Speed & lichamelijke klachten?

Newbie
hallo allemaal,
Ik heb door speed echt veel last (Als ik niet heb gebruikt) van vermoeiheid. Als ik een paar dagen heb gebruikt,doet myn hele lichaam zeer. Vaak heb ik ook kots neigingen. Heb ook vaak last van buikpjin.
Wie heeft ook lichamelijke klachten?

Newbie
ExceptionalInsight zei:
Als ik een beetje over de top ga; maagkrampen, pijn in mn benen, beetje moeite met vooruit komen enzo

Jaa dat heb ik dus ook. Maar wat is een normale hoeveelheid? Ik vind het heerlijk als ik het snel voel. Ik gebruik dagelijks. heb je nu gebruikt?
In de ochtend soms doen myn kaken zeer, bij jouw?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
top zei:
Jaa dat heb ik dus ook. Maar wat is een normale hoeveelheid? Ik vind het heerlijk als ik het snel voel. Ik gebruik dagelijks. heb je nu gebruikt?
In de ochtend soms doen myn kaken zeer, bij jouw?
Je eerste vraag kan ik geen antwoord op geven. Ik heb vanmiddag voor het laatst gebruikt (even uitleggen wat dat toevoegt, oke?). En ja de volgende dag (bij genoeg gebruik).. m'n kaken, m'n tanden, mn voeten, mn benen, vaak ook plekken waarvan ik niet meer weet hoe die pijn daar is gekomen :P

MindTraveler

Belezen gebruiker
Vanaf het moment dat ik dergelijke lichamelijke klachten begin te krijgen is het tijd voor wat (langwerkende) benzo's, eens ik dan goed uitgeslapen ben dan is het gedaan met hartkloppingen, maagkrampen, pijn in m'n gewrichten etc. Tegen de pijn in mijn mond de dagen erna gebruik ik soms lidocaine-zuigtabletten, helpt wel een beetje

speedkills

Experimenterende gebruiker
je maag raakt natuurlijk ook van streek doordat je niet/nauwelijks eet.
Ik heb zelf altijd wel wat last van mn maag als ik het via een bommetje oid inneem.
Eten verhelpt dat meestal wel...

Delirium

Badass junkie
speedkills zei:
je maag raakt natuurlijk ook van streek doordat je niet/nauwelijks eet.

Inderdaad, verschrikkelijk is dat, als je maag helemaal leeg is. Daarbij voel je geen honger, en doet je mond pijn, waardoor eten moeilijk wordt.

MetaalKonijn

Badass junkie
Als je niet te extravaganza snuift, maar gewoon redelijk verstandig met je gear omgaat, word je er ook niet brak van naar mijn bescheiden mening. :mrgreen:

Solidius

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Als je niet te extravaganza snuift, maar gewoon redelijk verstandig met je gear omgaat, word je er ook niet brak van naar mijn bescheiden mening. :mrgreen:
Ik zou graag deze bescheiden mening met u willen delen :smoke:

El Retro

Wijs gebruiker
Dat is bij mij dus net niet, des te minder ik snuif, des te brakker ik ben. Echt raar. Niet dat ik een stofzuiger ben qua speed, maarja. Het is en blijft mijn ding niet :).

Armani7

Bewuste gebruiker
Solidius zei:
MetaalKonijn zei:
Ik zou graag deze bescheiden mening met u willen delen :smoke:

deel hem ook :) maar ik denk dat ik ook niet echt katergevoelig ben :P

Newbie
top zei:
hallo allemaal,
Ik heb door speed echt veel last (Als ik niet heb gebruikt) van vermoeiheid. Als ik een paar dagen heb gebruikt,doet myn hele lichaam zeer. Vaak heb ik ook kots neigingen. Heb ook vaak last van buikpjin.
Wie heeft ook lichamelijke klachten?

En ik drink me altijd de plerrus.. en krijg het warm, vandaag ging het echt verdomd goed op school. haha :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ellesdee zei:
top zei:
TimeKiller zei:
Delirium zei:
Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn :openmouth:

Daar heb ik dus ook last van bijv. als ik de trap oploop!

oh wat gek :rolleyes:
Beetje dimmen hè, da's niet gek :þ
Ik had het vandaag nog en gisteren.. en zondag..
whatever, ik krijg dan ook altijd een beetje het gevoel dat ik zweef,
dat maakt het dan wel weer goed.

Ellesdee

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Ellesdee zei:
top zei:
TimeKiller zei:
Delirium zei:
Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn :openmouth:

Daar heb ik dus ook last van bijv. als ik de trap oploop!

oh wat gek :rolleyes:
Beetje dimmen hè, da's niet gek :þ
Ik had het vandaag nog en gisteren.. en zondag..
whatever, ik krijg dan ook altijd een beetje het gevoel dat ik zweef,
dat maakt het dan wel weer goed.

btje dimmen?

zeg hallo, weet je wel tegen wie je t hebt jongeman :tongueout:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ellesdee zei:
Jazeker, tegen een zekere jongedame die de avatar gebruikt die haar stalker voor haar gemaakt heeft

Djo

Badass junkie
Ellesdee zei:
ExceptionalInsight zei:
Ellesdee zei:
Jazeker, tegen een zekere jongedame die de avatar gebruikt die haar stalker voor haar gemaakt heeft

:tearsofjoy:

nah tis geen stalker

hij is eigenlijk best lief :openmouth:

Een hele eer, om zo'n mooie avatar te mogen krijgen in een doodnormaal weekend van mister crea! :wink:

O.T. Ik krijg vaak van die verkrampingen in mijn handen. En ik krijg trillend rechterooglid, een verhoogde kans op hyperventilatie (waar ik al last van heb) en een ontzettend droge smoel en het duurt 3 dagen voor ik dat een beetje bijgetankt krijg. Wat wel daarvan weer het prettige is, dat ik minder hoef te plassen, omdat al het vocht naar andere delen van het lichaam gaat die uitgedroogd zijn.
Ik gebruik het ook niet zo heel veel, maar af en toe is het wel lekker. :wave:

Doodkapje

Wijs gebruiker
verdomme ik moet altijd een keer terug naar boven scrollen om te kijken in wat voor topic ik zit en dus weet wat ik moet antwoorden... :rolleyes:

Doodkapje

Wijs gebruiker
juist dat lichamelijke klachten.

Djodjo schreef :
Ik krijg vaak van die verkrampingen in mijn handen. En ik krijg trillend rechterooglid, een verhoogde kans op hyperventilatie (waar ik al last van heb) en een ontzettend droge smoel.

ik heb net hetzelfde probleem, maar ik heb dan ondertussen wel degelijk hyperventilatie. ik heb dat chronisch.

pep is eigelijk helemaal niet geschikt voor mij... MAAR VEEL TE LEKKER!!!

:grin: [/quote]

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Na gebruik midden in de nacht de meest walgelijke kramp in je kuiten die je kan bedenken =/
En de kramp houdt aan ongeacht welke positie ik aanneem.
Na 30 seconden trekt het wel weer weg maar het voelt alsof je kuit is omgedraaid.

Ik ben net 3 dagen doorgegaan op een feest bij iemand. Maar had geen tandenborstel of iets meegenomen.. Kom vanmorgen thuis.. Haal de borstel door m'n smerige bek heen en zie dat ik in zowat elke tand een gat heb!!
Vieze bende.. Gebruik die troep nooit weer...
Dus een tip.. Poets je tanden erbij of gebruik die bende niet!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Kramp in mijn tenen, tintelingen, hartkloppingen, trillende handen, spierpijn, verlamd gevoel in handen, rare tics met mijn ogen, misselijkheid, ontstoken tandvlees, wondjes die slecht genezen, jeuk aan onderbenen, diarree. Als ik te veel van die klachten krijg, weet ik dat het tijd is om er weer even een tijdje mee te stoppen...

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
MichaelMayhem zei:
Na gebruik midden in de nacht de meest walgelijke kramp in je kuiten die je kan bedenken =/
Na 30 seconden trekt het wel weer weg maar het voelt alsof je kuit is omgedraaid.

Dat ken ik, is inderdaad walgelijk pijnlijk!!

Doodkapje

Wijs gebruiker
1 magic word voor krampen : magnesium!!! 2 of 3 tabletten/capsules en je zal niet gauw krampen krijgen.

Ellesdee

Badass junkie
Marla Singer zei:
MichaelMayhem zei:

tijdje terug keertje gehad, ging kapot van de pijn, en de kramp ging er ook niet meer uit :(
heb er echt meer als 30min last van gehad

Djo

Badass junkie
Doodkapje zei:
1 magic word voor krampen : magnesium!!! 2 of 3 tabletten/capsules en je zal niet gauw krampen krijgen.

Ik zal het toch maar eens een keer in gaan slaan! :wave:

Doodkapje

Wijs gebruiker
Djodjo zei:
Doodkapje zei:

Ik zal het toch maar eens een keer in gaan slaan! :wave:

moet je echt doen djo! zelfs als je vingers elk een andere richting uit willen een paar magnesium tabletten en binnen een half uurtje gaat de kramp over.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ellesdee zei:
Marla Singer zei:
MichaelMayhem zei:

tijdje terug keertje gehad, ging kapot van de pijn, en de kramp ging er ook niet meer uit :(
heb er echt meer als 30min last van gehad

FUCK! Is dat daarvan? Dat heb ik regelmatig! Alsof mn been heel langzaam afgescheurd wordt :| (geen half uur overigens, enkele minuten, maar toch.. (als het daarna wegtrekt is het stiekem wel erg lekker)

Bovenaan