Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Henb spijt dat de regering het verboden heeft en zoon klein percentage mensen het gebruiken terwijl drugs zow leerzaam zijn en je zoon leuke avond ken bezorgen de wereld zou veel beter zijn als drugs legaal worden
Heb zeker geen spijt van wat ik in het verleden heb gebruikt en wat ik nu nog soms gebruik (in het verleden meer als nu). Heb er mooie herrineringen aan en leuke dingen mee beleeft, nieuwe ervaringen, wazige mensen ontmoet, de lijpste gesprekken gevoerd. En ik weet nu ook wat het me te bieden heeft. Word altijd doodziek van mensen die lopen te mekkeren over drugs terwijl ze het nog nooit gebruikt hebben, je kunt er dan ook geen eerlijk oordeel over vellen. Dus nee, zeker geen spijt.
Spijt nee
Het heeft iets heel nieuws voor me geopend...
Maar het kost dan wel weer geld
Niet veel
En ik heb er spijt van dat ik zo vroeg ben begonnen...
ik mog dit ook wel minimaal 2-3 jaa rlater hebben ondekt
nu ik weet dat ik sterker dan drugs ben heb ik zeker geen spijt
denk alleen dat je tegen je zelf kan zeggen dat het allemaal de moeite waard was/is als je jezelf er los van kan koppelen. ook al omvat dat onafhankelijk zijn soms een lange periode.
Nee, heb er geen spijt van. Ik heb zeker ook de negatieve kanten van drugs gezien maar daar wordt je alleen maar een bewustere gebruiker van. En uiteindelijk heeft het me gebracht waar ik nu ben en daar ben ik blij om. Sommige keuzes had ik niet kunnen maken anders.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.