Saivy zei:Sorry maar.. *zucht*
Als je aanvoelt dat je niet tegen een joint kan als je speed genomen hebt, dan moet je het gewoon niet doen zoals al eerder gezegd werd.
Geniet gewoon van het effect van de speed en laat het niet verneuken door er nog eens wiet er bij te roken.
zommes zei:Voor sommige mensen werkt wiet stimulerend en al helemaal niet kalmerend (voor mij bijvoorbeeld) dus die stelling gaat niet op. Wiet is gewoon geen downer, dat slaat nergens op.
Solidius zei:THC staat algemeen bekend als een downer. Zoek maar op internet om het tegendeel te bewijzen, het is gewoon een feit.
Dat het bij jou persoonlijk misschien niet het geval is ontkracht nog geen feit.
Jij bouwt je tekst nu zo slecht dat je jouw eigen stelling dat het een feit is ontkracht door te zeggen dat het 'algemeen bekend staat als' dat maakt iets natuurlijk absoluut geen feit. THC is geen downer en ook geen upper. Het werkt op een hele andere manier op je hersenen dan downers en uppers en is dus ook niet extra slecht voor je icm speed.zommes zei:Solidius zei:THC staat algemeen bekend als een downer. Zoek maar op internet om het tegendeel te bewijzen, het is gewoon een feit.
Dat het bij jou persoonlijk misschien niet het geval is ontkracht nog geen feit.
Jij bouwt je tekst nu zo slecht dat je jouw eigen stelling dat het een feit is ontkracht door te zeggen dat het 'algemeen bekend staat als' dat maakt iets natuurlijk absoluut geen feit. THC is geen downer en ook geen upper. Het werkt op een hele andere manier op je hersenen dan downers en uppers en is dus ook niet extra slecht voor je icm speed.
zommes zei:Maargoed, dingen die je hartslag verhogen worden meestal gezien als upper, dus dan zou het alsnog meer een upper dan een downer zijn.
domzel zei:ik durf niet eens blowen te zitten wezen wanneer ik strak ben te zijn
zommes zei:Solidius zei:THC staat algemeen bekend als een downer. Dat het bij jou persoonlijk misschien niet het geval is ontkracht nog geen feit.
THC is geen downer en ook geen upper. Het werkt op een hele andere manier op je hersenen dan downers en uppers en is dus ook niet extra slecht voor je icm speed.
Maargoed, dingen die je hartslag verhogen worden meestal gezien als upper, dus dan zou het alsnog meer een upper dan een downer zijn.
ECHTE 'uppers' zoals amfetamine, mdma, of coke