ExceptionalInsight zei:Als ik een beetje over de top ga; maagkrampen, pijn in mn benen, beetje moeite met vooruit komen enzo
Je eerste vraag kan ik geen antwoord op geven. Ik heb vanmiddag voor het laatst gebruikt (even uitleggen wat dat toevoegt, oke?). En ja de volgende dag (bij genoeg gebruik).. m'n kaken, m'n tanden, mn voeten, mn benen, vaak ook plekken waarvan ik niet meer weet hoe die pijn daar is gekomen :Ptop zei:Jaa dat heb ik dus ook. Maar wat is een normale hoeveelheid? Ik vind het heerlijk als ik het snel voel. Ik gebruik dagelijks. heb je nu gebruikt?
In de ochtend soms doen myn kaken zeer, bij jouw?
top zei:heb je nu gebruikt?ExceptionalInsight zei:Als ik een beetje over de top ga; maagkrampen, pijn in mn benen, beetje moeite met vooruit komen enzo
speedkills zei:je maag raakt natuurlijk ook van streek doordat je niet/nauwelijks eet.

Ik zou graag deze bescheiden mening met u willen delenMetaalKonijn zei:Als je niet te extravaganza snuift, maar gewoon redelijk verstandig met je gear omgaat, word je er ook niet brak van naar mijn bescheiden mening.![]()

Solidius zei:Ik zou graag deze bescheiden mening met u willen delenMetaalKonijn zei:Als je niet te extravaganza snuift, maar gewoon redelijk verstandig met je gear omgaat, word je er ook niet brak van naar mijn bescheiden mening.![]()
![]()
Delirium zei:Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn![]()
top zei:hallo allemaal,
Ik heb door speed echt veel last (Als ik niet heb gebruikt) van vermoeiheid. Als ik een paar dagen heb gebruikt,doet myn hele lichaam zeer. Vaak heb ik ook kots neigingen. Heb ook vaak last van buikpjin.
Wie heeft ook lichamelijke klachten?
TimeKiller zei:Delirium zei:Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn![]()
top zei:TimeKiller zei:Delirium zei:Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn![]()
Daar heb ik dus ook last van bijv. als ik de trap oploop!

Beetje dimmen hè, da's niet gek :þEllesdee zei:top zei:TimeKiller zei:Delirium zei:Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn![]()
oh wat gek![]()
ExceptionalInsight zei:Beetje dimmen hè, da's niet gek :þEllesdee zei:top zei:TimeKiller zei:Delirium zei:Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn![]()
oh wat gek![]()
Ik had het vandaag nog en gisteren.. en zondag..
whatever, ik krijg dan ook altijd een beetje het gevoel dat ik zweef,
dat maakt het dan wel weer goed.
Jazeker, tegen een zekere jongedame die de avatar gebruikt die haar stalker voor haar gemaakt heeftEllesdee zei:zeg hallo, weet je wel tegen wie je t hebt jongeman![]()
ExceptionalInsight zei:Jazeker, tegen een zekere jongedame die de avatar gebruikt die haar stalker voor haar gemaakt heeftEllesdee zei:zeg hallo, weet je wel tegen wie je t hebt jongeman![]()
![]()
Ellesdee zei:ExceptionalInsight zei:Jazeker, tegen een zekere jongedame die de avatar gebruikt die haar stalker voor haar gemaakt heeftEllesdee zei:zeg hallo, weet je wel tegen wie je t hebt jongeman![]()
![]()
nah tis geen stalker
hij is eigenlijk best lief![]()

MichaelMayhem zei:Na gebruik midden in de nacht de meest walgelijke kramp in je kuiten die je kan bedenken =/
En de kramp houdt aan ongeacht welke positie ik aanneem.
Na 30 seconden trekt het wel weer weg maar het voelt alsof je kuit is omgedraaid.
tijdje terug keertje gehad, ging kapot van de pijn, en de kramp ging er ook niet meer uitMarla Singer zei:MichaelMayhem zei:Na gebruik midden in de nacht de meest walgelijke kramp in je kuiten die je kan bedenken =/
Na 30 seconden trekt het wel weer weg maar het voelt alsof je kuit is omgedraaid.
Dat ken ik, is inderdaad walgelijk pijnlijk!!
Doodkapje zei:1 magic word voor krampen : magnesium!!! 2 of 3 tabletten/capsules en je zal niet gauw krampen krijgen.

Djodjo zei:Doodkapje zei:1 magic word voor krampen : magnesium!!! 2 of 3 tabletten/capsules en je zal niet gauw krampen krijgen.
Ik zal het toch maar eens een keer in gaan slaan!![]()
Ellesdee zei:tijdje terug keertje gehad, ging kapot van de pijn, en de kramp ging er ook niet meer uitMarla Singer zei:MichaelMayhem zei:Na gebruik midden in de nacht de meest walgelijke kramp in je kuiten die je kan bedenken =/
Dat ken ik, is inderdaad walgelijk pijnlijk!!
heb er echt meer als 30min last van gehad