speedafvalplan?

caatje

Badass junkie
venomdrums zei:
ik heb net ff het hele topic zitte lezen na ik al een aantal dingen erover gehoord had en wil toch even reageren.
Ik ben de vriend van angel1 en wilde even duidelijk maken dat de beweringen die er gedaan worden hier door een figuur die zich psychonaut noemt op geen enkel punt de waarheid bevatten.

dat hij blijkbaar denkt dat angel1 dik was omdat ze 12 kilo afgevallen is is nog altijd zijn idee bij gewicht etc. en aan iemand die kortzichtig is heeft het geen nut een weerwoord te geven want die heeft zijn mening klaar ookal is het fout.

Dus meneertje psychonaut ( wat een naam trouwens begin me er vanalles bij voor te stellen hoe je aan die naam komt) tis erg jammer voor je maar je zit er totaal naast. mijn meid is in de verste verte geen dikkerdje zoals jij dat zegt en chips eten we zowiezo al nooit dus dat van die hand in de zak is ook weer een mislukte poging om iemand onderuit te halen.

Dat je dit gedrag vertoont hier zegt erg veel over .. je zal zelf wel veel gepest worden in de echte wereld en gaat daarom "wraak" nemen in de cyberwereld.. daar trek je dan je internethelden pakje aan en gaat tekeer om te proberen jezelf maar ook iets beter te laten voelen.

maar goed ik ga er maar een eind aan maken want kan nog wel even doorgaan over je posts hier maar ja vind het eigenlijk een beetje zonde van mijn tijd. ik zou zeggen ga lekker door met je internetheld acties als jij je er maar goed bij voelt he dan is het goed ..

ps. doe geen moeite om me onderuit te halen hier ... het raakt me niet wat iemand hier of waar dan ook over me denkt dus bespaar je de moeite.

Op het moment dat je dit tikte had je zeker ook je internetheldenpakje aan?

caatje

Badass junkie
angel1 zei:
en waarom praat je telkens over asociaal?? heb je ervaring dan met dit onderwerp? ben je zelf lang dik geweest en is het je telkens niet gelukt om af te vallen dan?? ik vind het nogal cru dat je gelijk over asociaal begint. zet je eigen ervaring dan eens neer? voor iedereen is het anders. dus meteen asociaal noemen is een vooroordeel. en nee, ik voel me niet aangesproken omdat ik zo reageer. ik ben niet dik. dit is gewoon mijn mening hierover, niet over aangesproken voelen

angel1 zei:
anders was er geen ene dikke.

en dat is wel een charmante opmerking voor mensen met overgewicht????

Wortel

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Ik was liever te dik dan te dun.

Nou ben ik te dun.
Toen ik 13-14 was woog ik 65 kg..

10 centimeter hoger en nu 50 :(
Stoppen met blowen verneukt echt je eetlust :cry:
Dat afvallen komt meer door al die tikkels hoor (hier hetzelfde)

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
angel1 zei:
Psychonaut1976 zei:
angel1 zei:
zoals bobg het brengt, zo bedoel ik het dus ook.je maag moet dan terug op gang komen.

en nog even op je eerdere commentaren: iemand gekwetst?daar hoop je mss op, maar helaas:nee. omdat ik fel reageer, haal je dat daaruit? ik reageer gewoon fel, iedereen is anders dus ook zijn reacties.
conclusies trekken uit gewoon wat getypte tekst is gewoon TE gemakkelijk. en je advies om niet meer te posten gaat niet opgevolgd worden, zeker niet om dit.

en nog iets, zeg eens: ben je ooit dik geweest ofniet???

Ow je draait nu al iets bij,je kan je wel vinden in bobs post?
Die geeft namelijk aan dat je maag kan krimpen van voedsel tekorten, dat is precies wat ik al die tijd al uitlegde...

Conlusies uit teksten halen is heel makkelijk als je van die rare gefrustreerde dingen neer zet. Te makkelijk idd.

En nee gelukkig ben ik nooit dik geweest want ik eet gezond.

ik bedoel dus dat een maag niet al meteen krimpt na n dag of 2.de maag zal er de 3e dag wel last van hebben als je trug normaler eet, maar of ie dan echt meteen gekrompen is?lijkt me niet.en als je dan terug normaler eet, zal die last erg snel weg zijn en ben je terug bij af..en hoe weet jij in godsnaam wat het is om te dieeten als je het nooit moest???

en rare gefrustreerde dingen neerzetten?dat maak jij ervan.zou niet weten waar je het allemaal haalt. jij vind het raar, fine, ik niet. klaar

Je bent dan helemaal niet terug bij af,je bent dan juist op een moment van wilskracht aangekomen om niet asociaal te gaan vreten maar te minderen.*5e keer....* lorre lorre

En over dieeten weet ik niks en wil ik helemaal niks weten,ik weet alleen dat als je speed hebt gebruikt,je dit *kan* gebruiken om kilo's kwijt te raken dat was de vraag ook meen ik mij te herinneren..

Verder is het nu wel een beetje uitgelegd toch?
Gefrustreerde dingen neerzetten maak ik er niet van,ik zou zeggen lees nog eens rustig de tekst door van je mannetje en jezelf..

Er zitten namelijk klanken in van wanhoop en frustratie..

Zo en nu me internetheldenpakkie uittrekken wat die zit behoorlijk
strak volgens mij moet ik ff 12 kg afvallen ofzo.. :grin:

A

Anonymous

Gast
slipperman zei:
BobG zei:
Ik was liever te dik dan te dun.

Nou ben ik te dun.
Toen ik 13-14 was woog ik 65 kg..

10 centimeter hoger en nu 50 :(
Stoppen met blowen verneukt echt je eetlust :cry:
Dat afvallen komt meer door al die tikkels hoor (hier hetzelfde)

Ik woog 55 voordat ik met mdma begon. en 2 weken terug woog ik 53, nu ik gestopt ben met blowen val ik af omdat ik geen eetlust heb.

Ik wordt gek van je slap gelul, je weet niet eens waar je over praat.

Colaiuta

Bewuste gebruiker
ik viel van blowen alleen maar af, en maten van me ook.. ik heb de ervaring dat als je helemaal into het blowen bent, dat je zo veel mogelijk buiten op een bankje wil zitten met een groep en dan wat jointjes in de ronte wil laten gaan.. eten deed ik dan alleen als ik ff thuis was, en dan heel veel in 1 keer.. niet echt gezond

sinds ik niet meer blow, eet ik meer verspreid over de dag.. betere poep

A

Anonymous

Gast
uhm, verklaar dan eens waarom ik zoveel afval, terwijl ik zoveel probeer te eten. Ik voel me gewoon ziek als ik eet..

MetaalKonijn

Badass junkie
BobG zei:
uhm, verklaar dan eens waarom ik zoveel afval, terwijl ik zoveel probeer te eten. Ik voel me gewoon ziek als ik eet..

Dan hoeft stoppen met blowen nog niet de oorzaak te zijn.. en ik zou zeggen, verklaar het zelf eens :mrgreen: , je moet gewoon proberen een normaal 3x per dag eten ritme zien aan te leren, komt vanzelf weer goed toch.
Zelfde is met stoppen met roken, dan gaan de tosti's er hier zeker wel 2 keer zo snel in, en stoppen met blowen heeft daar sterke overeenkomsten mee (as in; tabak).

A

Anonymous

Gast
Met de zomer ga ik stoppen met roken. Dan heb ik 2 weken vakantie en ga ik op een iboga kuurtje.

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
bob g

53kg???? shit man das wel heel weinig voor een volwassen persoon. Tenzij je ff 1.60m groot bent
ik ben vroeger ook veel kilos kwijt geraakt door de pillen, maar ik woog nog altijd 68 kilo voor 1.87m. Nu rond de 75
ik begrijp stilaan waarom je in een ander topic zegt dat je neerging van 2 pillen.

Kan het niet genoeg zeggen drugs is fijn maar zie dan toch wel een beetje naar je conditie. zonder vitamienen in je lijf trekt dope de energie uit vitale lichaamsdelen dat kan niet de bedoeling zijn.

Flashing Moments

Belezen gebruiker
gewoon elk weekend wat slikken/snuiven en de hele nacht gaan dansen :grin:
Dan val je na een tijdje vanzelf wel af! en t isnog leuk ook :)
Je moet je avondeten in elk geval niet gaan vervangen door een lijntje pep!
daar krijg je een langzame stofwisseling, vreetbuien, verrotte maag, verrrote longen, slechte doorbloeding, grauwe huid, verrote tanden, kapotte slijmvliezen, minder spierweefsel, kapotte keel, enz enz van...

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Flashing Moments zei:
gewoon elk weekend wat slikken/snuiven en de hele nacht gaan dansen :grin:
Dan val je na een tijdje vanzelf wel af! en t isnog leuk ook :)
Je moet je avondeten in elk geval niet gaan vervangen door een lijntje pep!
daar krijg je een langzame stofwisseling, vreetbuien, verrotte maag, verrrote longen, slechte doorbloeding, grauwe huid, verrote tanden, kapotte slijmvliezen, minder spierweefsel, kapotte keel, enz enz van...

Niet constant je avondeten vervangen en al helemaal niet voor langere tijd idd,maar als je het 2x doet en het daarbij laat, kan je met de gevolgen ervan aan de slag als je wilt.
*eetpatroon*

Maar uiteindelijk moet je terugvallen op je eigen wilskracht om dit vast te houden.

Speed is daarom geen wondermiddel om af te vallen,maar alleen als je het echt wilt kan het bijdragen.

Feit is wel als je het een paar dagen gebruikt dat de kilo's eraf vliegen door minder eten en snelle stofwisseling,wat je erna mee doet is aan je eigen he... :wink:

Jeller

Badass junkie
misschien moet je gewoon ene dagje alleen fruit en groenten eten en veel sporten?
sowieso zal het met speed heel moeilijk gaan op lange termijn..

wat je wle kan doen is veeel speed gebruiken, veeel afvallen en dna met speed stoppen en op dat gewicht proberen blijven..

maar volgens mij moet je daar een ijzersterk karakter voor hebben en echt gezond is het zeker niet!

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Jeller zei:
misschien moet je gewoon ene dagje alleen fruit en groenten eten en veel sporten?
sowieso zal het met speed heel moeilijk gaan op lange termijn..

wat je wle kan doen is veeel speed gebruiken, veeel afvallen en dna met speed stoppen en op dat gewicht proberen blijven..

maar volgens mij moet je daar een ijzersterk karakter voor hebben en echt gezond is het zeker niet!

Ja dat klopt wel,laat mij nou een titanium karakter hebben en net speed op hebben en fruit en groente eerder op de dag :tearsofjoy:

tina

Newbie
afvallen van speed en pillen gaat echt perfect, ik wou niet persé afvallen maar het gebeurde gewoon door elk weekend bijna niet te eten(door speed en pillen) ondertussen ben ik 14 kg lichter en ik wil absoluut niet naar mijn oud gewicht, meer afvallen doe ik niet want dan ga ik nogal ziekelijk worden, ik hou mijn gewicht nu constant (ik eet enorm veel (--> echt verschrikkelijk veel honger,) door de week en in het weekend niets) maar ik weet dat wanneer ik stop met de gekke weekendjes de kiloos er terug gaan aankomen en snel, en dat kan ik gewoon niet laten gebeuren. Ik weet dat ik niet verslaafd ben aan speed of pillen, maar ik ben wel verslaafd aan het weekendje niet eten.

mijn raad: als je wil afvallen met drugs dan moet je voorbereid zijn op het feit dat als je je gewicht wil behouden dat je met die drugs moet verder doen! zelf je gewicht zo laag houden, echt degene die da kan, proficiat, wat is je geheim? als je afvalt met drugs doe je het op een hele ongezonde kunstmatige manier en denk maar niet dat je dan ineens heel gezond je gewicht kan behouden

Dline

Experimenterende gebruiker
bijna een jaar oud maar toch wil ik hier effe op reageren!

Van nature uit ben ik altijd al slank geweest,toen ik begon met speed int weekend,ja s maandags 2 kilo lichter,wat uiteindelijk voornamelijk vocht is ,die je er zo weer aandrinkt ,maar wat je zeker niet uit het ook mag verliezen is dat je na zo'n dagje of 2 daagjes niet eten een vreetkick krijgt(ik noemde het altijd mijn vettige dag,hoe vettiger hoe prettiger)dat je alles wat je tegenkomt in je mond steekt,mc do bezoekjes inclu!!
Is jaren zo gegaan bij me tot op een gegeven moment dat ik kon eten met speed op,nu zelfs zo dat ik vreetbuien krijg net nadat ik speed heb genomen...en ik weet dat er bep.vrienden van mij dit ook hebben,ik eet meer met speed op dan zonder,dus uiteindelijk is afvallen met speed niet zo'n goed idee want ookal vermager je ervan in eerste instantie,never forget...hoe ga je het doen zonder....dit is die befuckte verslaving gewoon in de hand werken,je zal altijd je lijntje nodig hebben om van de lekkere dingen af te kunnen blijven,tot op het moment dat zelfs dat niet meer helpt,en dan heb je een dubbel probleem,je ziet je lijf dikker en dikker worden en je bent verslaafd!! dus hier mijn raad: BLIJF ER MET JE FIKKEN VANAF!!!

Flugeltje

Wijs gebruiker
Dit topic lees ik ook maar net.
Hier wou ik toch ook eens op reageren

Als je speed gebruikt val je af en ga je veel vet en spieren gebruiken als energie omdat je niets meer eet. Je verbranding(metabolisme) valt stil waardoor je lichaam nog sneller kcal zal opnemen(dus sneller vet wordt).

Ik ben sinds 2 jaar bodybuilder na mijn speedgebruik en heb me reeds jaren verdiept in voeding.

Dat is de grote fout van vele mensen, ze gaan minder eten, zelfs halve dagen niet :openmouth: Wanneer ze dan terug wat meer eten komt het er meteen weer bij (jo-jo effect). De eerste dagen verlies je kilo's en denk je, het gaat goed , maar dat is gewoon vocht dat je vast hield.

Conclusie: AFVALLEN MET SPEED IS DOM?
Minder eten dan je verbruikt en je valt af, simpel toch, maar ga niet te ver onder je onderhoud eten (maar 8 boterhammen per dag ofzo) want je verbranding valt stil.
Eet gezond en sport

berbe

Bewuste gebruiker
geloof me speed werkt gewoon niet als afslank middel
je valt er wel vanaf
maar dat is enkel zolang je blijft gebruike
als je er mee stopt wekt het je eetlust de eerste dagen enorm op
en eet je meer als ervoor

je moet het zelf wete
erna niet kome klage

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
speed = drugs
en geen afslankmiddel.
Speed gebruik je omdat je het leuk vind.
Als je wil afvallen volg je maar een dieet.

Waarom willen mensen altijd anders, dan dat de dingen zijn :rolleyes: .

rozemieke zei:
hallo ,
ik weet dat afvallen met speed geen goed idee is
maar toch ben ik van plan om het te proberen
maar met mate bv. 1 maal in de week speed nemen (een dag veel sporten en niet eten )
en voor de rest vd week gezond eten
dan is speed toch niet verslavend als je er een week tussen laat ?
zodra ik weer op mijn streefgewicht ben stop ik met speed en en eet ik die dagen waarop ik normaal speed zou nemen niks dan komen de kilo's er ook niet weer aan
wat denken jjullie ?

Anorexia??

niet dt daar iets mis mee is, ik wil zelf ook 20 kilo afvallen:grin:
vn 60 naar 40 :sunglasses:

k kan gratis aan speed komen :sunglasses:

een vriendin van me dealt erin en ik krijg gratis :P

jasper

Wijs gebruiker
als je zo redeneert heb je een grote kans op verslaving denk ik
je valt je 5 kilo af, stopt met speed, komt terug bij, je begint terug met speed maar dit keer wat langer omdat het de vorige keer erzo snel bijkwam en zo ga je de cirkel weer verder
njah zo lijkt mij het

Goanaut

Bewuste gebruiker
Stoer meissie, ik weet niet hoe oud jij bent, maar 40 kilo vind ik ziekelijk laag klinken. :/ En kijk maar uit met gratis drugs.

jasper

Wijs gebruiker
Goanaut zei:
Stoer meissie, ik weet niet hoe oud jij bent, maar 40 kilo vind ik ziekelijk laag klinken. :/ En kijk maar uit met gratis drugs.

magere meisjes zijn trouwens niet zo knap. er mag best een beetje vet aan je lijf zitten. niemand houdt van een bonestaak

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Gratis speed en een streefgewicht van 40 kg, mijn god, moet jij niet op een ANA forum stoer doen en fotos uploaden van je ribbenkastje.

Ja ANA ... zoek op ANA.

Hier heb je echt niks te zoeken, hier krijg je alleen maar negatief commentaar en logisch een gezonde meid weegt 60 kg of meer.
En nu is de speed gratis straks kost ie gewoon 15 euro want jij weet niet beter.

:wave:

Stonie

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Ik heb juist een beetje problemen met het afvallen van speed.

Sinds mn 9de zit ik op judo en heb op mn 18e mijn zwarte band gehaalt.
Nu doe ik mee aan wedstrijden die binnen de catogorie "zwaargewicht vallen". Dit is boven de 78 kilo. Zelf weg ik normaal iets van 78/80.

Sinds ik een jaar geleden speed ging gebruiken is mijn eetpatroon drastisch verandert. Op dagen waarop ik normaal een heel brood at, at ik nu niet eens 1 sneetje. Ook als ik een paar dagen niet had gebruikt bleef ik zo eten.

Toen ben ik dus in een paar maanden tijd (weekelijks speedgebruik) van 78/80 kilo naar 71kg afgevallen. Dit mag dan maar 9 kilo schelen maar heeft me wel de kans ontnomen om mee te doen aan wedstrijden.

Het grappige was dat toen ik aan de halfzware gewichtklasse (tot 72kg) mee ging doen, ik 3 kilo ben aangekomen :rolleyes:

Dus toen was ik ook gediskwalificeerd voor die klasse.

Om een lang verhaal kort te maken, door mijn af en aan speedgebruik heb ik al bijna een jaar geen wedstrijden kunnen spelen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Speed is van oorsprong een afslankmiddel volgens mij ...

Nadat het recreatieve gebruik vanwege de bijwerkingen toenam is het op de lijst gezet of is dat een HOAX ?? Iemand ?

Stonie

Imke

Badass junkie
lysergine25 zei:
Speed is van oorsprong een afslankmiddel volgens mij ...

Nadat het recreatieve gebruik vanwege de bijwerkingen toenam is het op de lijst gezet of is dat een HOAX ?? Iemand ?

Stonie

Wat is de geschiedenis van speed?
Speed of amfetamine werd in 1887 voor het eerst gemaakt. In 1927 werd het voor het eerst voorgeschreven als bloeddrukverhogend middel.

De doorbraak kwam pas in de dertiger jaren. Men was toen op zoek naar een middel tegen astma. Bekend was dat het hormoon adrenaline een astma-aanval kon tegengaan. Adrenaline wordt in acute stress situaties door de bijnier afgescheiden en zorgt voor extra energie. Het verhoogt de hartslag, vergroot de spierkracht en doet de bronchiën uitzetten waardoor de ademhaling sneller en makkelijker verloopt. Met name de laatste eigenschap maakte adrenaline zo aantrekkelijk voor het bestrijden van astma, waarbij de luchtwegen vernauwd zijn en de ademhaling zwaar en piepend wordt.

Het probleem was echter dat adrenaline niet oraal ingenomen kon worden, maar alleen gespoten kon worden. Spuiten had weer ernstige effecten op hart en bloedvaten. Men moest dus op zoek naar een alternatief voor adrenaline.

Omstreeks 1920 ontdekte een Amerikaanse farmacoloog dat een Chinese plant, Ma Huang ofwel ephedra, veelvuldig voorgeschreven werd tegen astmatische aanvallen. Het lukte de farmacoloog om het werkzame bestanddeel, efedrine uit deze plant te halen. De verbinding vertoonde grote overeenkomst met adrenaline. Omdat efedrine wel oraal gegeven kon worden en niet gespoten hoefde te worden werd efedrine hét middel voor de behandeling van astma. Probleem was echter dat de plant Ma Huang schaars was zodat men weer op zoek moest naar een alternatief. En zo kwam men uiteindelijk terecht bij de in 1887 geïsoleerde chemische stof amfetamine dat wat betreft structuur op efedrine lijkt.
Ook amfetamine bleek verlichting te geven bij astma en bronchitis. Voordeel boven efedrine was nog dat het in vluchtige vorm geleverd kon worden. Amfetamine kwam dan ook onder de merknaam Benzedrine, in de vorm van inhaleerapparaatjes legaal op de markt. Men besefte toen nog niet dat amfetamine tot misbruik en verslaving kon leiden.

In 1937 werd er op een Amerikaanse Universiteit studie verricht naar de effecten van amfetamine. De uitkomst was dat amfetamine vermoeidheid en slaap tegenging. Dat nieuws ging als een lopend vuurtje rond en vele studenten die moesten blokken voor een examen en wakker moesten blijven kochten het middel bij de drogist.

Vanwege de oppeppende werking werd amfetamine niet alleen dé drug van de jaren dertig, maar ook van de Tweede Wereldoorlog. Het werd gebruikt door Engelse en Duitse soldaten en ook Hitler liet zich vijf keer per dag injecteren met een speedinjectie. In Japan kregen zowel militairen als fabrieksarbeiders amfetamine om de vechtlust en de productie op te voeren. Later, in de zestiger jaren, zou ook de Amerikaanse president John F. Kennedy speed gebruiken, met name in tijden van uitputting en vermoeidheid.

In de loop van de veertiger jaren werden de negatieve gevolgen van amfetaminegebruik langzamerhand zichtbaar. Japan bleef na de oorlog met enorme voorraden zitten en probeerde deze aan de man te brengen. Op een gegeven moment was 5 % van de Japanse bevolking tussen 16 en 25 jaar afhankelijk geworden. In Zweden zag men de nadelige gevolgen snel in en werd amfetamine in het begin van de vijftiger jaren verboden.

Fervente amfetaminegebruikers in San Francisco ontdekten eind jaren zestig dat je amfetamine naast slikken ook kon spuiten, hetgeen niet alleen de roestoestand versnelde maar ook gewenning veroorzaakte. Het gevolg was dat gebruikers naar steeds hogere dosissen grepen.

Ondanks dat de verwoestende werking van amfetamine begin jaren vijftig al lang bekend was, duurde het nog ruim twintig jaar voordat amfetamine en verwante stoffen in Nederland verboden werden. In 1969 mocht amfetamine alleen nog maar op recept voorgeschreven worden. In 1976 werd het opgenomen in de opiumwet. Amfetamine wordt op dit moment voorgeschreven voor narcolepsie (aanvallen van slaapzucht) Voor de behandeling van ADHD schrijft men tegenwoordig Ritalin voor. Deze stof heeft hetzelfde effect als amfetamine. Als drug wordt het vooral in het partycircuit gebruikt. In een onderzoek onder uitgaanders in het club- en partycircuit in 1998 bleek dat 7% van de bezoekers de afgelopen nacht amfetamine had gebruikt.

DreamWeaver

Badass junkie
Ben zelf eindelijk weer aan het aankomen :)

Van 62 naar 65 Kilo in de laatste 3 weken ofzo. Nu zie ik er al minder uit als een pepjunk, nog een kilo of 4 en dan ben ik tevreden.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Afvallen op speed werkt niet. Alleen tijdelijk.... Ik ben destijds ook aan de speed gegaan omdat ik af wilde vallen. In een korte tijd was ik bijna 14 kg kwijt en een verslaving rijker... Want als ik nu met speed stop, zit er in een week tijd alweer 5 kg bij. En dus blijf ik het telkens gebruiken, om maar niet boven de 60 kg uit te komen. En ja, het gevoel van speed is ook veels te lekker om er van af te kunnen blijven...

Bovenaan