Overdag valt het nog mee, patronen zien in de lucht, tafelbladen enzo. Alles lichtjes zien ademen of bewegen, emoticons of afbeeldingen op het scherm zien trillen als je erop concentreert, voorwerpen/mensen voor iets totaal anders aanzien van ver, zwarte schimmen, ...
Maar als ik 's nachts alleen in mn bed lig zonder iets te doen, DAN word het erg. Volledige derealisatie, waanideeën, allemaal vrienden rond je bed zien staan en er tegen praten zonder dat je het beseft, ... Zo dacht ik de derde nacht na dit nieuwjaar dat er Fel Reavers van WoW mijn huis aanvielen terwijl ik moest proberen het midden in de nacht toch vooral niet te laten opvallen dat ik speed gebruikt had. Die nacht had ik ook zonder dat ik het wist ALLE nummers in mn gsm dezelfde sms gestuurd, iets van "hekp my kga eood ze kom!!!!!", om vervolgens een hoop telefoons en smsen tegelijk te krijgen, wat me nog meer paranoia maakte. En ook in Tienen (zit daar in afkick) links van mijn bed om 3u snachts een meisje zien fluisteren tegen mij, waarop ik zeg "Hè, wat zei je?!" en met mijn hoofd naar haar toe wil gaan om haar beter te verstaan, om vervolgens met mijn hoofd keihard tegen de muur te bonken. Ik wist niet meer dat het bed tegen de muur stond. En nog veel meer van deze dingen.
Alleen zijn + slaapgebrek = geen goede combinatie :P
htweeoo zei:
Ik vraag me af wat die jongen zag die het record had.
11 dagen wakker , er stond bij ''geen sprake van hallucinaties'' , vreemd.
Maar hoe verrot ben je dan niet

11 dagén
Ik denk dat ik eens ergens gelezen heb dat hij op het einde dacht dat de dokters hem wouden vermoorden ofzoiets.