speed en blowen

als je strak bent en wiet rookt word je vaaaaaaaagg

• a jaa super in de war !!

Stemmen: 0 0,0%
  • b nee geen last van

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .

Imke

Badass junkie
Sorry maar.. *zucht*
Als je aanvoelt dat je niet tegen een joint kan als je speed genomen hebt, dan moet je het gewoon niet doen zoals al eerder gezegd werd.
Geniet gewoon van het effect van de speed en laat het niet verneuken door er nog eens wiet er bij te roken.

DjTrips

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Sorry maar.. *zucht*
Als je aanvoelt dat je niet tegen een joint kan als je speed genomen hebt, dan moet je het gewoon niet doen zoals al eerder gezegd werd.
Geniet gewoon van het effect van de speed en laat het niet verneuken door er nog eens wiet er bij te roken.

idd, het zou zelfs eens kunne verkeerd uitlope aangezien speed stimuleerd en weed meer het tegegestelde doet, je verneukt beide effecten door te mixen en je kan heeel rare gevolgen hebben...

Solidius

Badass junkie
zommes zei:
Voor sommige mensen werkt wiet stimulerend en al helemaal niet kalmerend (voor mij bijvoorbeeld) dus die stelling gaat niet op. Wiet is gewoon geen downer, dat slaat nergens op.

THC staat algemeen bekend als een downer. Zoek maar op internet om het tegendeel te bewijzen, het is gewoon een feit.
Dat het bij jou persoonlijk misschien niet het geval is ontkracht nog geen feit.

zommes

Badass junkie
Solidius zei:
THC staat algemeen bekend als een downer. Zoek maar op internet om het tegendeel te bewijzen, het is gewoon een feit.
Dat het bij jou persoonlijk misschien niet het geval is ontkracht nog geen feit.

:mrgreen: Jij bouwt je tekst nu zo slecht dat je jouw eigen stelling dat het een feit is ontkracht door te zeggen dat het 'algemeen bekend staat als' dat maakt iets natuurlijk absoluut geen feit. THC is geen downer en ook geen upper. Het werkt op een hele andere manier op je hersenen dan downers en uppers en is dus ook niet extra slecht voor je icm speed.

Maargoed, dingen die je hartslag verhogen worden meestal gezien als upper, dus dan zou het alsnog meer een upper dan een downer zijn.

daphreak

Newbie
Mijn ervaring met de combi: "speed en blowen"
Normaalgezien rook ik altijd weed als ik thuis ben, enkel op het werk en op plaatsen waar ik niet kan "smoren", daar "rook" ik. Als ik dan speed gebruik (meestal gebeurd dit thuis) kan ik het dan ook moeilijk laten om erbij weed te smoren. Ik vind trouwens, als je een jointje rookt terwijl je de speed door je keel voelt zakken, dat het een iets minder viezere smaak heeft (de speed dus). Maar dit zal wel van persoon tot persoon verschillen. Als ik dan speed gebruikt, smoor ik weed dus ook als een turk, wat meestal al gevolg heeft dat ik toch lang kan wakker blijven, zonder dat ik eigelijk super-actief ben (hiermee bedoel ik: ik kan bv uren naar films, soaps liggen kijken, ps2 spelen, surfen op internet, maar langs de andere kant niet de zin hebben om uit te gaan, m'n appartement te kuisen, te sporten of zeker niet te werken). Als ik dan wat minder weed smoor, en meer sigaretten rook (ik blijf roken als turk onder de speed :) ) wil ik wel uitgaan en kan ik wel m'n appartement volledig kuisen, and so on.... Daarom vind ik het wel ns leuk om te combineren met weed, afhangend hoe 'actief' je wil zijn en wat je wil doen. En na veel weed smoren in combi met speed begin ik op de duur wel dingen soms te zien die er niet zijn, beetje flashen dus (lichtjes weliswaar). De hartkloppingen die ik dan regelmatig krijg, is de iets mindere kant van de zaak. Daarom probeer ik het speedgebruik ook wat te beperken (ca 1 tot 2 weekends / maand, soms paar maand niets).

Solidius

Badass junkie
zommes zei:
Solidius zei:

:mrgreen: Jij bouwt je tekst nu zo slecht dat je jouw eigen stelling dat het een feit is ontkracht door te zeggen dat het 'algemeen bekend staat als' dat maakt iets natuurlijk absoluut geen feit. THC is geen downer en ook geen upper. Het werkt op een hele andere manier op je hersenen dan downers en uppers en is dus ook niet extra slecht voor je icm speed.

Jij bouwt je tekst nu zo slecht dat je mijn tekst letterlijk moet citeren / bekritiseren om een zwak punt te vormen.

zommes zei:
Maargoed, dingen die je hartslag verhogen worden meestal gezien als upper, dus dan zou het alsnog meer een upper dan een downer zijn.

THC herhoogt mijn hartslag niet, en ik wordt er slechts duf en loom van. Hetzelfde geldt voor vrijwel iedereen die ik ken. En in vergelijking met ECHTE 'uppers' zoals amfetamine, mdma, of coke is wiet natuurlijk een grap.

denito

Belezen gebruiker
ik heb der nu gen probs mee , ff chille tussedoor kan altijd goe doen,
lekker wazig zijn is altijd heel goed , op feesje doe ik da nu ni maar als ik lekker me wa vriende thuis zit ideale combi :)

BelgjeOleOle

Experimenterende gebruiker
Alsk mn speed wat laat in werken en hij zn hoogte punt gepasseerd heb en een joint rook en wat hardstyle opzet gaak lekker hard.

JewCookie

Wijs gebruiker
Vaag word je alleen als de speed inkakt, wat door een joint versneld kan worden. Als je net je eerste lijn gehad hebt dan moet je behoorlijk door roken voordat je echt vaag word..

Yazz

Newbie
Als ik naar huis rij....

Zodra ik de deur achter me dicht trek en in de auto naar huis rij, rook ik een stickie. Dus geen toeter. Meestal met hasj. Ik heb dan vanaf sochtends half negen tot meestal uurtje half zeven / zeven 's avonds gewerkt. (O.invloed van 0,5g) Ik pleur een mp3tje aan in de auto, fik the stick, en drive safe home. Onderweg worden mijn ogen nog wel es zwaar, maar dat is nu weer minder omdat het alweer langer licht is.
Thuis ben ik dan nog wel es vaag :confused: van die stick maar da's meestal snel weer over. Ben wel keikapot dan!

Yazz

Newbie
zommes zei:
Solidius zei:
THC staat algemeen bekend als een downer. Dat het bij jou persoonlijk misschien niet het geval is ontkracht nog geen feit.

:mrgreen: THC is geen downer en ook geen upper. Het werkt op een hele andere manier op je hersenen dan downers en uppers en is dus ook niet extra slecht voor je icm speed.

Dingen? Dingen? Wat een geouwehoer.... Zommes, ik vind je onbeleefd! En daarbij.... is jouw ABN ook niet écht om over naar huis te schrijven.. (red.: maar dan betekend dat ook (7/705) ..... Het moet zijn: betekenT
Anyway: het goede antwoord bij THC is: het is een geestverruimer! Dus geen downer / geen upper... Graag gedaan hoor!

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Pep en wiet paffen is echt zalig, altijd volledig scheef!

Ik vind het een heerlijke combinatie om op uit te gaan. Aja en veeel bier der bij dan.

En ivm
ECHTE 'uppers' zoals amfetamine, mdma, of coke

mdma werkt bij mij totaal niet actief/euforisch, eerder mentaal en visueel.

luf10tje

Experimenterende gebruiker
Oeh pep en wiet :grin: Ga ik lekker van spacen, gevoel is moeilijk uit te leggen maar snappen jullie vast wel :sunglasses:

sinslord

Belezen gebruiker
Erg oude topic maar vindt leuk om te reageren :)

Of iets nou een upper of een downer is kan mij echt /care...

Zolang je maar weet wat je gebruikt, en hoe je ermee om kan gaan qua verzorging enz.

ik merk dat deze discussie voornamelijk wellis nietus is en niet echt iets kunnen onderbouwen,
dus dan zal ik het even op een rijtje zetten :stoned:

Ieder soort drugs heeft een richtlijn van hoe mensen erop reageren, dus de meerderheid.
natuurlijk is het afhankelijk per invidu dus niemand ontkracht hier iets noch is er geen conclusie uitgekomen dan dat het voor de een fijn is en voor de ander niet (invidu dus)

Overigens is THC gebruik in combi met Uppers ook een upper drug..
Omdat THC ook bij de meerderheid zorgt dat de effecten versterkt.

Dus down/up is echt ook afhankelijk van je lichaamelijk conditie en mind-setting.

Persoonlijk blow ik wel onder speed maar voornamelijk de dag erna zodat ik me niet te somber voel en me fictief kan amuseren.

Correct me if im wrong ofc.

Sins :wave:

Bovenaan