melissa zei:Deranged zei:Bedankt.![]()
Misschien blijf ik wel het enige lid maar dat maakt me niet uit. :P In de club gelden trouwens de volgende regels:
Coke is voor mietjes
Coke is voor onwetenden
Coke is veel te dure troep
Coke is voor losers
Coke is een leugenaar
Speed is oprecht
Wij gebruiken met verstand(meestal)
Speed is lief
Wij laten ons niet slopen
Speed is waar voor je geld
Speed is voor winnaars![]()
mja kweet niet of ik jou nu nog lief vind deranged![]()
![]()
Gebruik jij methIcequeens zei:de regels zijn aangepast en nu kan ik ook lid worden...voorheen mocht je niet lid worden als je meth lekker vond en nu wel![]()

Icequeen zei:ik spuit. snuiven van meth is meestal wat pijnlijk en je moet ze dan eerst tot poeder stampen enzo. roken van meth schijnt bij vrouwen erg fijn te zijn. ik weet ook niet waarom, maar dat werd mij regelmatig verteld toen ik er voor eerst mee in aanraking kwam. dat meiden er erg van hielden, aangezien speed toch een beetje een jongensdrug is. ik heb het wel eens gerookt, maar dan had ik het al op mijn manier op en dus kreeg ik er niet weinig van mee. gewoon in drinken is ook fijn. ik heb wel vaker over meht uitgeweid, moet je even onder zoeken kijken.
![]()

Al mijn dealers zijn ook verhuisd/in de bakSafire zei:Ik baalDe dealer waar wij onze speed altijd halen is niet meer bereikbaar.. telefoon is afgesloten
En verder ken ik niemand in Zwolle die speed dealt, bah.
zoekeeen xastur zei:Toen ik nog.gebruikte kon ue zeggen count me in. Maar alcohol en kinderen of speed en kinderen beide.even slecht. Beide zijn harddrugs. Ene legaal andere niet. 1 glas wijn per dag is net zo.schadelijk als ileen snuif speed per week. En het blijft vaak nooit bij een glas. Daarom is het ook harddrugs. Ff deze topic afgestofd

lysergine25 zei:ik mis Deranged best wel is ie er nog ?
![]()
![]()