Maddog
Bewuste gebruiker
Ja, had vanmiddag mijn bordje al weer leegHahaha werkt aanstekelijk zeker..
Ja, had vanmiddag mijn bordje al weer leegHahaha werkt aanstekelijk zeker..
in elk geval makkelijker in te nemenDus eigenlijk is een bommetje fijner zo klinkt het? Voor op een festival bedoel ik.
Ik heb nog 3/4 gram over gok ik.Ja, had vanmiddag mijn bordje al weer leeg
Dat zeker! Ik ben al geen fan van snuiven opzich.in elk geval makkelijker in te nemen
Ja, gaat ook lekker.Nog lekker hoor! Al heb ik geleerd dat een snuif teveel niet fijn is. Was te hebberig. Voelde me lekker maar wilde toch nog een lijntje. Is nu 2,5 uur geleden en de negatieve bijwerkingen vandie laatste lijn vagen nu gelukkig weg. Voel me goed! Jij ook lekker?
Ik neem dit weekend niet meer. Ik heb wel genoeg gehad! Ben benieuwd naar de kater morgen en de dagen er na. Hoor erheel veel verschillen over. Ik heb voor mijn eerste keer volgens mij best wel wat op dus zal wel een kater hebben.Ja, gaat ook lekker.
weekend kom ik wel door nu. maandag vrij, zondag op bed
En energy valt op zich ook wel mee. Wakker maar geen echte extra energie gemerkt.En hoe voel je je nu, na een dagje energy?
Welkom bij de speed club!*Legt 2x 50mg lijntjes klaar...........![]()
Dank je Psy! Maar ik neem niks meer nu. Maar ik voel me nog heerlijk en geniet!Zou zin krijgen in pep als ik dat hier zo lees. Tijd om ook nog es een nachtje te zondigen xD. Zo te lezen veel plezier ermee @De Dunne .
Thanks maar ik had met domme beginnerskop al wat teveel genomen. Laatste lijn was teveel. Heb denk in 4,5 uren tijd +/- 250 mg op. Laatste snuif was om 18.45. Was net ff teveel maar heb der van geleerd. 75-100 is idd wel mooi weinig hoor! Hoor je niet heel veel dat mensen het daar mee doen een hele nacht. Knap!Bitter tot weinig gebruik ik speed terwijl ik het wel leuk spul vind en van goeie met 75/100mg heel de nacht plezier heb. Totaal geen zuivere of snuifwaardige bronnen in de buurt of bij vrienden. Word tijd om morgen nog es darknet te inspecteren ^^. Mss wel goed dat ik er niet makkelijk aan kom of ik snuif meer dan gezond voor me is. De speedtopics laten me wel verwateren ^^.
Geniet ervan en idd niet meer gaan gebruiken. 70% speed bezorgt je bij kleine hoeveelheden genoeg plezier maar dat hoef ik jouw op dit moment niet te vertellen ^^.
Of, fout. Niet echt fout. Ik heb t zelf moeten voelen wat teveel is. Want ik had waarschijnlijk niemand gelooft als het alleen verteld was. Dus een leermomentje!Thanks maar ik had met domme beginnerskop al wat teveel genomen. Laatste lijn was teveel. Heb denk in 4,5 uren tijd +/- 250 mg op. Laatste snuif was om 18.45. Was net ff teveel maar heb der van geleerd. 75-100 is idd wel mooi weinig hoor! Hoor je niet heel veel dat mensen het daar mee doen een hele nacht. Knap!
Gaat ie al lekker @SanneBanne ? Al beide 50 mg lijntjes op?
Hahaha dat ga ik de volgende keer bijna doen. Ik denk dat ik van mijn gewende mini lijntjes er 3 klaarleg, dan samen meng en er twee van maak. Dan wel 1 lijntje per keer. Dus 1,5 x meer per smuif dan vandaag.Nee, moest nog even wat doen. Maar ben bijna zover. Neem ze in 1x. Hoppaaaa!![]()
Ja, hij is gewoon wit. Stomme telefoon kan niet zo goed foto's maken. lol.![]()
Dit op de foto is totaal 100mg. Ook al zo mooi laag als @PsyTekZ.Ik neem echt 1/3 tot de helft voor de hele avond haha. Zelfs dan slaap ik de hele nacht niet.
@Yaizer . Ik heb +/- 225/250 mg op vandaag. Das dan vrij veel.
Het is ook heel fijn poeder. Veel fijner dan coke is. Ikhad nog nooit eerder speed gezien.Deze speed heeft vrij veel volume. Laatst had ik een gram gedroogd, het was droog, dus ik blij. Dacht OH, weinig verlies zeg, wat veel! Ja.. weeg ik het na.. 380mg maar.
Maar heb niet nagewogen hoor, dus allicht niet exact 100mg.
Het is ook heel fijn poeder. Veel fijner dan coke is. Ikhad nog nooit eerder speed gezien.
appeltjespepIk heb speed in zoveel verschillende structuren gezien. Bijna stofwolkerig, zo hard als grint brokjes, vettig maar zacht, melig. Het is altijd weer een verrassing zo lijkt het.

Het is een begin ...maar goud heb je nog niet...Jesus, ik/we hebben gewoon in een halve dag 6 pagina’s hier vol gelult! Hahahaha
Hoe komt dat dat het zo kan verschillen? Waar ligt dat aan? En zegt dat allemaal nog iets?Ik heb speed in zoveel verschillende structuren gezien. Bijna stofwolkerig, zo hard als grint brokjes, vettig maar zacht, melig. Het is altijd weer een verrassing zo lijkt het.
Het is een begin ...maar goud heb je nog niet...
Maar a ranting star is born.