Jelle Snel zei:tja, persoonlijk vind ik het niet veel hoor...doe het zelf ook ongeveer zo! Zolang je maar uit jezelf neemt en niet omdat je een soort dwanggevoel hebt...
yellowmoon zei:speed laat mensen denken dat ze alles onder controle hebben
maar het kan ook zijn dat alles echt onder controle is, maar ik geloof niet dat iemand die regelmatig wekelijks speed koopt alles onder controle heeft, moet eerst proberen zonder speed een paar weken door te komen, om te kijken of alles onder controle is, want elke lijntje komt dichterbijer bij een verslaving
goed zoSaivy zei:yellowmoon zei:speed laat mensen denken dat ze alles onder controle hebben
maar het kan ook zijn dat alles echt onder controle is, maar ik geloof niet dat iemand die regelmatig wekelijks speed koopt alles onder controle heeft, moet eerst proberen zonder speed een paar weken door te komen, om te kijken of alles onder controle is, want elke lijntje komt dichterbijer bij een verslaving
Ik was 6 weken gestopt met pep, en had nog alles onder controle, nu ben ik terug begonnen, heb ook nog alles onder controle..
boy zei:Dagelijks gebruiken is altijd teveel gebruiken.
boy zei:Dagelijks gebruiken is altijd teveel gebruiken.
nutsss zei:boy zei:Dagelijks gebruiken is altijd teveel gebruiken.
teveel naar welke norm gemeten he. Het is in ieder geval niet goed voor je.
Wekelijks is dan ook teveel, maandelijks misschien ook wel.
beste is niet gebruiken, en 1 keer in de maand is denk ik netjes
zommes zei:You can say that!
Wat voor speed heb je dan? 2 gram per dag zou na 2 weken psychotisch worden.
JewCookie zei:zommes zei:You can say that!
of een torenhoge tolerantie..
die torenhoge tollerantie is er sneller dan je denkt bij dagelijks gebruikzommes zei:JewCookie zei:zommes zei:You can say that!
of een torenhoge tolerantie..
Ja beetje raar met die vraag erbij. Maar hij heeft sowieso een hoge tolerantie.
meth666 zei:Denk ongeveer 1 tot 2 gram per dag, misschien op een gekke of drukke dag 3 gram. Als ik wakker ben heb ik altijd speed op, slaap ongeveer 4 uur per nacht, en sta weer op met een lijntje
Fucking addict
nutsss zei:Goed dat ik stop met dagelijks op speed lopen.
Ben 5 jaar van de coke en speed afgeweest, maar onlangs weer begonnen met speed, en dan gelijk maar heftig, elke dag..