Maybe both maybe both. Wat ik alleszins wel weet is dat ik volledig van de wereld was vanaf ik het huis uit ging. Ik wist niet echt waar ik naar toe ging maar bleef gewoon doelloos rondlopen.
Het feit dat ik wat mongool rondliep en niet echt wist wat ik deed boeide me totaal niet want alhoewel het 6 graden was, het leek alsof ik in een tropisch klimaat ronddwaalde. Toen we plots aan het station uitkwamen kregen we de impulsieve gedachte onze wegen te splitsen en voor ik het wist zat ik op de bus naar men vriendin.
Daar op de bus ging het wel ff snel. Rijden rijden, bus die snelheid haalt. Ik die men ogen voel branden in men hoofd

echt benauwlijk rood. Ik zag een meisje uit de school die voor me zat, en ze wou geen hallo zeggen dus ik zag er waarschijnlijk proper uit.
Toen ik aan de voorlaatste halte kwam moest ik me waarlijk voorbereiden om recht te staan en op die domme knop de duwen om de deuren te openen. Rechtstaan ging met moeite en de knop verdween constant uit men vooraanzicht. Eenmaal bij men vriendin was alles mellow en zacht. 'k Zei dat ik cake gegeten had en ze vond het wel amusant.
't Was een leuke ervaring maar nieks speciaal. Volgende report wordt eens een degelijke want veel reporten met spacecake gebeurt er niet.
Thank you for your time.