Speed

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Komt me bekend voor.

gevoel van energie,
alsof je een marathon wil lopen.
relaxed gaan zitten
alsof de energie over je heen stroomt als water
en elk moment kan worden gebruikt.
maar toch voelt relaxed zitten zo lekker aan.

Precies dit! Alleen die muziek is mijn ding niet. Straks wat techno ofzo op. Geen hardstylen echt.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Komt me bekend voor.

gevoel van energie,
alsof je een marathon wil lopen.
relaxed gaan zitten
alsof de energie over je heen stroomt als water
en elk moment kan worden gebruikt.
maar toch voelt relaxed zitten zo lekker aan.

En toch leuke cleaen energie tov cafeïne heeft. ..nooit kun je mij stress op pep doen krijgen zoals koffie dat kan.
koffie is een drama Queen.
Zou ik om jullie te pesten een dikke bom pakken?
Welneen pesten is voor losers.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
je had eigenlijk door 2 moeten delen en dan van een helft puntjes pakken. dan kan je gemakkelijk bijhouden hoeveel je ongeveer op hebt.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Waarom ik dex heb genomen? Oh, dat is geen geheim hoor. Ik wilde het gewoon eens uitproberen, op verschillende doseringen. Prettig spul als je 't mij vraagt. Ik hou ook niet zo van snuiven en vind het fijn dat dex wat minder fysiek en meer mentaal werkt dan speed, en sowieso ook minder katerverschijnselen geeft.

Ik weet dat veel praten, chatten, en dwanghandelingen vaak voorkomen bij speedgebruik, maar het is persoonlijk in welke mate dit gebeurt en hoe extreem het wordt.
Ik doelde op het eerste keus medicijn ...die je nam voor niet vermelde redens.
Juist jij had dat recept nog niet.
Ga bommen dan komt het terug helder.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
iets beter maar nog niet top. Smaken verschillen. Ik ken de namen van muziek stylen niet te benoemen maar Carl Cox, Gregor Salto, Adam Beyer en verder weet ik geen namen echt. Maar beetje normale techno met wel en beat of drumcode gelukd. Stampen zonder echte hardstyle zeg maar.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
je had eigenlijk door 2 moeten delen en dan van een helft puntjes pakken. dan kan je gemakkelijk bijhouden hoeveel je ongeveer op hebt.
Heb ikeerste puntje gedaan. Daarna t kleine lijntje van 1 sleutelpunt door twee en in elk neusgat de helft.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
halve gram voor de eerste keer is een zeer waarneembare hoeveelheid.

Voor eenmalig gebruik of uitproberen krijg je dat eerste gevoel wat je hebt vrijwel niet meer terug.

geniet ervan.
Stelletje pepkleppen alles loopt Door eklaar. ... De eerste keer 300 ofzo mg.
Was maar na tolerantie

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Ik snap je vraag niet echt? Ik heb geen ADHD ofzo, als je dat bedoelt.
Ah
Je zei es dat je ritalin nam
Voor te studeren zei je ook
Maar adhd ers gebruiken dit ook daarvoor
That s it
Hoor al maar "tot dat de bom valt "van doe maar spelen
Met mijn gsm halfgaar hou ik tgelul niet bij

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wel moet ik zeggen dat ik soms hier lees dat mensen een hele gram speed weg snuiven op ene dag of ene avond. Moet ik niet aan denken lijkt me. Na dit beetje ben ik al wat goed genoeg. Beetje zo er nog bij nemen en ik gok dat het dan wel goed is.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
En de euforie waar @SanneBanne het eens over had voel ik niet. Het is wel erg lekker hoor maar echte euforie? Nee zo voel ik het niet.
Hier kan ik iets op zeggen
Maar Door het fout adviesgehalte
En kans te veralgemenen zwijg ik
Maar geniet van je typerdetypvingerticsdebaasnietkunnende teksten ...wat een contrast met anders

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Mini lijntje 4 zit er in. Tussen de 1e 3 lijntjes had ik 15 a 20 minuten gehouden en tussen de 3e en 4e lijntje 25 minuten.
Klopt het dat het langer duurt tot het werkt na het snuiven als bij coke? Bij coke heb ik t idee dat ik echt na seconden al een rush voel en bij speed echt wel een paar minuten.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ah
Je zei es dat je ritalin nam
Voor te studeren zei je ook
Maar adhd ers gebruiken dit ook daarvoor
That s it
Hoor al maar "tot dat de bom valt "van doe maar spelen
Met mijn gsm halfgaar hou ik tgelul niet bij

Ja klopt, ik neem wel eens methylfenidaat, maar vooral als redmiddel om wakker te blijven na een insomnia-nacht (ben geen makkelijke slaper en lig soms hele nachten wakker). De laatste tijd misbruik ik het inderdaad ook wel eens een keer, voor focus, nu ik in de afrondfase van mijn doctoraat zit. :wink: Maar dus niet voor ADHD. Dexamfetamine vind ik meer een recreatieve drug i.t.t. methylfenidaat.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
ik heb toch altijd wel een buzz hoor, maar dan moet je iets meer nemen denk ik.
Meer per lijn bedoel je? Ik neem hele kleine lijntjes en bouw het zo op tot het gewenste effect. Al weet ik nu nog niet wat mijn gewenste effect echt is. Ik gok dat ik nu tussen de 120 en 150 mg op heb.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Hangt af van de grootte. ..mijn lijnen zijn zo lang dat het al werkt nog doorsnuivende naar het eindpuntje.
Daarom mini langer duren ...zei de afhaalchinees

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bloeddruk is wel stijgend hoor van speed! Nu al 140-80 ipv mijn normale 110-70/65 . Hartslag blijft mooi nu, 65.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Ja klopt, ik neem wel eens methylfenidaat, maar vooral als redmiddel om wakker te blijven na een insomnia-nacht (ben geen makkelijke slaper en lig soms hele nachten wakker). De laatste tijd misbruik ik het inderdaad ook wel eens een keer, voor focus, nu ik in de afrondfase van mijn doctoraat zit. :wink: Maar dus niet voor ADHD. Dexamfetamine vind ik meer een recreatieve drug i.t.t. methylfenidaat.

Oef dacht je flow afgeremd te hebben.
Door dit misverstandje...
Houd de peprant gaande.
Estafette lopen
De olympische vlam van het speed
Gelul
Doorgeven tot de laatste inkakt

8️⃣6️⃣

Badass junkie
120/150 is nog vrij weinig hoor. ik doe meestal zo tussen de 300mg tot tegen de gram, maar die gram dan wel over langere tijd inclusief nachtje doorhalen en wat bijpakken de andere dag.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Bloeddruk is wel stijgend hoor van speed! Nu al 140-80 ipv mijn normale 110-70/65 . Hartslag blijft mooi nu, 65.

Netjes zeg! Maar kan wel nog toenemen. Ik hield op speed ook lang een hartslag van rond de 60-70 en pas toen de uitwerking inzette ging-ie ineens erg omhoog. Erg leuk inderdaad om zo live te lezen hoe het gaat ^^

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
120/150 is nog vrij weinig hoor. ik doe meestal zo tussen de 300mg tot tegen de gram, maar die gram dan wel over langere tijd inclusief nachtje doorhalen en wat bijpakken de andere dag.
Mijn bloeddruk is meestal tikkie aan de lage kant. Dus dit is voor mij wel hoog. Niet gevaarlijk bedoel ik maar vergeleken bv mdma of wiet scheelt het echt! Naja wiet verlaagd je bloeddruk natuurlijk.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wanneer weet je of je genoeg hebt genomen? Laatste snuif is denk zo een 20 minuten en wil toch wel nog iets meer.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Met speed weet je dat nooit
Onverzadigbaar hedonisme
Neem hartslag als parameter
He per ongeluk een woord speling
Een parameter hahaha op pep
En post ook je hoeveelheden aub

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Maar ik heb geen echte behoefte actief te zijn, te lopen of gaan schoonmaken (helaas hahaha). Dus zoveel pep geeft de pep me niet :tilttearlaugh:

Bovenaan