venomdrums zei:ik heb net ff het hele topic zitte lezen na ik al een aantal dingen erover gehoord had en wil toch even reageren.
Ik ben de vriend van angel1 en wilde even duidelijk maken dat de beweringen die er gedaan worden hier door een figuur die zich psychonaut noemt op geen enkel punt de waarheid bevatten.
dat hij blijkbaar denkt dat angel1 dik was omdat ze 12 kilo afgevallen is is nog altijd zijn idee bij gewicht etc. en aan iemand die kortzichtig is heeft het geen nut een weerwoord te geven want die heeft zijn mening klaar ookal is het fout.
Dus meneertje psychonaut ( wat een naam trouwens begin me er vanalles bij voor te stellen hoe je aan die naam komt) tis erg jammer voor je maar je zit er totaal naast. mijn meid is in de verste verte geen dikkerdje zoals jij dat zegt en chips eten we zowiezo al nooit dus dat van die hand in de zak is ook weer een mislukte poging om iemand onderuit te halen.
Dat je dit gedrag vertoont hier zegt erg veel over .. je zal zelf wel veel gepest worden in de echte wereld en gaat daarom "wraak" nemen in de cyberwereld.. daar trek je dan je internethelden pakje aan en gaat tekeer om te proberen jezelf maar ook iets beter te laten voelen.
maar goed ik ga er maar een eind aan maken want kan nog wel even doorgaan over je posts hier maar ja vind het eigenlijk een beetje zonde van mijn tijd. ik zou zeggen ga lekker door met je internetheld acties als jij je er maar goed bij voelt he dan is het goed ..
ps. doe geen moeite om me onderuit te halen hier ... het raakt me niet wat iemand hier of waar dan ook over me denkt dus bespaar je de moeite.
Op het moment dat je dit tikte had je zeker ook je internetheldenpakje aan?
, je moet gewoon proberen een normaal 3x per dag eten ritme zien aan te leren, komt vanzelf weer goed toch. 
.