Speed Fanclub

wausie91

Bewuste gebruiker
melissa zei:
Deranged zei:
Bedankt. :smoke:

Misschien blijf ik wel het enige lid maar dat maakt me niet uit. :P In de club gelden trouwens de volgende regels:

Coke is voor mietjes
Coke is voor onwetenden
Coke is veel te dure troep
Coke is voor losers
Coke is een leugenaar
Speed is oprecht
Wij gebruiken met verstand(meestal)
Speed is lief
Wij laten ons niet slopen
Speed is waar voor je geld

Speed is voor winnaars :sunglasses:

mja kweet niet of ik jou nu nog lief vind deranged :rolleyes: :rolleyes:

ach ja niet iedereen hier is tegen coke :P :wink:
ik vind pep lekker ja maar ik ben echt niet tegen coke

Icequeen

Bewuste gebruiker
de regels zijn aangepast en nu kan ik ook lid worden...voorheen mocht je niet lid worden als je meth lekker vond en nu wel :wave:

Icequeen

Bewuste gebruiker
jazeker...alhoewel, ik heb het nog niet gebruikt sinds ik hier weer woon, omdat ik geen verkoper heb. :wave:

Icequeen

Bewuste gebruiker
het is sterker, iets meer geestverruimend, je wordt er geiler van, het duurt langer, het is slechter voor je. is best moeilijk uit te leggen, ook omdat de speed die ik gewend ben niet zo als de nederlandse is en ik nu aan nederlandse speed aan het wennen ben. en het is verslavender. superspeed!
:wave:

Icequeen

Bewuste gebruiker
ik spuit. snuiven van meth is meestal wat pijnlijk en je moet ze dan eerst tot poeder stampen enzo. roken van meth schijnt bij vrouwen erg fijn te zijn. ik weet ook niet waarom, maar dat werd mij regelmatig verteld toen ik er voor eerst mee in aanraking kwam. dat meiden er erg van hielden, aangezien speed toch een beetje een jongensdrug is. ik heb het wel eens gerookt, maar dan had ik het al op mijn manier op en dus kreeg ik er niet weinig van mee. gewoon in drinken is ook fijn. ik heb wel vaker over meht uitgeweid, moet je even onder zoeken kijken.

JewCookie

Wijs gebruiker
Icequeen zei:
ik spuit. snuiven van meth is meestal wat pijnlijk en je moet ze dan eerst tot poeder stampen enzo. roken van meth schijnt bij vrouwen erg fijn te zijn. ik weet ook niet waarom, maar dat werd mij regelmatig verteld toen ik er voor eerst mee in aanraking kwam. dat meiden er erg van hielden, aangezien speed toch een beetje een jongensdrug is. ik heb het wel eens gerookt, maar dan had ik het al op mijn manier op en dus kreeg ik er niet weinig van mee. gewoon in drinken is ook fijn. ik heb wel vaker over meht uitgeweid, moet je even onder zoeken kijken.

denk dat het een beetje is zoals coke en crack / base..

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik baal :( De dealer waar wij onze speed altijd halen is niet meer bereikbaar.. telefoon is afgesloten :openmouth: En verder ken ik niemand in Zwolle die speed dealt, bah.

scratchtraxx

Belezen gebruiker
Safire zei:
Ik baal :( De dealer waar wij onze speed altijd halen is niet meer bereikbaar.. telefoon is afgesloten :openmouth: En verder ken ik niemand in Zwolle die speed dealt, bah.
Al mijn dealers zijn ook verhuisd/in de bak :smilingimp: :rolleyes: zoekeeen :)

xastur

Belezen gebruiker
Toen ik nog.gebruikte kon ue zeggen count me in. Maar alcohol en kinderen of speed en kinderen beide.even slecht. Beide zijn harddrugs. Ene legaal andere niet. 1 glas wijn per dag is net zo.schadelijk als ileen snuif speed per week. En het blijft vaak nooit bij een glas. Daarom is het ook harddrugs. Ff deze topic afgestofd

Taat

Bewuste gebruiker
Als het bij 1 glas blijft lijkt het mij niet zo schadelijk..
Wanneer men echter koste wat het kost dat glas moet hebben, tsja dan word het misschien anders..

On-topic: na een 'pauze' van 2-3 jaar meld ik me hier toch maar weer even aan in deze vakantieperiode :wave:

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
xastur zei:
Toen ik nog.gebruikte kon ue zeggen count me in. Maar alcohol en kinderen of speed en kinderen beide.even slecht. Beide zijn harddrugs. Ene legaal andere niet. 1 glas wijn per dag is net zo.schadelijk als ileen snuif speed per week. En het blijft vaak nooit bij een glas. Daarom is het ook harddrugs. Ff deze topic afgestofd

Bij een gezond iemand is één glas alcohol per dag niet eens schadelijk dat kan het lichaam wel verwerken. Dat is zo niet eens te vergelijken met elkaar want met matig gebruik valt de schade van beide middelen mee.

Ik mis het forum waar regelmatig mensen met wat nieuws kwamen inplaats van zelfs een reactie die gecontroleerd moet worden, dan is het zoch geen ''reactie meer'' :(

gewoon niet zo moeilijk doen, tis toch godver niet de nsa ofzo die dit controleerd?? :xtc: :rockband: :rockband: :rockband: :xtc: :xtc:

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

HELL

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zijn alleen de eerste 3 posts zo houden we bijna alle spam van het forum namelijk. Geen NSA hoor :)

mattskovic

Wijs gebruiker
na mijn lange afwezigheid hier op het forum kwam ik nog eens een kijkje nemen,
en na wat gelees en gegrinikd te hebben stoote ik op dit topic. en dacht ik reageer eventjes...
en ik kan me wel terug vinden in vele reacties die hier gemaakt zijn.
maar lang verhaal kort. ik ben fan van af het eerste uur

greetz mattskovic

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Zit ik hier nog niet bij? Vanaf nu wel! :grin: :rock:
Speed is leeeeeeeeueheuheuheueheukhekuherkuahesda.

Bovenaan