stom jointje!

flash kieke

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Flash boy gebruikt wel onverstandig af en toe, dat is te lezen in andere topics. Maar wat hij hier beschrijft is niet zo extreem, niks meer kunnen proeven na een nachtje op de snelle is dan weer een heel ander verhaal.

Als ik 1keer harder wil gaan dan normaal doe ik da toch zekers,ik weet ook wel wanneer ik effe moet stoppen met pillen pakken en dergelijke.

Je moet mij niet wijs maken dat niemand is harder wilt gaan dan normaal. :P

melissa

Wijs gebruiker
minn zei:
maar da's opzich wel normaal, dat je je als 'oudere' denkt bij post van mensen van mijn leeftijd 15 16, grow up!
mja, wij moeten ook nog groot worden :P

mja, zown uitval vind ik dan net weer iets té :)

ohhhh ik bedoel t niet negatief hoor meis....
als ik wat tegen jongere had zat ik hier niet he :wink:
ik kan me soms alleen een beetje druk maken om ontwetendheid van sommigge jongere gebruikers.....
die dom bezig zijn en zichzelf cool vinden :cry: :cry:
dan denk ik drugs is niet cool,niet in t opzicht zaols sommigge dat brengen.
ik weet van mezelf ook heus nog wel dat ik mezelf interesant vond omdat ik drugs gebruikte......
maar tegenwoordig weet ik echt wel beter......
ik word er eerder verdrietig van......als ik lees dat 15 jariggen harddrugs gebruiken......
maar ik denk niet dat iemand afzeiken dan echt helpt....
goeie info geven,op een beschaafde manier mischien wel.........
alhoewel ik dat ook betwijfel.....
vandaar mischien ook balons opmerkingen........
hij weet idd waar hij t over heeft........alleen t komt niet bij ieder aan he

minn

Badass junkie
melissa zei:
minn zei:
maar da's opzich wel normaal, dat je je als 'oudere' denkt bij post van mensen van mijn leeftijd 15 16, grow up!

ik kan me soms alleen een beetje druk maken om ontwetendheid van sommigge jongere gebruikers.....
ik weet van mezelf ook heus nog wel dat ik mezelf interesant vond omdat ik drugs gebruikte......
ik word er eerder verdrietig van......als ik lees dat 15 jariggen harddrugs gebruiken......

weet ik, dat je het niet negatief bedoeld hoor :grin: :grin: zo was mijn post ook niet bedoeld :)

maar ik geloof wel dat als je het beschaafd brengt en uit eigen ervaringen spreekt, dat het dan beter aankomt als dat je het doet op balons manier :)

melissa

Wijs gebruiker
minn zei:
melissa zei:
minn zei:

weet ik, dat je het niet negatief bedoeld hoor :grin: :grin: zo was mijn post ook niet bedoeld :)

maar ik geloof wel dat als je het beschaafd brengt en uit eigen ervaringen spreekt, dat het dan beter aankomt als dat je het doet op balons manier :)

mee eens hoor :wink: :wink: :wink:

matthijs

Badass junkie
Bal0n zei:
een forum waar de mensen wel verantwoord gebruiken en zich bewust zijn van de risico's..

Hmm. Dat is misschien wel zo, maar dat zijn niet de gemiddelde drugsgebruikers, en ik meot eerlijk zeggen dat ik al die voorzorgsmaatregelen van het optimaal veilig gebruik van drugs overdreven vind. Ik gebruik zelf erg weinig harddrugs en pas hier ook goed mee op, maar ik kan me best voorstellen dat mensen wat gaan drinken bij XTC. (Drank en GHB is een ander verhaal) En ik blowde een tijdje geleden zelf ook nog tijdens schooltijd (ben ik nu mee gestopt maar goed). Die dingen zijn misschien niet echt verstandig ofzo, maargoed, niet iedereen is verstandig. Je kan wel mensen keihard afwijzen omdat ze niet zo verstandig zijn als jij, maar dat is gewoon een heel andere mening. Jij zegt dat die mensen drugs daarmee een slechte naam geven, maar misschien zijn zij daar wel helemaal niet zo mee bezig als jij. Je moet mensen zeker waarschuwen voor evt. gevaren van drugs en een terechtwijzing kan ook. Je weet waarschijnlijk wel wat ik vind van de hardere terechtwijzingen, maargoed, als jij dat nodig vind accepteer ik dat best en heb ik er niet zoveel problemen mee aangezien het vaak wel weer een beetje terecht is.
Er zijn volgens mij 2 verschillende drugsgebruikers. Mensen die drugs gebruiken, puur om lol te hebben en mensen die het gebruiken als drugs en niet zozeer als middel om lol te hebben. Als je drugs gebruikt om lol te hebben zul je snel wat minder verantwoordelijk gebruiken omdat je gewoon zoveel mogelijk lol wilt.
Ik begrijp bal0n's reactie trouwens best. Hij gebruikte vooral vroeger nogal extreem en aardig dom maar ik vind het gewoon nooit zo slim om daar hefttig op te reageren, maargoed. Daar komt men waarwschijnlijk nooit uit.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen met je manier van praten tegen andere mensen ik bedoel wie denk je wel niet wie je bent om zo tegen anderen te praten.
hij wou ten 1e alleen maar weten hoe het komt dat hij zich zo voelde
en als er dan een of ander persoon komt en zo doet schiet ie er nog niks mee op...
ok hij is fout bezig kwa gebruik en dat mag je ook rustig zeggen maar doe het dan op een NORMALE manier...

en dat je hem niet kan uitstaan is jou probleem wees dan een normaal en goed denkend mens en reageer er dan niet of normaal op, waarschijnlijk wil hij gewoon kwijt dat wat hij allemaal heeft meegemaakt dat is volkomen normaal...
je gaat toch ook niet alle trip reports afzeiken omdat jij vind dat het fout gebeurt, of ben je soms op ruzie uit met bepaalde mensen... je maakt zo immers geen vrienden...
en van wat ik zo merk als jij uit je slof schiet pak je mensen direct op alle punten die jij fout vind "ga eens wat meer aandacht besteden aan je Nederlandse lessen.." dat slaat toch helemaal nergens om... ik wil alleen zeggen kijk verder dan je neus lang is want
ten1e: het is een belg
ten2e: er bestaat zoiets als een leerprobleem
ten3e: taal is niet belangerijk, zolang je elkaar maar begrijpt...

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld

en ik ga toch ook niet iedereen bewust maken van jou taalgebruik daar val ik ook niemand mee lastig... ik probeer het gewoon te negeren... en wat is er mis met jou dat jij dat niet kan ?
het lijkt me als er iets mis is daarmee dat jij ook niet helemaal in orde bent :wink:
dus kijk eerst naar jezelf en dan pas naar anderen
hierbij eindig ik mijn verhaal

@flash: probeer gewoon is wat minder te nemen :)
how joh wat een uitleg :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

flash kieke

Wijs gebruiker
mathijs zei:
Bal0n zei:
een forum waar de mensen wel verantwoord gebruiken en zich bewust zijn van de risico's..

Hmm. Dat is misschien wel zo, maar dat zijn niet de gemiddelde drugsgebruikers, en ik meot eerlijk zeggen dat ik al die voorzorgsmaatregelen van het optimaal veilig gebruik van drugs overdreven vind. Ik gebruik zelf erg weinig harddrugs en pas hier ook goed mee op, maar ik kan me best voorstellen dat mensen wat gaan drinken bij XTC. (Drank en GHB is een ander verhaal) En ik blowde een tijdje geleden zelf ook nog tijdens schooltijd (ben ik nu mee gestopt maar goed). Die dingen zijn misschien niet echt verstandig ofzo, maargoed, niet iedereen is verstandig. Je kan wel mensen keihard afwijzen omdat ze niet zo verstandig zijn als jij, maar dat is gewoon een heel andere mening. Jij zegt dat die mensen drugs daarmee een slechte naam geven, maar misschien zijn zij daar wel helemaal niet zo mee bezig als jij. Je moet mensen zeker waarschuwen voor evt. gevaren van drugs en een terechtwijzing kan ook. Je weet waarschijnlijk wel wat ik vind van de hardere terechtwijzingen, maargoed, als jij dat nodig vind accepteer ik dat best en heb ik er niet zoveel problemen mee aangezien het vaak wel weer een beetje terecht is.
Er zijn volgens mij 2 verschillende drugsgebruikers. Mensen die drugs gebruiken, puur om lol te hebben en mensen die het gebruiken als drugs en niet zozeer als middel om lol te hebben. Als je drugs gebruikt om lol te hebben zul je snel wat minder verantwoordelijk gebruiken omdat je gewoon zoveel mogelijk lol wilt.
Ik begrijp bal0n's reactie trouwens best. Hij gebruikte vooral vroeger nogal extreem en aardig dom maar ik vind het gewoon nooit zo slim om daar hefttig op te reageren, maargoed. Daar komt men waarwschijnlijk nooit uit.

Ik gee toe dat ik vroeger heel veel heb gebruikt en zo,maar hoelanger ik gebruik hoe meer ik ga weten over drugs en dergelijke,en ga nu ook wel de gevaren van drugs echt te weten komen.

Ik vin van mij zelf dat ik een pakske minder gebruik dan vroeger.

Psykaholik

Wijs gebruiker
maar tegenwoordig weet ik echt wel beter......quote

denk da de meeste hun eigen interesant vonden omda ze drugs gebruikte.
verstand komt met de jaren alleen is het tegen dan dikwijls moeilijk voor der vanaf te blijven

matthijs

Badass junkie
flash kieke zei:
Ik gee toe dat ik vroeger heel veel heb gebruikt en zo,maar hoelanger ik gebruik hoe meer ik ga weten over drugs en dergelijke,en ga nu ook wel de gevaren van drugs echt te weten komen.

Trouwens niet denken nu dat ik het goedkeur als iemand van 16 wekelijks harddrugs gebruikt hoor :P
Maar goed, ik merk inderdaad wel dat je wat verantwoordelijker gebruikt, maar zou je, je gebruik niet nog meer kunnen terugdringen? Ik moet zeggen dat ik bijna nooit echt behoefte heb aan xtc...

flash kieke

Wijs gebruiker
mathijs zei:
flash kieke zei:

Trouwens niet denken nu dat ik het goedkeur als iemand van 16 wekelijks harddrugs gebruikt hoor :P
Maar goed, ik merk inderdaad wel dat je wat verantwoordelijker gebruikt, maar zou je, je gebruik niet nog meer kunnen terugdringen? Ik moet zeggen dat ik bijna nooit echt behoefte heb aan xtc...

Als ik niet zou uitgaan of zo,kan ik pep,xtc,..volledig uit mijn kop zetten(behalven soms eens smoren)

Maar als ik uit ga ,gebruik ik meestal xtc,pep,..
En geef toe ,als ik geen xtc,pep,..gebruik als ik uit ga,dat ik mij min of meer ga vervelen.

En heb het al paar keer ondervonden als ik uitging en geen drugs kon krygen dat ik mij rot verveelde en soms zelfs in slaap viel.

maar ja.

:wave:

matthijs

Badass junkie
Hmm. heb ik nooit zo'n last van. Als je er niet bij blowt wordt je niet zo snel moe en moet je gewoon flink bier drinken ne in beweging blijven.

melissa

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
maar tegenwoordig weet ik echt wel beter......quote

denk da de meeste hun eigen interesant vonden omda ze drugs gebruikte.
verstand komt met de jaren alleen is het tegen dan dikwijls moeilijk voor der vanaf te blijven

dat is precies wat ik bedoel..........
en ik heb veel mensen van mijn generatie naar de kloote zien gaan hoor...
in principe ben ik er al 3.....nee wat 4 kwijtgeraakt aan de gevolgen van drugs,en alcohol....dan praat ik over een groep van 40 personen
personen met wie ik begon met gebruiken.......
toen we allemaal nog dachten dat wij overal boven stonden,en heel goed begrepen waar we mee bezig waren....
ik moest lachen als iemand zei dat een jointje roken straks tot meer lijd.....
maar achteraf denk ik........volgens mij begonnen we allemaal met een jointje......
soms loop ik langs de methadonpost,waar zo een beetje alle junks van arnhem rondhangen...
weet je dan hoe lullig t is als daar 3 van je vrienden,staan te wachten tot ze aan de beurt zijn....
eentje is dakloos,zwerft hier rond met zijn hondje...
die jongen heeft uberhaupt nooit een kans gekregen
de andere twee verblijven in kraakpanden of op straat...
mijn oude vriendinnetje rooie janet......
die aan de bruin kwam,op de tippelzone ging werken......
reed ik weleens langs de rijn.....waar sommigge hoertjes tippellen.....
zag ik haar daar lopen met een plastictasje,krom gebogen,vieze haren.....
tot dat ik ooit een bericht las ...hoertje dood gevonden in sloot.......en ik wist gelijk dat t om janet ging....
met een kogel in je hoofd eindiggen in een sloot......
ik denk niet dat een mooi lief zorgzaam meisje,die van goede huize kwam ooit gedacht zou hebben dat haar einde zo zou zijn...
wij dachten allemaal dat we wisten waar we mee bezig waren,dat we jong waren en alleen plezier wouden hebben........
niemand heeft er ooit bij stil gestaan,dat t zo gigantisch uit de hand zou lopen.
nu als ik hier sommigge verhalen lees herken ik zoveel......
maar ik weet ook dat t geen zin heeft om hierover te preken......
jongeren gebruiken toch wel,als ze al gebruiken......
maar toch ......
in ieder geval is er nu meer info,en openheid over drugs......
maar ik heb t vermoeden dat deze generatie over een aantal jaar......nog een grooter probleem heeft.........

HDA

Bewuste gebruiker
quote uit een ander topic ergens :

Als het op drugsgebruik aankomt denken we ineens dat we veel discipline hebben.

Kijk, ik kan enkel maar met mijn eigen sitautie vergelijken... Toen ik zestien was (1992), was ik nog behoorlijk naïef. Ik moest de wereld nog ontdekken en ik was monitor bij de lokale jeugdbeweging. Ik ging uit met de fiets en vertrok om 19u00 zodat ik om 0u00 - 1u00 terug in m'n bed lag.
Ik was gek van Bad Religion, The Toy Dolls, Sex Pistols, ... (nu nog hoor !)
Ik dacht in de verste verte niet aan drugs of de gevolgen ervan.

Point being, als je eenmaal drugs gebruikt (en dan bedoel ik vooral illegale harddrugs) is er een stuk onschuld dat verdwijnt. Je maakt kennis met de onderwereld, en sommige mensen ken je enkel maar van "het gebruiken". Sommige mensen (dat was bij mij toch zo) vind je zo oninteressant wanneer je nuchter bent, maar als je wat op hebt, vind je die ontzettend leuk.
Bekijk het gerust zo. Op 16 jaar moet je je realiseren dat je met een beetje geluk nog wel eens 5 keer die zestien jaar moet leven om te sterven.

Als je op zestien al spreekt van 'afbouwen tot 3 x in de week' of dat je 'niet meer kunt uitgaan zonder', dan heb ik daar eerlijk gezegd zwaar mijn bedenkingen bij. Ik ben voor de eerste maal uitgeweest op zestien jaar.
En van dat niet meer kunnen uitgaan zonder, ik heb dit gehad op mijn 27 jaar, dat is ook de reden dat ik er mee gestopt ben. En het resultaat is navenant, ik kan niet meer uitgaan tot het ochtendgloren, omdat ik steeds de link leg naar de periode dat ik regelmatig drugs (coke) gebruikte.
Kortom imho, hoe langer je gebruikt, hoe moeilijker het wordt om je leven op de rails te krijgen. En ook als je gestopt bent is het niet altijd gemakkelijk.

Zestien is te jong, punt uit. :wave:

melissa

Wijs gebruiker
helemaal mee eens hda..........
16 is veel te jong,om de gevolgen te overzien......
drugs is geen spelletje.....
eigenlijk geld dat voor elke leeftijd,maar als je jong bent heb je de mentaliteit van..........ik heb nu plezier,later is nog zover weg.
de jeugd van tegenwoordig krijgt ook veel meer voor zijn kiezen dan wij ooit hebben gehad......
t lijkt mij moeilijk om nu op te groeien,van puber tot volwassene,met alles wat er speelt,alle verleidingen.....
mooi geformuleerd trouwens dat je een stukje onschuld verliest,want dat is zeker waar.........
hoe moet je straks tegen de wereld aankijken,met alles wat er speelt....
diep triest,heel triest

HDA

Bewuste gebruiker
melissa zei:
helemaal mee eens hda..........
16 is veel te jong,om de gevolgen te overzien......
drugs is geen spelletje.....
eigenlijk geld dat voor elke leeftijd,maar als je jong bent heb je de mentaliteit van..........ik heb nu plezier,later is nog zover weg.
de jeugd van tegenwoordig krijgt ook veel meer voor zijn kiezen dan wij ooit hebben gehad......
t lijkt mij moeilijk om nu op te groeien,van puber tot volwassene,met alles wat er speelt,alle verleidingen.....
mooi geformuleerd trouwens dat je een stukje onschuld verliest,want dat is zeker waar.........
hoe moet je straks tegen de wereld aankijken,met alles wat er speelt....
diep triest,heel triest
Dat is inderdaad wat ik bedoel, melissa.
:)

GabberFreak17

Belezen gebruiker
@ balon
voel j je niet een beetje hard uit je slof komen? die jongen is 16 en begint net met drugs gebruiken begint m meteen al n gevoel van minder waardig heid aan te praten? miss kom ik nu hard uit de hoek mja j moet je zelf niet de PRO voelen die het recht heeft zoiets te zeggen tegen iemand op een forum.. omdat iemand toevallig miss n verslavend karakter heeft ect zoals j zelf uitlegt? immers drugs alleen moleculen zijn?

niet kattig bedoeld mja laat mensen in hun waarde.. een drugs gebruiker of niet een extreme gebruiker zelfs n junk.... t blijven immers mensen die Dat verslavende karakter in zich hebben dat immers oowk weer een verklaring geeft voor t gebruik zelfs na hoe ziek je er immers van word

Bal0n

Badass junkie
Ik mag toch best mijn mening geven. Bovendien mag je het topic wel even opnieuw lezen, want het was helemaal de essentie van mijn verhaal niet om hem een minderwaardigheidscomplex aan te praten..

Elektronik_dynamite

Badass junkie
Bal0n zei:
Ik mag toch best mijn mening geven. Bovendien mag je het topic wel even opnieuw lezen, want het was helemaal de essentie van mijn verhaal niet om hem een minderwaardigheidscomplex aan te praten..
ik heb het meerdere keren gelezen en ik blijf er nog steeds bij dat jij te hard was/bent... en als je het zelf goed leest vanaf het begin en je probeert te verplaatsen in een ander persoon dan snap je ook waarom meerdere mensen zo denken....
ik voel direct bij die 1e reactie van jou al een slechte vibe.... met je en ik qoute
"Je bent echt een sukkel, op de manier waarop jij gebruikt."
"Word toch wakker"
"Get a grip man.."
de manier waarop dat in zins context word gebracht brengt een hoop negatieve gevoelens met zich mee.. op de rest van die post heb ik niks aan te merken en de daarop volgende post van jou ook niet maar die daarop volgende post werd het steeds erger en je lijkt blijkbaar niet te snappen naar zoveel fouten op het taalgebruik gebied en leden die er fel op tegen zijn dat het gewoon fout is waarop jij je verwoord in sommige momenten...
en ik geef ook toe flash begrijpt het mischien ook niet echt en hij post idd ook veel over hoeveel hij wel niet heeft genomen maar dat is maar 1 aspect van hoe hij is ik bedoel we kennen hem geen van allen verder dus waarom zou je in vredes naam hem verder afkraken
en er is al door meerdere leden laten vallen dat ze precies hetzelfde deden toen ze net gebruikten ga je hun dan ook afzeiken ?
het is gewoon een fase van het leven en als je daar niet mee om kan gaan heb je pech gehad... of je leert er mee omgaan of je houd gewoon stil simpel zat!

S ][Nickname][

Experimenterende gebruiker
gewoon een jointje in combinatie met wat pep dat verkeerd valt, gebeurd je vast niet vaker als je het een beetje normaal houd.
en anders zou ik maar gaan minderen

Psykaholik

Wijs gebruiker
S ][Nickname][ zei:
gewoon een jointje in combinatie met wat pep dat verkeerd valt, gebeurd je vast niet vaker als je het een beetje normaal houd.
zo wel, dan zou ik het wat rustiger aan doen :wink:
een joint op pep voel ik nogeens nie

Bal0n

Badass junkie
Elektronik_dynamite zei:
Bal0n zei:
ik heb het meerdere keren gelezen en ik blijf er nog steeds bij dat jij te hard was/bent... en als je het zelf goed leest vanaf het begin en je probeert te verplaatsen in een ander persoon dan snap je ook waarom meerdere mensen zo denken....
ik voel direct bij die 1e reactie van jou al een slechte vibe.... met je en ik qoute
"Je bent echt een sukkel, op de manier waarop jij gebruikt."
"Word toch wakker"
"Get a grip man.."
de manier waarop dat in zins context word gebracht brengt een hoop negatieve gevoelens met zich mee.. op de rest van die post heb ik niks aan te merken en de daarop volgende post van jou ook niet maar die daarop volgende post werd het steeds erger en je lijkt blijkbaar niet te snappen naar zoveel fouten op het taalgebruik gebied en leden die er fel op tegen zijn dat het gewoon fout is waarop jij je verwoord in sommige momenten...
en ik geef ook toe flash begrijpt het mischien ook niet echt en hij post idd ook veel over hoeveel hij wel niet heeft genomen maar dat is maar 1 aspect van hoe hij is ik bedoel we kennen hem geen van allen verder dus waarom zou je in vredes naam hem verder afkraken
en er is al door meerdere leden laten vallen dat ze precies hetzelfde deden toen ze net gebruikten ga je hun dan ook afzeiken ?
het is gewoon een fase van het leven en als je daar niet mee om kan gaan heb je pech gehad... of je leert er mee omgaan of je houd gewoon stil simpel zat!

ach gos :)

Ik ben gestopt met lezen na "zo denken", heb ik wat gemist?

caravanbezoeker

je bent echt een zeikerd weet je dat balon
wat boeit t nou man tis hier iig geen partflock drugsforum dus wat loop je tegenwoordig nou te zeiken man....

Bal0n

Badass junkie
Haha, het is hier geen partyflock?

Nee ok, daar heb je gelijk in, maar als ik dan dit soort topics zie dan ga ik daar toch aan twijfelen :wink:

Jeller

Badass junkie
flash kieke zei:
Bal0n zei:
Het kwam omdat je te veel drugs genomen had, voel je je nu stoer? Je bent het namelijk niet..

Vorige week had ik ook een gram op.

nu ging het verkeerdt en vroeg dat het door dat jointje kwam.

En 1 gram is nu niet veel he,als je kijkt naar de andere pep gebruikers.

En waarom zou ik mij stoer voelen?Omdat ik fout ging?

1 gram niet veel?? waarom zou je nu in godsnaam 1 gram snuiven als je met 1 of 2 lijnen al lang genoeg kan wakker blijven en bovendien 10 keer gezonder is..

maar toch je bent slecht bezig en beseft het zelf niet eens

Tis niet omdat oudere vrienden van jou 2 gram of meer binnenkrijgen dat ze stoer zijn he dan.. je kan dan nog beter elk weekend goed aan de drank..

jou kotsen zal mss ook aan de drank liggn die je gedornken had of had je niets gedronken? volgens mij was je gewoon kapot en moest je nog kotsen door overmaat aan drank of mss gewoon van d speed zelfs.. van de joint zal het wel niet geweest zijn denk ik

flash kieke

Wijs gebruiker
Jeller zei:
flash kieke zei:
Bal0n zei:
Het kwam omdat je te veel drugs genomen had, voel je je nu stoer? Je bent het namelijk niet..

1 gram niet veel?? waarom zou je nu in godsnaam 1 gram snuiven als je met 1 of 2 lijnen al lang genoeg kan wakker blijven en bovendien 10 keer gezonder is..

Tis niet omdat oudere vrienden van jou 2 gram of meer binnenkrijgen dat ze stoer zijn he dan.. je kan dan nog beter elk weekend goed aan de drank..

jou kotsen zal mss ook aan de drank liggn die je gedornken had of had je niets gedronken? volgens mij was je gewoon kapot en moest je nog kotsen door overmaat aan drank of mss gewoon van d speed zelfs.. van de joint zal het wel niet geweest zijn denk ik

Ik weet het niet van wat het kwam,volgens mij niet van de speed,want heb er nog nooit van gekotst,het zal wel die bus zijn,kwe ni.Maar heb niets gegeten,wat zou ik dan gekotst hebben,ik weet alleen dat het geel zag :P

Wortel

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Je bent echt een sukkel, op de manier waarop jij gebruikt. Je bent pas 15 ook toch?

Word toch wakker, ook al zou het de joint zijn, dan nog, je gebruikt kennelijk te vee lwant je lichaam gaat er aan onder door. Get a grip man..
Sommige mensen zullen het nooit leren.

Wortel

Bewuste gebruiker
Elektronik_dynamite zei:
Bal0n zei:
Niks moet.

Het punt is niet dat ik mensen duidelijk wil maken wat ik vind van zijn gebruik, meer van het feit dat het gewoon bijzonder slecht is. Dat mensen dit niet moeten doen als hun lichaam hen lief is. Nu weet ik niet hoe Flash Kieke over zijn lichaam denkt, maar hij doet er wel erg luchtig over.

Terwijl hij gewoon zijn lichaam compleet de tering in helpt, en er is hier ook niemand die het afkeurt. Dat is enkel wat ik probeer te zeggen, dat die jongen dom bezig is.
zeg dat dan gewoon tegen hem :)
ik bedoel om zo te reageren als hiervoor is toch nergens voor nodig het helpt alleen problemen de wereld in :wink:
en zoals je nu praat is tenminste acceptabel :)
Als je nu eens alle berichten van flash kieke doorgaat lezen en die van ballon dan zie je dat hij al maanden onzin uit kraamt en ballon zich al maanden inhoud. Ik snap wel dat hij op den duur uitvalt. Het gaat bij ballon niet alleen om dit topic maar om AL zijn berichten.

S ][Nickname][

schranziewanzie zei:
S ][Nickname][ zei:
zo wel, dan zou ik het wat rustiger aan doen :wink:
een joint op pep voel ik nogeens nie
maar dan kan je er nog wel fout op gaan.,
er zijn mensen out gegaan van n half jointje

Speed-queen

flash kieke zei:
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld
ja ik weet niet hoor maar die BolOn is echt een vaag persoon hoor.. zeikt echt alles en iedereen af. En flash kieke je ken inderdaad niet goed zijn geworden doro een blow en vooral als je pep op hebt en weinig heb geslapen en gegeten....heb het ook ene keer gehad....maar fiel toen flauw.. :rolleyes: dus ken wel daarvan zijn.
en BolOn die iedereen afzeik zo een beetje en over gebruiken zeurt...wat zoek je dan op deze site weetje...als het allemaal zo kut is.
ga dan zelf lekker bijles nederlands nemen :grin:

Elektronik_dynamite

Badass junkie
slipperman zei:
Als je nu eens alle berichten van flash kieke doorgaat lezen en die van ballon dan zie je dat hij al maanden onzin uit kraamt en ballon zich al maanden inhoud. Ik snap wel dat hij op den duur uitvalt. Het gaat bij ballon niet alleen om dit topic maar om AL zijn berichten.
als jij het nou eens goed gaat door lezen dan snap je mischien mijn argumenten op bepaalde personen :wink:
want ik heb ook gezegd dat flash veel onzin uitkraamt maar dat heb je blijkbaar niet gelezen
en als bal0n er niet normaal op kan reageren moet ie gewoon niet reageren
en er zijn genoeg andere mensen die onzin praten en waarom wordt daar dan niet zo op gereageerd, leg me dat maar eens uit :)
ik wil je niet afzeiken hoor... maar je hebt het zelf gewoon blijkbaar niet goed gelezen en om dan direct zoiets aan mij voor te leggen zonder zelf ook dingen goed te lezen vind ik persoonlijk nogal raar :)

Bal0n

Badass junkie
Speed-queen zei:
flash kieke zei:
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:

ja ik weet niet hoor maar die BolOn is echt een vaag persoon hoor.. zeikt echt alles en iedereen af. En flash kieke je ken inderdaad niet goed zijn geworden doro een blow en vooral als je pep op hebt en weinig heb geslapen en gegeten....heb het ook ene keer gehad....maar fiel toen flauw.. :rolleyes: dus ken wel daarvan zijn.
en BolOn die iedereen afzeik zo een beetje en over gebruiken zeurt...wat zoek je dan op deze site weetje...als het allemaal zo kut is.

Mensen die zich afvragen waarom ze ziek worden na een nacht doorhalen op pep zijn idd geen vage personen.

Speed-queen

meer dan de helft vraagt hier dingen hoor
gewoon soort ervaring delen enzo waar moet je het anders over hebben dan hoe verantwoordelijk en die bullshit
weet niet hoor maar je hoefd toch niet te reageren als je het onzin vind..
als ik iets wil weten vraag ik het hier en wie ben jij om iets over mij te gaan bepalen.....beetje eigendunk hierzo... als ik wil vragen of iemand dat ook heeft en gewoon normaal erover praat hierzo moeten er altijd van die mensen laten zien dat ze wijs zijn
ik heb genoeg vrienden die naar de klotte zijn gegaan ja. dus weet wel waarneer het te ver gaat enzo.
En dan ga jij iritante opmerkingen geven weetjuh. Altijd laatste woord.
maarjah je moet gewoon lekker niet irritant en wijs tegen mij doen tewijl je geen eene moer weet van mij ...

sorry maar ken echt niet tegen dwarse mensen met alleen hun eigen wijze mening en de rest mag nix zeggen of doen hier.... :confused:
Bal0n zei:
Speed-queen zei:
flash kieke zei:
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:

Mensen die zich afvragen waarom ze ziek worden na een nacht doorhalen op pep zijn idd geen vage personen.

Haze

Bewuste gebruiker
Welkom bij de Teleac NOT cursus: Hoe maakt men van een mug een olifant!

Serieus, Chill

matthijs

Badass junkie
Speed-queen zei:
meer dan de helft vraagt hier dingen hoor
gewoon soort ervaring delen enzo waar moet je het anders over hebben dan hoe verantwoordelijk en die bullshit
weet niet hoor maar je hoefd toch niet te reageren als je het onzin vind..
als ik iets wil weten vraag ik het hier en wie ben jij om iets over mij te gaan bepalen.....beetje eigendunk hierzo... als ik wil vragen of iemand dat ook heeft en gewoon normaal erover praat hierzo moeten er altijd van die mensen laten zien dat ze wijs zijn
ik heb genoeg vrienden die naar de klotte zijn gegaan ja. dus weet wel waarneer het te ver gaat enzo.
En dan ga jij iritante opmerkingen geven weetjuh. Altijd laatste woord.
maarjah je moet gewoon lekker niet irritant en wijs tegen mij doen tewijl je geen eene moer weet van mij ...

sorry maar ken echt niet tegen dwarse mensen met alleen hun eigen wijze mening en de rest mag nix zeggen of doen hier.... :confused:
Bal0n zei:
Speed-queen zei:
flash kieke zei:
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:

Als jij vertelt over flink gebruik dan is het toch logisch dat je er een reactie op krijgt :rolleyes:

En ja. Haze heeft gelijk! :stoned:

Jeller

Badass junkie
flash kieke zei:
Jeller zei:
flash kieke zei:
Bal0n zei:

Ik weet het niet van wat het kwam,volgens mij niet van de speed,want heb er nog nooit van gekotst,het zal wel die bus zijn,kwe ni.Maar heb niets gegeten,wat zou ik dan gekotst hebben,ik weet alleen dat het geel zag :P
goh alles kan eens slecht vallen hoor, soms kan de setting enzo er ook wat aan doen.. ik dit jaar zelfs eens gehad dat ik van 7 pintjes moest kotsen terwijl ik normaal (op 1 keer na) nooit moet kotsen en zeker niet van 7 pintjes :confused:

je zal gewoon een pechdag gehad hebben, maar euh als ik jou was zou ik het toch wat rustiger aan doen met drugs je bent nu al alles voor later aan het verkloten

shakes

Belezen gebruiker
Ik kan bal0ns reactie wel begrijpen, ik zie "flash kieke" wel vaker heel stoer roepen dat ie speed gebruikt met zijn irri typ-gebrek, daar erger ik me ook aan. Verder was het natuurlijk ook een beetje domme vraag van flash. Goh, hoe zou dat nou komen, kotsen nadat je speed hebt gebruikt en een jointje hebt gerookt. Geen idee. :openmouth:

Blijkbaar is het niet helemaal duidelijk voor deze jongen: drugs is niet lief voor je lichaam.

Bovenaan