sterkste drugs???

wicket

Experimenterende gebruiker
wat is naar jullie mening de sterkste drugs? vertel er aub een ervaring bij.
ik bedoel sterk in eurofie hallucinaties en bodylload. vertel je verhaal :P

caatje

Badass junkie
Er is in mijn ogen geen sterkste drug. Iedere drug staat op zichzelf.

Wel heb ik een favoriete drug en dat is XTC. De inslag, de rush, het heerlijke love gevoel.... Graag in combinatie met een joint. Naar mijn idee de perfecte combi.

Jeller

Badass junkie
de drug met de sterkste uitwerking vind ik LSD...

maar kdenk dat heroïne het meest aloverheersend effect heeft

ZI09

Bewuste gebruiker
GewoonVOL zei:
Brandspiritus drinken.. ook lekker heftig. :mrgreen:
Ja man.

Ik heb een keer toen ik de dvd speler op zijn kop hield mijn Fear 'n Loathing in Las Vegas dvd ingeslikt.
Toen ben ik 5 weken aan het trippen geweest.

wicket

caatje zei:
Er is in mijn ogen geen sterkste drug. Iedere drug staat op zichzelf.

Wel heb ik een favoriete drug en dat is XTC. De inslag, de rush, het heerlijke love gevoel.... Graag in combinatie met een joint. Naar mijn idee de perfecte combi.

helemaal mee eens :wink: maar wel meer als 1 joint :) :grin:

jopio

Ik heb een keer salvia geprobeerd maar het werkte totaal niet.
Het schijnt ook dat je het precies goed moet roken maar, ik rook zware shag en ik blow met zware en dan is die salvia zooooooooooo scherp
het was gewoon niet binnen te houden :(

Jeller

Badass junkie
bwa er zijn zwaardere tripmiddelen dan lsd hoor
delirium drugs zoals datura zijn sowieso heftiger

Kim

Wijs gebruiker
Denkd at een spuitje bruin het sterkst is
qua crash is crack sterker qua high ook alleen t is heel kort dus dan is spee dover t algemeen t langst denk ik.

qinn

Bewuste gebruiker
Salvia is volgens mij de sterkste natuurlijke drug die je kan vinden...

maar kweet niet zeker...

oom smog

Newbie
kheb reedst heel wat geprobeerd,waaronder wiet hasj,coke,heroine,lsd,ketamine,xtz,2cb,2ce,datura,salvia,5meomipt,2ct7,lachgas,paddos,vliegenzwam,yopo,lsa,opium,allerlei slaappillen,antidepressieva,kaalmoes,truffels,en nog een heleboel planten met psychoactive krachten
kheb echter nooit speed gebruikt(mss in pillen wel,maar zeker niet met de intensie speed te pakken)
in ik denk dat het allemaal met de wijze en hoeveelheid van gebruik te maken
ik vond coke het zwaarst om af te kicken,zelfs moeilijkler dan heroine
en vind salvia mentaal heel zwaar,maar kheb toch meer doorgeslaan toen ik samen met 2 vrienden eens 50gr gedroogde paddos had gegeten
om even duidelijk te maken ben ik nu aan niets meer verslaafd behalve aan wiet,waar ik ongeveer 10 joints van rook per dag,heroine en coke moet ik niets meer van weten sinds ik anderhalf jaar geleden mijn vriendin leerde kennen,en voor de rest kan alles voor mij,maar ni meer dan 10 maal dezelfde stof per jaar

J0rrit

Badass junkie
ik weet het niet. Het ligt er maar aan wat je als "sterkste" factor ziet bij een drugs. Als je geestelijk door elkaar bent, een mindfuck dus, kan je dat als heftig ervaren. Maar drugs kun je ook heftig ervaren als je een hele heftige bodyload krijgt, terwijl je misschien in je hoofd nog helder bent.

Daarom vinden mensen over het algemeen drugs als speed en coke helemaal niet zo heftig, terwijl het gevoel ( the bodyload ) misschien wel zo heftig is als mdma ( niet als tripmiddelen zoals paddos, deze kennen over het algemeen een dikke mindfuck, die ( altijd ? ) gepaart gaat met een heftige bodyload. Maar mdma wordt dan toch als heftiger ervaart, omdat je hiervan van de kaart raakt, hetgeen simpelweg ook gewoon een gevoel is. Daarom lijkt het heftiger.

wicket

ik ben er soort achter wat de sterkste drugs is :P jullie kenne natuurlijk allemaal fear and loathing in las vegas :mrgreen: die advocaat heeft op een gegeven moment adrenochrome . pure adrenaline :) daarna heeft hij het over de klier die adrenaline aanmaakt. pijnappelklier genaamd. hij zegt dat hij tot heel veel in staat is maar nooit aan een pijnappelklier begint. deze word dan ook regelrecht uit de mens gesnede :openmouth: :openmouth:

kent iemand dit ? en zo jah dan ben je wel nasty :flushed:

zommes

Badass junkie
wicket zei:
ik ben er soort achter wat de sterkste drugs is :P jullie kenne natuurlijk allemaal fear and loathing in las vegas :mrgreen: die advocaat heeft op een gegeven moment adrenochrome . pure adrenaline :) daarna heeft hij het over de klier die adrenaline aanmaakt. pijnappelklier genaamd. hij zegt dat hij tot heel veel in staat is maar nooit aan een pijnappelklier begint. deze word dan ook regelrecht uit de mens gesnede :openmouth: :openmouth:

Hm, of dat waar is...

Die trip op Adrenochroom is in dat boek namelijk overdreven, Thompson heeft achteraf verteld dat LSD vele malen heftiger is.

J0rrit

Badass junkie
zommes zei:
wicket zei:

Hm, of dat waar is...

Die trip op Adrenochroom is in dat boek namelijk overdreven, Thompson heeft achteraf verteld dat LSD vele malen heftiger is.

pure adrenaline heet ephedrine, en adrenochrome is volgens mij niet eens een echt bestaande stof. En trippen van adrenaline, lijkt me niet, het maakt je je juist helderder toch?

wicket

nja het boek ga ik bionnekort aanschaffe de film hebbik al talloze keren gezien johnny depp doet dei adrenochroom trip wel ernstig goed :grin: maja je moe natuurlijk geen films gaan vergelijke met de werkelijkheid. maar bijv trainspottiing is tog wel een film waar je een wijze les uit kunt halen :wave:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Tja, over dat Adrenochroom en pijnappelklier;

Ik heb er alleen in fear and loathing van gehoord, bestaat die zooi echt?

Misschien straks effe informatie op internet zoeken. :rolleyes:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
zommes zei:
wicket zei:

Hm, of dat waar is...

pure adrenaline heet ephedrine, en adrenochrome is volgens mij niet eens een echt bestaande stof. En trippen van adrenaline, lijkt me niet, het maakt je je juist helderder toch?

Oké, oké...

Van Adrenochroom is bekend dat het een hoax is dat het echt bestaat.

Pure adrenaline bestaat wel en wordt in het ziekenhuis, ambulance, op de eerste hulp en in de spreekkamer van je huisarts voorradig gehouden. En wordt gebruikt voor hartstilstanden e.d.

De andere naam voor adrenaline is niet efedra, maar epinefrine, wat er wel op lijkt. En noradrenaline heet ook wel norepinefrine.

Ik denk wel dat je epinefrine intraveneus moet gebruiken, en of het dan nog in de hersenen komt weet ik niet, ik weet echt niet of het de bloed-hersenbarrière doorkomt, en het werkt zo kort dat oraal niet zal werken.

Of het zo leuk zal zijn betwijfel ik wel...

wicket

het schijnt ook dat als je de pijnappelklier van een mens neemt.
het orgaan die de adrenaline verschaft, en daar op kauwt shijn je een hele erge trip te krijge omdat je veels te veel adrenaline binnen krijgt :P

het lijkt me wel logisch dat als je daar op kauwt dat je wappie word.
maja ik hoef het nooit te probere :wave:

Bovenaan