguh, <3 discussie komt van 2 kanten niet 1 :) daarom kan je nooit de 1e beschuldigen maar alleen beide.

( tenzij de discussie natuurlijk voorbij is lol )

Pepklachten brachten mij bij deze topic,.(Ook al gebruik no way zoveel) en wilde vragen naar omeprazol die ik van de huisarts krijg voor buikklachten,.nu slik die vlak voordat de bom erin gaat (laten we zeggen 2x gedurende de week) maar hoorde laatst dat maagbeschermes kankerverwekkend zijn!evenals paracetamol! nu rook ik ook flink (pak shag in de week) en was mij niet ontgaan dat ik me de afgelopen tijd ook best naar de k*nker voel ,nu weet ik dat jullie geen medische zorg verlenen maar laat mij mijn vraag zó stellen——er zullen door de speed behoorlijk wat vitamine reserves aan onderdoorgaan ,wat waarschijnlijk ook die alombekende pepkop zo doet ...stralen...—-Welke vitamines of voedingssupplementen zullen die ,samen met gezond eten, mij weer het snelst back to health brengen?

Ganggang💯

Badass junkie
Pepklachten brachten mij bij deze topic,.(Ook al gebruik no way zoveel) en wilde vragen naar omeprazol die ik van de huisarts krijg voor buikklachten,.nu slik die vlak voordat de bom erin gaat (laten we zeggen 2x gedurende de week) maar hoorde laatst dat maagbeschermes kankerverwekkend zijn!evenals paracetamol! nu rook ik ook flink (pak shag in de week) en was mij niet ontgaan dat ik me de afgelopen tijd ook best naar de k*nker voel ,nu weet ik dat jullie geen medische zorg verlenen maar laat mij mijn vraag zó stellen——er zullen door de speed behoorlijk wat vitamine reserves aan onderdoorgaan ,wat waarschijnlijk ook die alombekende pepkop zo doet ...stralen...—-Welke vitamines of voedingssupplementen zullen die ,samen met gezond eten, mij weer het snelst back to health brengen?
Stoppen met speed en shag. Regelmatig bewegen en sporten. Veel anti-oxidanten eten. Veel vers eten en zo min mogelijk bewerkt voedsel. Verspil je geld niet aan dure supplementen.

Stoppen met speed en shag. Regelmatig bewegen en sporten. Veel anti-oxidanten eten. Veel vers eten en zo min mogelijk bewerkt voedsel. Verspil je geld niet aan dure supplementen.
🤯😤😭🤬😓🥵🥶🥵🥶🥵🥶🥵🥶 vitamine D iscipiline en cursus Zelfonthouding mis ik bij uitstek ,vind het heerlijk om seminars van vooraanstaande psychologen te beluisteren en podcasts van gelijkgestemde mensen maar volgens mij intereseert het me allemaal geen hol zonder me sjekkie en peppie

Ganggang💯

Badass junkie
🤯😤😭🤬😓🥵🥶🥵🥶🥵🥶🥵🥶 vitamine D iscipiline en cursus Zelfonthouding mis ik bij uitstek ,vind het heerlijk om seminars van vooraanstaande psychologen te beluisteren en podcasts van gelijkgestemde mensen maar volgens mij intereseert het me allemaal geen hol zonder me sjekkie en peppie
Ja discipline hoort hierbij inderdaad. Je moet uiteraard wel zelf willen stoppen.

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Mijn ex had een maag verkleining gedaan en had van die speciale maag beschermers. Als ik een lompe xtc kater had en niet kon eten nam ik er een bunkerde ik mezelf helemaal vol en was ik weer herboren. Maar gezond lijkt het me niet het deed zeker zijn werking. Toch ben ik zelf van mening dat je beter wel dan niet kan eten (maagbeschermer included)

Ganggang💯

Badass junkie
Idd ,maar daar kwam u mee aan..ik vind op een juiste manier doseren veel fijner dan Stoppen..dat doe ik wel voor een rood licht 🙂
Dit werkt in ieder geval 10 keer beter dan vitamine supplementen en het heeft ook nog eens een positieve uitwerking op je mentale en fysieke gezondheid. Ook als je niet stopt met speed en shag.

Dit werkt in ieder geval 10 keer beter dan vitamine supplementen en het heeft ook nog eens een positieve uitwerking op je mentale en fysieke gezondheid. Ook als je niet stopt met speed en shag.
Yes ,thanks alleen kreeg Ik dit advies ook van me buurman ,me moeder, een gast die op de bus moest wachtte met me...stiekem had ik dat ergens ook wel door hoor maar bedankt voor meedenken!

Flower123

Bewuste gebruiker
Multivitamine en magnesium slikte ik tijdens mijn speedverslaving. Multuvita voor alles, en magnesium voor je spieren botten. Dat werkt ECHT. Maar inderdaad, stoppen met speed en shag is het beste. Dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan