Ik heb vandaag nog te maken gehad met iemand die roze speed had gebruikt Modknip, maar ik heb al zo'n idee gehad dat er iets niet klopte, toen heb ik m'n mannetje erbij gehaald, en hij had het eens in een bommetje getest, en daarna bleek het wel speed te zijn, maar dan met bestandsdelen van xtc (iedereen weet dat sommige dingen niet goed in combo gaan) dus hij had dat tegen mij gezegd, gelukkig heb ik diegene nog de nodige hulp kunnen geven, want die stond helemaal te trillen en was loeiheet en helemaal paranoia, ik heb trouwens wel eens gehoord dat als je blauwe speed hebt, dat je er een klein beetje water bij moet doen en daarna op laten drogen om te kijken of het helder is, van gele speed weet ik dat je heel vaak troep kunt krijgen omdat de stoffen die erin zitten dan niet goed met elkaar gereageerd hebben, van witte weet ik in ieder geval dat je die net iets beter soms kunt vertrouwen (van 16% tot 73%) behalve als het gestampte tl-buis is, maar dat zal je wel ruiken voordat je het koopt, want die chemische geur die laat je niet zomaar aan je voorbij gaan