Speed meej een kleurke

Psykaholik

Wijs gebruiker
buzzy zei:
Speciale WK nak :P
ik zou het toch niet moeten hebben.
ik hou niet zo van kleurtjes met drugs.
alleeen onder het trippen dan zie ik graag kleurtjes.
en jawel het gaat weer bom van weer worden dit weekend dus gaan we weer eens al trippend vissen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
eerst op stap wss ergens en dan gans ontregeld ergens aan ne vijver vissen als het nog lukt toch. :wave: :wave: :wave:

Kleine J

Belezen gebruiker
Ik heb vandaag nog te maken gehad met iemand die roze speed had gebruikt Modknip, maar ik heb al zo'n idee gehad dat er iets niet klopte, toen heb ik m'n mannetje erbij gehaald, en hij had het eens in een bommetje getest, en daarna bleek het wel speed te zijn, maar dan met bestandsdelen van xtc (iedereen weet dat sommige dingen niet goed in combo gaan) dus hij had dat tegen mij gezegd, gelukkig heb ik diegene nog de nodige hulp kunnen geven, want die stond helemaal te trillen en was loeiheet en helemaal paranoia, ik heb trouwens wel eens gehoord dat als je blauwe speed hebt, dat je er een klein beetje water bij moet doen en daarna op laten drogen om te kijken of het helder is, van gele speed weet ik dat je heel vaak troep kunt krijgen omdat de stoffen die erin zitten dan niet goed met elkaar gereageerd hebben, van witte weet ik in ieder geval dat je die net iets beter soms kunt vertrouwen (van 16% tot 73%) behalve als het gestampte tl-buis is, maar dat zal je wel ruiken voordat je het koopt, want die chemische geur die laat je niet zomaar aan je voorbij gaan

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zo Kleine J, toch knap hoe je zoveel speculatie, aannames en andere ongegronde conclusies in 1 bericht weet te proppen.

Kleur zegt echt niet alles over de kwaliteit van je drugs, het enige wat uitkomst bied is een labtest (dus niet een mannetje erbij halen die dan speciaal voor jou een bommetje neemt en blijkbaar feilloos weet te vertellen welke stoffen er allemaal in zitten :confused:)

Kleine J

Belezen gebruiker
Ik haal m'n dealer er vooral altijd bij, omdat hij zelf een test kan laten doen. By the way, met de prijs die ik er eerst bij noemde, probeerde ik te vertellen dat het alleen maar goedkope troep is geweest waardoor er bijna iemand naar het ziekenhuis moest. Was trouwens tijdens maken van het bericht zelf onder invloed, en dan probeer ik alles uit m'n hersens te pompen en daar kan per ongeluk wel eens wat onzin tussen zitten :grin: dat ene van dat bommetje zat waarschijnlijk ergens tussen m'n oren, en heb ik d'r dus per ongeluk in gezet

Bovenaan