Ja man.GewoonVOL zei:Brandspiritus drinken.. ook lekker heftig.![]()

caatje zei:Er is in mijn ogen geen sterkste drug. Iedere drug staat op zichzelf.
Wel heb ik een favoriete drug en dat is XTC. De inslag, de rush, het heerlijke love gevoel.... Graag in combinatie met een joint. Naar mijn idee de perfecte combi.
caatje zei:Er is in mijn ogen geen sterkste drug. Iedere drug staat op zichzelf.
PRINCEZS_ zei:Ik denk geestelijk LSD en lichamelijk heroine
Kim zei:dus dan is spee dover t algemeen t langst denk ik.
MetaalKonijn zei:Kim zei:dus dan is spee dover t algemeen t langst denk ik.
LSD.
Ellesdee zei:MetaalKonijn zei:Kim zei:dus dan is spee dover t algemeen t langst denk ik.
LSD.
mescaline...
die trip kan 24uur duren
MetaalKonijn zei:Ellesdee zei:MetaalKonijn zei:Kim zei:dus dan is spee dover t algemeen t langst denk ik.
LSD.
mescaline...
die trip kan 24uur duren
Dat is waar ook :P
24 uur:P
mescaline...
die advocaat heeft op een gegeven moment adrenochrome . pure adrenaline wicket zei:ik ben er soort achter wat de sterkste drugs is :P jullie kenne natuurlijk allemaal fear and loathing in las vegasdie advocaat heeft op een gegeven moment adrenochrome . pure adrenaline
daarna heeft hij het over de klier die adrenaline aanmaakt. pijnappelklier genaamd. hij zegt dat hij tot heel veel in staat is maar nooit aan een pijnappelklier begint. deze word dan ook regelrecht uit de mens gesnede
![]()
![]()
kent iemand dit ? en zo jah dan ben je wel nasty![]()
zommes zei:wicket zei:ik ben er soort achter wat de sterkste drugs is :P jullie kenne natuurlijk allemaal fear and loathing in las vegasdie advocaat heeft op een gegeven moment adrenochrome . pure adrenaline
daarna heeft hij het over de klier die adrenaline aanmaakt. pijnappelklier genaamd. hij zegt dat hij tot heel veel in staat is maar nooit aan een pijnappelklier begint. deze word dan ook regelrecht uit de mens gesnede
![]()
![]()
Hm, of dat waar is...
Die trip op Adrenochroom is in dat boek namelijk overdreven, Thompson heeft achteraf verteld dat LSD vele malen heftiger is.

als je tidj hebt en de trip is leuk mag hij van mij zeker 24 uur duren hoor..Ellesdee zei:MetaalKonijn zei:Ellesdee zei:MetaalKonijn zei:Kim zei:dus dan is spee dover t algemeen t langst denk ik.
LSD.
mescaline...
die trip kan 24uur duren
Dat is waar ook :P
24 uur:P
ja idd![]()
![]()
![]()
DarkScope zei:zommes zei:wicket zei:ik ben er soort achter wat de sterkste drugs is :P jullie kenne natuurlijk allemaal fear and loathing in las vegasdie advocaat heeft op een gegeven moment adrenochrome . pure adrenaline
![]()
![]()
Hm, of dat waar is...
Die trip op Adrenochroom is in dat boek namelijk overdreven, Thompson heeft achteraf verteld dat LSD vele malen heftiger is.
pure adrenaline heet ephedrine, en adrenochrome is volgens mij niet eens een echt bestaande stof. En trippen van adrenaline, lijkt me niet, het maakt je je juist helderder toch?