Sporen ruilen

stoeprand

Newbie
Ik wilden vragen of er misschien mensen zijn die interessen hebben om sporen te ruilen?
gewoonweg een sporenprint lijkt me het makkelijkste dat kan ook gewoon met de post mee.

momenteel heb ik:
Cubensis Stropharia (mexican)
Psilocybe cubensis Ecuador, maar heb deze ook nog bij me ex liggen maar weet niet zeker of ik die nog kan krijgen ze doet een beetje raar.

sporen waar ik zoieso wel naar op zoek ben zijn:
Cubensis B+
cubensis A strain
Psilocybe cubensis Z-strain
Atlantis
Psilocybe azurescens
cyanescens
Psilocybe cubensis Golden Teacher

Maar andere vind ik natuurlijk ook vet.
Als ik wat nieuws heb zal ik het erbij zetten.

rip

Newbie
Hallo, blij dit te lezen..
Ik ben in september begonnen met mijn eigen teeltje en ik krijg het steeds beter onder de knie. Tot nu toe heb ik alleen nog maar Psilocybe cubensis Cambodia (oorspronkelijk sporen van een growbox van Azarius) geoogst en ik wil heel graag ook eens andere soorten proberen.

Ik heb onlangs 2 growboxjes gekocht met McKennai en Golden Teacher en hiervan weer sporen bewaard om zelf te gebruiken. Helaas is het me met deze sporen nog niet gelukt. Een paar bakjes zijn ook mislukt door schimmel. Van de andere is het substraat goed doorgroeid maar tot op vandaag nog steeds geen paddo's. Vreemd dat deze het totaal niet goed doen vergeleken met die Cambodjaantjes van Azarius. Zou dat aan de sporen kunnen liggen of maakt dat geen verschil en heb ik gewoon pech gehad hiermee? In ieder geval geef ik het nog niet op.

Heb je dus zelf sporen te veel van een soort (andere dan dan deze dus), en wil je graag Cambodjaantjes proberen, dan moet je maar even contacten. Van mijn Cambodjanen heb ik om de paar weken mooie oogstjes en dus sporen zat. (zie foto's)

Bijlagen

• Kopie van 17_12___ (1).JPG
    Kopie van 17_12___ (1).JPG
    28,9 KB · Weergaven: 1.065
  • Kopie van IMG_0459.JPG
    Kopie van IMG_0459.JPG
    28,5 KB · Weergaven: 1.065
Ben ook op zoek naar sporen van andere soorten maar ben momenteel alleen in het bezit van mexican.

Mijn volgende aankoop zal de soort Panaeolus Goliath zijn. Misschien dat jullie daar interesse in zullen hebben zodra ik sporen heb van mijn eerste kweek :wink:

Let me know!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Psst, jongens.. Check fsre.nl eens :wink:

Leuk initiatief voor op dit forum hoor!
Maar daar is de animo wat groter.

Bovenaan