Speed, Hoevaak en hoeveel??

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Dagelijks of ieder weekend vind ik teveel,maar das mijn mening.
Speed is sterk spul en heel lekker,don't let it catch you...

Jelle Snel

Belezen gebruiker
tja, persoonlijk vind ik het niet veel hoor...doe het zelf ook ongeveer zo! Zolang je maar uit jezelf neemt en niet omdat je een soort dwanggevoel hebt...

nutsss

Wijs gebruiker
Jelle Snel zei:
tja, persoonlijk vind ik het niet veel hoor...doe het zelf ook ongeveer zo! Zolang je maar uit jezelf neemt en niet omdat je een soort dwanggevoel hebt...

Ik geloof zeker dat die grens ongemerkt snel overschreden wordt.

Ik heb het ook al dat ik denk dat ik niet zo simpel nu kan stoppen. Toch hou ik het wel onder controle en zorg dat mijn normale functioneren er niet te gek veel van af gaat hangen, maar het kruipt ongemerkt verder...

opgepast dus!

Skippy

Wijs gebruiker
als ik een gram haal doe ik er best lang mee :)
legt eraan hoe ik me voel , soms 3 dagen soms een week...
Meestal als ik wat haal moet het meteen op

MissParanoid

Belezen gebruiker
heb geen vast patroon in men speedgebruik gewoon als ik er zin in heb... meestal is die gram ineens op, maar ni altijd hoor
ik heb alles goed onder controle, zo ben ik nu helemaal :grin:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
speed laat mensen denken dat ze alles onder controle hebben

maar het kan ook zijn dat alles echt onder controle is, maar ik geloof niet dat iemand die regelmatig wekelijks speed koopt alles onder controle heeft, moet eerst proberen zonder speed een paar weken door te komen, om te kijken of alles onder controle is, want elke lijntje komt dichterbijer bij een verslaving

GreadZ

Newbie
hmmm.... na al dat gelees over pep krijg ik nu - vrijdagmiddag - wel zin in een goede vette lijn!

toch maar 's op zoek gaan voor vanavond!

by the way: ik ben nieuw hier op 't forum - gegroet allemaal!

Imke

Badass junkie
yellowmoon zei:

maar het kan ook zijn dat alles echt onder controle is, maar ik geloof niet dat iemand die regelmatig wekelijks speed koopt alles onder controle heeft, moet eerst proberen zonder speed een paar weken door te komen, om te kijken of alles onder controle is, want elke lijntje komt dichterbijer bij een verslaving

Ik was 6 weken gestopt met pep, en had nog alles onder controle, nu ben ik terug begonnen, heb ook nog alles onder controle..

yellowmoon

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
yellowmoon zei:

Ik was 6 weken gestopt met pep, en had nog alles onder controle, nu ben ik terug begonnen, heb ook nog alles onder controle..
goed zo

nutsss

Wijs gebruiker
boy zei:
Dagelijks gebruiken is altijd teveel gebruiken.

teveel naar welke norm gemeten he. Het is in ieder geval niet goed voor je.

Wekelijks is dan ook teveel, maandelijks misschien ook wel.
beste is niet gebruiken, en 1 keer in de maand is denk ik netjes

Mac...

Badass junkie
boy zei:

Dagelijks gebruik is idd niet meer recreatief te noemen, dus ja! Je gebruikt te veel, maar dat doe je eigk ook al als je maar 1 lijntje in het half jaar pakt.. :openmouth:

Deranged

Badass junkie
Nee vind ik niet, als je de maat erin weet te houden is er niks mis mee. Zo kan je ook wel zeggen dat af en toe een biertje drinken ook te veel is.

Mac...

Badass junkie
Ja in principe wel, betekend niet dat je het daarom moet laten :wink:
Maar we weten toch allemaal ondertussen wel dat drugs niet goed voor je is, toch??

avalon

Experimenterende gebruiker
en wat doe je dan als je iets neemt want ik begrijp infeite niet hoe mensen zoiets echt dagelijks willen/kunnen gebruiken.
Pas op, nix tegen pep, vindt het infeite de enige echt functionele drug die er is, heeft me al door menig examen geholpen, maar in mn vrije tijd denk ik er nog niet aan het te gebruiken, vrije tijd is toch om te "chillen"

Moon

Bewuste gebruiker
tot een jaar geleden gebruikte ik elk weekend ongeveer 2 tot 3 gram speed. nu gebruik ik nog maar af en toe omdat de gevolgen van het wekelijkse gebruik duidelijk merkbaar waren toen. ik merk dat ik nu veel beter in mijn vel zit zowel lichamelijk als geestelijk.

stuikerken

Belezen gebruiker
Ik doe het ook zo ongeveer. 3 gram per week. 2 gram in de week en zaterdag nacht gaat er ook wel een grammetje door. Verder rust ik ook voldoende en neem ook genoeg vitamines op, dus eet veel fruit en zo...
Volgens mij als je voldoende rust hebt en genoeg eet, valt de schade al bij al wel nog mee voor je lichaam, of ben ik hier nu helemaal fout in? :confused:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
nutsss zei:
boy zei:

teveel naar welke norm gemeten he. Het is in ieder geval niet goed voor je.

Wekelijks is dan ook teveel, maandelijks misschien ook wel.
beste is niet gebruiken, en 1 keer in de maand is denk ik netjes

1 x in de maand vind ik ook te veel eigenlijk,maar ik denk dat dat voor ieder persoonlijk verschilt wat veel is.

zommes

Badass junkie
Inderdaad.

Het belangrijkste is de reserves aanvullen en gewoon fatsoenlijk slapen. Niet doorgaan als je verknipt begint te raken, want zo reageren je hersenen niet voor niets.

meth666

Belezen gebruiker
Denk ongeveer 1 tot 2 gram per dag, misschien op een gekke of drukke dag 3 gram. Als ik wakker ben heb ik altijd speed op, slaap ongeveer 4 uur per nacht, en sta weer op met een lijntje
Fucking addict

zommes

Badass junkie
Klopt. Maar een tolerantie is vooral geestelijk. Dus je hoeft niet per se die dosis zo snel op te voeren.

meth666

Belezen gebruiker
k snuif al 3 kwart jaar dagelijks.
snuif meestal 20%-25% zuiver, als ik het minder versnij dat heb ik minder nodig, alleen k hou er van lekker grote lijnen te leggen + dat als ik een aantal dagen van 50%-60% of zelfs 70% zuiver snuif dat k veel bloedkorstjes in me neus krijg, en das nie zo fijn gevoel

nutsss

Wijs gebruiker
meth666 zei:
Denk ongeveer 1 tot 2 gram per dag, misschien op een gekke of drukke dag 3 gram. Als ik wakker ben heb ik altijd speed op, slaap ongeveer 4 uur per nacht, en sta weer op met een lijntje
Fucking addict

Ik zit ook toch wel op 2 gram per dag. En dat is ongeveer precies dezelfde speed. Als ik snachts doorga dan kan het nog iets meer worden.

Maar ik heb duidelijk last nu van agressie als iets me frustreerd (gooien met dingen) en vaak pijn in mn onderbuik en zweetuitbarstingen.

En een 'rush' of zo voel ik allang nauwelijks meer.

Goed dat ik stop met dagelijks op speed lopen.

meth666

Belezen gebruiker
Jah, soms heb k ook last van agressie of irritatie, maarjah opzich bevalt het me verder wel. Ben bewust van dat het niet bepaald gezond is, maar k kan en heb ook geen zin om zonder verder te gaan.

Thanatos

Newbie
Ik doe de laatste tijjd ook zoiets, tussen de 2 en de 4.
maar ik gebruik alleen nog part-time, meestal.
Ik zat op zo'n 1.5 tot 2 per dag, de laatste 2,5 jaar.
Probeer nu heftig te minderen..

..zucht,
wie niet

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
:wave: Ben 5 jaar van de coke en speed afgeweest, maar onlangs weer begonnen met speed, en dan gelijk maar heftig, elke dag..
Vooralsnog bevalt het wel, mijn werk lijdt er (nog) niet onder en die nachtjes doorknallen zijn wel erg gezellig.
Kijk wel even hoe het loopt. Laat het in ieder geval niet uit de hand lopen.... :mrgreen:

Ik gebruik ongeveer 10 gram per week.

Als ik echt een feestje houd of er een lap op geef zoals ikzelf zeg dan gebruik 5 tot 10 gram per nacht.

Maar dan flash ik wel lekker hard

:openmouth: :openmouth: :openmouth:

Ik gebruik ongeveer 10 gram per week.

Als ik echt een feestje houd of er een lap op geef zoals ikzelf zeg dan gebruik 5 tot 10 gram per nacht.

Maar dan flash ik wel lekker hard

:openmouth: :openmouth: :openmouth:

Bovenaan