Lucy In The Sky
Bewuste gebruiker
ooooh speed lieve speed
waarom kan ik jou al 3 weken lang niet kopen?!
nutsss zei:hallucinaties die je beschrijft ja die passen wel bij de dingen die je gaat ervaren als je te lang wakker bent. Misschien dat die speed inderdaad veel sterker was waardoor je jezelf veel meer uitput.
Bij mij begon het met gehoorshallucinaties (overal muziek) en een fase verder zag ik schimmen van mensen vanuit mn ooghoeken.
Dagelijks speedgebruik kan tot ernstigere vormen van hallucinaties leiden.
o-malle zei:nutsss zei:hallucinaties die je beschrijft ja die passen wel bij de dingen die je gaat ervaren als je te lang wakker bent. Misschien dat die speed inderdaad veel sterker was waardoor je jezelf veel meer uitput.
Bij mij begon het met gehoorshallucinaties (overal muziek) en een fase verder zag ik schimmen van mensen vanuit mn ooghoeken.
inderdaad, ik ondervind dit de laatste weken zelf. Na 2 jaar dagelijks speed te gebruiken ben ik ondertussen al gewend aan de kleine dingen. Ik zit op m'n kamer en hoor beneden m'n ouders praten over me, of ik wandel op straat en zie iedereen naar me kijken en over me roddelen. En dat terwijl niets van deze dingen echt gebeurd... Of in de dancing lijkt het of iedereen vormt een complot tegen me en wil me iets aandoen...
Aan deze kleine dingen ben ik al gewend. Maar wat ik erger vind is de paranoia die niet meer wil weggaan bij mij.
Ik zit bijvoorbeeld in de garage aan mijn brommer te sleutelen en constant naar de straat te kijken met het gevoel dat er iets of iemand gaat aankomen, of wandel over straat en kijk constant achterom of er niemand volgt. Ook heb ik vaak dat ik gewoon zonder reden stop met mijn brommer en soms tot 30 min. sta rond te kijken voor niets... Zelfs nu achter de pc heb ik sinds vorige week last van para, ik zit constant door de gordijntjes te kijken en loop de hele tijd door het huis om te voelen of de deuren nog goed vast zijn en om te zien of er nog geen auto stopt... En het ergste is dat ik dit gewoon niet kan laten, hoe hard ik het ook wil!
Dus wijze raad: bij beginnen paranoia, GA SLAPEN!
Jenthe
henkie84 zei:Wow, één nachtje doorgesnoven, afgelopen nacht. Alles beweegt, wordt zachtjes groter en kleiner als er naar kijk, er sjeezen witte dunne wolken door m'n kamer, vliegjes en puntjes knipperen overal.. poeh![]()
Drientje zei:Haha, was gisteren ook een nachtje doorgegaan, zat achter mijn pc en dacht dat er naast me een stel vrienden zaten, op de leuning van de bank, en telkens als ik naar ze keek waren ze weer weg. Ze bleven voorgoed weg toen ik de lamp aan deed en de schemer verjoeg. Dikke lol in mijn 1tje...
X

Taat zei:Het blijven eten, al moet je het erin stampen, doet het hem vooral om die kater flink te verminderen
Drientje zei:Soooo irritant. Zit je in de auto, denkt continu dat er iemand achterin aan het praten is terwijl de achterbank leeg is.
Drientje zei:Soms heb je gewoon geen keus
verzekeringsgeld. Maar dat zijn dingen die je al wel wist.

hoi drientje, nou de hele dag is een beetje overdreven maar ik geef eerlijk toe, heb wel die achterdochtigheid maar dan ook weer niet heel erg..Drientje zei:Achterdochtigheid? Heb ik geen last van. Ging vroeger wel eens met mensen om die lagen de hele nacht door de brievenbus te loeren. Lekker speed snuiven jôh moet je doen.
Als je last hebt van dat soort paranoia zou ik als ik jou was erg oppassen, waarschijnlijk is er een grote kans dat je gevoelig bent voor psychoses...
X
hoi drientje, nou de hele dag is een beetje overdreven maar ik geef eerlijk toe, heb wel die achterdochtigheid maar dan ook weer niet heel erg..Drientje zei:Achterdochtigheid? Heb ik geen last van. Ging vroeger wel eens met mensen om die lagen de hele nacht door de brievenbus te loeren. Lekker speed snuiven jôh moet je doen.
Als je last hebt van dat soort paranoia zou ik als ik jou was erg oppassen, waarschijnlijk is er een grote kans dat je gevoelig bent voor psychoses...
X
Die horen daar waarschijnlijk, deze vloog onder mn bed en verdweenDrientje zei:O shit er rennen wel twee beesten bij mij door de kamer... Betekend dat ik nog ouder ben?

eXpiremental eXperience zei:yoyo als ik opsta krijg ik een duizeligheid gevoel en me hoofd wordt fuckin warm het zweet breekt me uit .. man wat wat.deze is para heb ik nog nooit gehad noooo . dat zijn me symptomen..
need a medic.!
![]()
nutsss zei:hallucinaties die je beschrijft ja die passen wel bij de dingen die je gaat ervaren als je te lang wakker bent. Misschien dat die speed inderdaad veel sterker was waardoor je jezelf veel meer uitput.
strawberry_colada zei:nutsss zei:Ik lag in bed (een hoogslaper) en ik dacht echt dat vlak onder mijn bed twee mensen tegen elkaar aan het fluisteren waren.