Spijt?

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Henb spijt dat de regering het verboden heeft en zoon klein percentage mensen het gebruiken terwijl drugs zow leerzaam zijn en je zoon leuke avond ken bezorgen de wereld zou veel beter zijn als drugs legaal worden :grin:

:stoned:

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Heb zeker geen spijt van wat ik in het verleden heb gebruikt en wat ik nu nog soms gebruik (in het verleden meer als nu). Heb er mooie herrineringen aan en leuke dingen mee beleeft, nieuwe ervaringen, wazige mensen ontmoet, de lijpste gesprekken gevoerd. En ik weet nu ook wat het me te bieden heeft. Word altijd doodziek van mensen die lopen te mekkeren over drugs terwijl ze het nog nooit gebruikt hebben, je kunt er dan ook geen eerlijk oordeel over vellen. Dus nee, zeker geen spijt.

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Spijt nee
Het heeft iets heel nieuws voor me geopend...
Maar het kost dan wel weer geld :tongueout:
Niet veel
En ik heb er spijt van dat ik zo vroeg ben begonnen...
ik mog dit ook wel minimaal 2-3 jaa rlater hebben ondekt :grin:

Maar ik geniet er teveel van :grin:

Judas

Wijs gebruiker
nu ik weet dat ik sterker dan drugs ben heb ik zeker geen spijt :grin:
denk alleen dat je tegen je zelf kan zeggen dat het allemaal de moeite waard was/is als je jezelf er los van kan koppelen. ook al omvat dat onafhankelijk zijn soms een lange periode. :wink:

cropp

Badass junkie
ik heb geen spijt dat ik ooit begonnen ben met blowen en harddrugs

ik heb spijt dat ik mensen er voor bedrogen belazerd en verwaarloosd heb

TrippyShit

Badass junkie
Nee, heb er geen spijt van. Ik heb zeker ook de negatieve kanten van drugs gezien maar daar wordt je alleen maar een bewustere gebruiker van. En uiteindelijk heeft het me gebracht waar ik nu ben en daar ben ik blij om. Sommige keuzes had ik niet kunnen maken anders.

Oom Klaas

Badass junkie
Geen spijt van het beginnen met drugs en gebruiken,

wel spijt van mijn gedrag dat zich in de loop der tijd heeft ontwikkeld,
en nu gelukkig weer weg is.

Bovenaan