• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Spijskijk!

Mmm eergisteren preparaties gemaakt om lekker cake te bakken. 40 gr afval en troep van onze planten (kwaliteit weliswaar!) en lekker beginnen koken. Uurtje in water laten pruttelen en lekkere GB beste boter erin verdommen. Na enkele uren sudderen laten we die boel koelen en vanmiddag heeft mijn "partner in crime" de cake gemaakt terwijl ik hier nu op stage zit. Hopelijk wordt het flex en kunnen we allemaal wat meppen. Report is coming up!

Wirwar

Belezen gebruiker
afval he :wink:

wij hebben ook een keertje een spacecake gemaakt met ongeveer +- zo'n beetje 50/60gram knipafval.
Cake was een beetje mislukt dus nogal klein, in 10 plakjes gesneden en allemaal een plak gegeten.
Ik was echt TE stoned.. zo stoned was ik nog nooit geweest, ik voelde mijn tong en armen af en toe niet meer :openmouth:
Acheraf was het natuurlijk wel grappig maar op het moment zelf vond ik het echt niet leuk meer.

Hah, na een tiental seconden, starend naar het scherm, herinner ik me opeens weer deze website. Ons kwartet, waarvan ik reeds 1/4 van de cake op heb, amuseren ons kostelijk met de idiootste feiten. Zoals het hoort dus...

Ik moet eerlijk gezegd toegeven dat de lekkere warme gloed die over men lichaam heen gaat best wel aangenaam is. Perspectie verandert ook wel wat, alles lijkt groter dan het werkelijk is. Lekker muziekje opgezet, terwijl men dikke kompaan naast me zit te schudden als een natte otter. Hij neemt namelijk Efexor en dat geeft nogal gekke effecten met wat spacecake. 'k Heb constant lachkicks en ik kan er maar moeilijk men gedachten kan bijhouden terwijl ik dit schrijf.

Straks eens wat de straten van Oostende gaan ontdekken, op zoek naar nog meer amusante plekken. Morgen feestje. Equipment: Witte dolfijn.

Maybe both maybe both. Wat ik alleszins wel weet is dat ik volledig van de wereld was vanaf ik het huis uit ging. Ik wist niet echt waar ik naar toe ging maar bleef gewoon doelloos rondlopen.
Het feit dat ik wat mongool rondliep en niet echt wist wat ik deed boeide me totaal niet want alhoewel het 6 graden was, het leek alsof ik in een tropisch klimaat ronddwaalde. Toen we plots aan het station uitkwamen kregen we de impulsieve gedachte onze wegen te splitsen en voor ik het wist zat ik op de bus naar men vriendin.
Daar op de bus ging het wel ff snel. Rijden rijden, bus die snelheid haalt. Ik die men ogen voel branden in men hoofd :hearteyes: echt benauwlijk rood. Ik zag een meisje uit de school die voor me zat, en ze wou geen hallo zeggen dus ik zag er waarschijnlijk proper uit.
Toen ik aan de voorlaatste halte kwam moest ik me waarlijk voorbereiden om recht te staan en op die domme knop de duwen om de deuren te openen. Rechtstaan ging met moeite en de knop verdween constant uit men vooraanzicht. Eenmaal bij men vriendin was alles mellow en zacht. 'k Zei dat ik cake gegeten had en ze vond het wel amusant.
't Was een leuke ervaring maar nieks speciaal. Volgende report wordt eens een degelijke want veel reporten met spacecake gebeurt er niet.

Thank you for your time.

Bovenaan