Ps ik krijg honger...![]()
O.o Jij kan ook bij het circus. Haha!
Ps ik krijg honger...![]()
Bloeddruk 153-92 (nog steeds ietsje steigende) hartslag nog steeds 60 bpm.
k zuip niet. Ik drink echt zeer zelden alcohol.ik ga naar een theatershow van Johan Derksen. gaat over de bluesmuziek en ik ga met normale mensen dus het mag niet te veel opvallen en zo. en ik wil gewoon slapen vanavond. en dan is zo'n klein puntje speed als ADHD-er wel relaxed, zeker als je er bij zuipt.
ik ga naar een theatershow van Johan Derksen. gaat over de bluesmuziek en ik ga met normale mensen dus het mag niet te veel opvallen en zo. en ik wil gewoon slapen vanavond. en dan is zo'n klein puntje speed als ADHD-er wel relaxed, zeker als je er bij zuipt.
Ja echt! Banaan er al in en lust zo nog wel eentje. Geen droge dingen hoor. Misschien straks toch een bordje jachtschotel nog. Heb nog beetje over.O.o Jij kan ook bij het circus. Haha!
Vroeger toen ik nog sigaretten rookte was mijn hartslag in rust ook hoger hoor.Wow! Wat een uiterst chill hart heb jij. Jammer dat harten niet echt tips onderling kunnen uitwisselen, anders kwam die van mij navraag doen.![]()
Mja daar ben ik minder fan van...Ahhh zo, ja dat zal inderdaad. Sommige nemen het standaard na speed om te kunnen slapen.
Helaas geldt dat idd coor velen. Is een van de redenen dat ik geen benzo’s slik. Lijkt me ook niet echt leuk of lekker.Mja daar ben ik minder fan van...
Raak je in vicieuze cirkels van ...
Brak ...na
Klaarwakker. ..houten hamer...
Kan jaren duren bij gevallen.
En met pep overschatting en benzo angsteloosheid ben je nmerkwaardig mens voor zo lang ...De vloek duurt
Hahaha ken het ...vaag ...herinnerd het me aan iets. ..of iemandTyp zoveel hier en anders dat batterij van tablet al leeg is bijna hahahaha! Praat/typ kick...
Sjit, snap het probleem bij speed nu al. Zin in meer...
nee Dunne! Niet doen! Foei!
Dat blijkt! Kan me nog beheersen nu!en dat is speed, vooral bij ADHD-ers.![]()
Thanks! Euforisch zeker niet maar voel me wel erg lekker! Heel lekker hahaha. Happy, vrolijk, open, warm, mega goed humeur en rust in mij kop! Echt anders dan coke. Maar vind ik speed lekkerder? Mmmmm dat weet ik niet.Apart hoe verschillend mensen reageren op speed. Ik had verwacht dat je euforisch zou zijn aangezien dit de eerste keer is. Maar je lijkt je wel te vermaken.Veel plezier nog!
Dwangfeeden is a must.Ja, moet wat eten merk ik! Slapjes!
Ach,er zit al een banaan in hoor net. Ik kan wel wat eten merk ik. Niet droge hap hoor maar wat smeuigs met smaak. Kliekje jachtschotel wordt het.Dwangfeeden is a must.
Kauwuurtje of twee ....gezellig
Ik kan vrij snel wel eten altijd. Ik eet sowieso wel veel hahahaha.Italiaanse shizzle als lasagne lukt me ook
En pindakaaslepels
Thanks! Euforisch zeker niet maar voel me wel erg lekker! Heel lekker hahaha. Happy, vrolijk, open, warm, mega goed humeur en rust in mij kop! Echt anders dan coke. Maar vind ik speed lekkerder? Mmmmm dat weet ik niet.
Dat zou best kunnen! Ik heb nog niet heel veel verschillende soorten drugs geprobeerd. Maar van mdma krijg ik echte keiharde euforie, al is dat na jaren gebruik wel iets minder.Maar is dat niet euforisch? Happy, vrolijk, open, mega goed humeur, en warm? Ik snap wat je bedoelt hoor, je voelt je meer overall happy en relaxed dan echt dat intense geluksgevoel dat MDMA (en ook bepaalde psychedelica) kunnen geven, maar misschien bestaat euforie wel in verschillende vormen en gradaties.
Volgende keer als ik aan speed ga zal ik de 1e lijn ook wat groter maken. Ben nu wel erg voorzichtig geweest met opbouwen.Ik ook wel...
Maar pure bommetjes vanaf 300 mg na een lange pepstop. .
Daar puf ik wel van bv op ndroge te uitgebakken steak ofzo.
melk is trouwens een hele goeie bij speed. het vermindert de toxilociteit van de speed. ook helpt melk drinken na speedgebruik om je neurotransmitters weer snel op peil te krijgen.
Ik houdt vanmelk en drink het al veel hoor. Lekker volle melk!melk is trouwens een hele goeie bij speed. het vermindert de toxilociteit van de speed. ook helpt melk drinken na speedgebruik om je neurotransmitters weer snel op peil te krijgen.
Hahaha naja.... Toch nog 1 klein lijntje genomen net. Weer een mini lijntje maar dannog iets minder. Zal vast niet slapen. Zit nu op gok ik zo tussen de 250 en 275 mg....
Nu stop ik!
Ik snas liever een jointje nu! Ga het ook doen. Als ik para word of misselijk oid maak ik m uit.Als de pep is in de vrouw
Dan snatst ze Door gelijkend op jou
Zegt lysergic bink tegen zichzelf