stom jointje!

Wortel

Bewuste gebruiker
melissa zei:
minn zei:
maar da's opzich wel normaal, dat je je als 'oudere' denkt bij post van mensen van mijn leeftijd 15 16, grow up!
mja, wij moeten ook nog groot worden :P

mja, zown uitval vind ik dan net weer iets té :)

ohhhh ik bedoel t niet negatief hoor meis....
als ik wat tegen jongere had zat ik hier niet he :wink:
ik kan me soms alleen een beetje druk maken om ontwetendheid van sommigge jongere gebruikers.....
die dom bezig zijn en zichzelf cool vinden :cry: :cry:
dan denk ik drugs is niet cool,niet in t opzicht zaols sommigge dat brengen.
ik weet van mezelf ook heus nog wel dat ik mezelf interesant vond omdat ik drugs gebruikte......
maar tegenwoordig weet ik echt wel beter......
ik word er eerder verdrietig van......als ik lees dat 15 jariggen harddrugs gebruiken......
maar ik denk niet dat iemand afzeiken dan echt helpt....
goeie info geven,op een beschaafde manier mischien wel.........
alhoewel ik dat ook betwijfel.....
vandaar mischien ook balons opmerkingen........
hij weet idd waar hij t over heeft........alleen t komt niet bij ieder aan he
In sommige gevallen hebben ze het echt niet in de hand (oke ik heb ook ong 2 - 3 maanden elk weekend pillen gedaan) maar over het algemeen vind ik dat iedereen MITS in normale hoeveelheden en niet te vaak drugs zou moeten kunnen gebruiken. Ik doe nu ong. 1x in de maand een paar pilletjes en af en toe een beetje ghb. Vind dat dat niet echt extreem is.

BacingsPen

Badass junkie
mmm, volgens mij was dat kotsen gewoon een reactie van mevrouw Cannabis die jouw strafte voor het slecht behandelen van je lichaam flash kieke!

Ik bedoel kom op! Je bent een hele nacht opgebleven. (en waarschijnlijk niks gegeten, weinig gedronken?) en vind het dan gek dat je vervolgens moet kotsen als je een joint rookt?! (owja en je had ook nog een gram speed gesnoven wat me ook niet al te gezond lijkt)

Je had zonder die joint in de bus net zo ziek kunnen worden. Alleen de joint heeft je bewust gemaakt van feit dat je verkeerd bezig bent geweest en daarom ben je er zo van geschrokken.

BacingsPen

Badass junkie
Speed-queen zei:
flash kieke zei:
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld
ja ik weet niet hoor maar die BolOn is echt een vaag persoon hoor.. zeikt echt alles en iedereen af. En flash kieke je ken inderdaad niet goed zijn geworden doro een blow en vooral als je pep op hebt en weinig heb geslapen en gegeten....heb het ook ene keer gehad....maar fiel toen flauw.. :rolleyes: dus ken wel daarvan zijn.
en BolOn die iedereen afzeik zo een beetje en over gebruiken zeurt...wat zoek je dan op deze site weetje...als het allemaal zo kut is.
ga dan zelf lekker bijles nederlands nemen :grin:

Dat vind ik dus echt wel meevallen! Hij zeikt helemaal niet IEDEREEN af! das nog geen 1 procent! Balon geeft gewoon z'n mening en hij brengt het misschien met iets te veel negatieve emoties maar zo is hij nou eenmaal?
Ik word in andere forums ook altijd afgezeken maar Balon heeft dat nog nooit gedaan, en als dat al wel eens het geval is geweest was het terecht...

Trouwens, als Balon niet zo fel had gereageerd was Flash kieke zich misschien niet zo bewust geworden van het feit dat hij slecht bezig was!

flash kieke

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
mmm, volgens mij was dat kotsen gewoon een reactie van mevrouw Cannabis die jouw strafte voor het slecht behandelen van je lichaam flash kieke!

Ik bedoel kom op! Je bent een hele nacht opgebleven. (en waarschijnlijk niks gegeten, weinig gedronken?) en vind het dan gek dat je vervolgens moet kotsen als je een joint rookt?! (owja en je had ook nog een gram speed gesnoven wat me ook niet al te gezond lijkt)

Je had zonder die joint in de bus net zo ziek kunnen worden. Alleen de joint heeft je bewust gemaakt van feit dat je verkeerd bezig bent geweest en daarom ben je er zo van geschrokken.

Het ging er niet om wrm dat ik moest kotsen,maar dat ik het gevoel kreeg dat ik precies neerging door die joint.En heb het nooit vaker voor gehad.

Wortel

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
SpacingBen zei:

Het ging er niet om wrm dat ik moest kotsen,maar dat ik het gevoel kreeg dat ik precies neerging door die joint.En heb het nooit vaker voor gehad.
Jij concludeert dus: heb het nooit vaker gehad dus zal wel niet slecht zijn. Maar geloof me jij bent je leven zo hard aan het verzieken maar daar kom je wel achter jonge. Je zit (elke dag?) aan de drugs op school in het weekend buiten binnen, neemt aantallen waar een gemiddeld persoon een jaar mee doet en dan ga je nog liggen zeiken als je lichaam even reageerd van: He kut mongool je verziekt je lichaam BLEGH kotst alles ff uit. Dat is niet een teken van bal0n maar van JOU lichaam hoor! Ga vooral zo door :angry: Ben nu goed pissig en heb serieus zin om je op je bek te slaan. Dan nog een beetje zielig gaan lopen doen met je topic van wie vind me een klootzak. Ga toch weg zielig aandacht trekkend rotfiguur!

Zo dat lucht op.

flash kieke

Wijs gebruiker
slipperman zei:
flash kieke zei:
SpacingBen zei:

Jij concludeert dus: heb het nooit vaker gehad dus zal wel niet slecht zijn. Maar geloof me jij bent je leven zo hard aan het verzieken maar daar kom je wel achter jonge. Je zit (elke dag?) aan de drugs op school in het weekend buiten binnen, neemt aantallen waar een gemiddeld persoon een jaar mee doet en dan ga je nog liggen zeiken als je lichaam even reageerd van: He kut mongool je verziekt je lichaam BLEGH kotst alles ff uit. Dat is niet een teken van bal0n maar van JOU lichaam hoor! Ga vooral zo door :angry: Ben nu goed pissig en heb serieus zin om je op je bek te slaan. Dan nog een beetje zielig gaan lopen doen met je topic van wie vind me een klootzak. Ga toch weg zielig aandacht trekkend rotfiguur!

Zo dat lucht op.

Wat heb ik nou aan jou mening.

Nu kun je wel zeggen dat je me op mijn bek wilt slagen he,tot dat je hier staat!!

Ik heb is 2 a 3 keer op school gebruikt,en niet elke dag!!

Wat kan mijn leven ,wat schelen voor jou?!

Jeller

Badass junkie
Deze topic zou beter dichtgaan imo.. posts hebben hier weinig toevoegnede waarde meer en ze worden persoonsgericher en agressiever :openmouth:

Misschien is het trouwens gewoon je lichaam die aangeeft dat het even te veel is met je drugsgebruik flash?

Psykaholik

Wijs gebruiker
slipperman zei:
flash kieke zei:
SpacingBen zei:

Zo dat lucht op.
so tr00

Mac...

Badass junkie
Ten eerste zijn we erg off-topic, maar...

Bal0n, mod of geen mod, je mag mensen niet persoonlijk en openbaar gaan beledigen. Je berijkt er niks mee en helpt hem ook geen stap verder. Denk dat de meeste mensen hem niet zo'n verstandige gebruiker vinden, maar das nog geen rede om hem hier belachelijk te maken. Ook voor hem mag hij hier zijn vragen stellen en wij bepalen wel wat belachelijk genoeg is om te verwijderen.

Deranged

Badass junkie
Als kulleke zichzelf naar de klote wil snuiven dan is hem dat goed recht, er is genoeg op dit forum te lezen waaruit op te maken is hoe het WEL moet. Vind het echt smerig om iemand op zo'n manier aan te vallen vanwege z'n gebruik en dan vervolgens ook nog iets te zeggen van ''Ik hoor zelf meer bij DHP dat zijn net als mij verstandige gebruikers'' Daarmee wordt dit hele forum in het algemeen beledigd, stelletje onwetende idioten zijn we toch he gelukkig ben jij er om ons te vereren met je wijsheid. :rolleyes:

Bal0n

Badass junkie
Oh, ja dat kwam er denk i kwat verkeerd uit. Zo bedoelde ik het iig niet, maar zoals jullie vast weten ben ik toch wat meer van het gebruiken met kennis en mate ipv als een doelloos projectiel door een zakje poeder stofzuigeren.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Oh, ja dat kwam er denk i kwat verkeerd uit. Zo bedoelde ik het iig niet, maar zoals jullie vast weten ben ik toch wat meer van het gebruiken met kennis en mate ipv als een doelloos projectiel door een zakje poeder stofzuigeren.
en dat is dus wat ik bedoel met drugs gebruiken en nie gelijk de sommige misbruiken :) :) :)

matthijs

Badass junkie
Dit topic kan lijkt me wel dicht. Weinig toegevoegde waarde meer. Of zet het anders onder de naam "bal0n" in general.

Mac...

Badass junkie
Nja goed, ik geef nog ff 1 kans om weer on-topic te komen, flash kan er ook niks aan doen dat zijn topic zo zwaar vervuild word

minn

Badass junkie
ik denk dat het komt dat het fout ging door die bus,
persoonlijk wordt ik niet goed van bussen, ze stinken en wordt er altijd misselijk van,
en misschien gaf het flash kieke een aantal prikkels die hij door wat ie ophad niet meer goed kon plaatsen en daardoor outging

da's mijn analyse :wave:

edpep

Newbie
wiet regaeert iedereen anders op

komt me wel bekent voor wat je beschrijft
gewoon geen joint roken als je er geen tijd voor hebt :wink:

edpep

Newbie
Frisko zei:
mathijs zei:
veel alcohol/wiet en nachtbussen zijn een slechte combo. Mag algemeen bekend zijn.
en met speed + niks eten daar nog eens bij!!! :)
daar heb ik eens van moeten kotsen, 3 dagen helemaal niks eten

als je een keer maagzuur hebt gekotst zorg je in het vervolg wel voor een goeie bodem in je maag :)

T.

Newbie
Bal0n zei:
Je bent echt een sukkel, op de manier waarop jij gebruikt. Je bent pas 15 ook toch?

Word toch wakker, ook al zou het de joint zijn, dan nog, je gebruikt kennelijk te vee lwant je lichaam gaat er aan onder door. Get a grip man..

I agree

Moon

Bewuste gebruiker
edpep zei:
Frisko zei:
mathijs zei:
veel alcohol/wiet en nachtbussen zijn een slechte combo. Mag algemeen bekend zijn.
en met speed + niks eten daar nog eens bij!!! :)
daar heb ik eens van moeten kotsen, 3 dagen helemaal niks eten

als je een keer maagzuur hebt gekotst zorg je in het vervolg wel voor een goeie bodem in je maag :)

ow ja reken daar maar op! heb t een keer meegemaakt en t gebeurt me echt nooit meer. ik zorg dat ik tussendoor af en toe wat eet al is het steeds maar een klein beetje en smaakt het nog zo slecht. en voor gebruik zorg ik dat ik goed en genoeg gegeten heb.

Imke

Badass junkie
Bij mij is het nooit nie goed als ik iets eet wnr ik alcohol,weed, pep en coke gemixt heb, blijven doorgaan en drinken, maar als mn maag nie in orde is, probeer ik gewoon te kotsen, da lucht op...nie echt gezond maar twerkt wel!! :P :wave:

boels

Belezen gebruiker
flash kieke zei:
Bal0n zei:
Je bent echt een sukkel, op de manier waarop jij gebruikt. Je bent pas 15 ook toch?

Word toch wakker, ook al zou het de joint zijn, dan nog, je gebruikt kennelijk te vee lwant je lichaam gaat er aan onder door. Get a grip man..

Ik zen 16 :wink:

ik was bekan 16 toen ik begon te gebreuke

1 gram op 1 nacht...das toch het normaal voor 1nacht

de meesten snuiven 2 a 2.5 gr.
dan is dat voor jouw buitegewoon veel. zeker?

3 a 4 gr is zelfs ni uitzonderlijk

magik

Experimenterende gebruiker
ik ben 19 en ik kom meestal toe met een halve gram voor een nacht, ma ik heb meestal dan ook wel goeie pep. De combinatie met jointen vind ik heerlijk!

Colaiuta

Bewuste gebruiker
ik snap daar niks van, die mensen die 2, 3 of 4 gram wegwerken

voor een goed feestje is mijn medicijn, 2 goeie pillen en een halve tot max. 3/4 gram speed

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
cannabis werkt op bloeddruk en speed werkt op bloeddruk.

Wat gebeurt er wanneer die te hard zakt , juist flauwvallen en kotsneigingen.

Ben je je lichaam naar de kloten aan het helpen? uiteraard, dat doet iedereen die is gebruikt of een keer stevig doordrinkt elke dag. Maar van mij doe je wat je wil.

Mijn beeld over jou: gewoon weeral is een 16 jarige jumper die wat stoer wilt doen en eigenlijk amper weet wat zoiets als dopamine of amfetamine is. Maar geen probleem zo lopen er 1000en rond

RoosJe16

Experimenterende gebruiker
@ Ball0n:

Ik ben 15(tot vannacht 00:00).
Een paar maanden geleden snoof ik coke aan 1 stuk door, elke dag opnieuw. Daarnaast ging ik elke dag naar de shop en ging speed ook zo naar binnen. En ach, 1x in de week ketamine avond is toch best leuk?

Nu mag jij zeggen wie er hier dom bezig is/was. Waarschijnlijk komt hij daar vanzelf wel achter, sommige mensen moeten nou eenmaal eerst heel hard op hun bek gaan om ergens iets van te leren. Zo ik dus ook, maar ik heb er wel van geleerd.

@ Flask kieke; iets minder pakken de volgende keer zou msg sowiso niet verkeerd zijn. Kan aan het jointje liggen, kan ook teveel hebben gesnoven, maar ik weet niet wat jij gewend bent.

flash kieke

Wijs gebruiker
RoosJe16 zei:
@ Ball0n:

Ik ben 15(tot vannacht 00:00).
Een paar maanden geleden snoof ik coke aan 1 stuk door, elke dag opnieuw. Daarnaast ging ik elke dag naar de shop en ging speed ook zo naar binnen. En ach, 1x in de week ketamine avond is toch best leuk?

Nu mag jij zeggen wie er hier dom bezig is/was. Waarschijnlijk komt hij daar vanzelf wel achter, sommige mensen moeten nou eenmaal eerst heel hard op hun bek gaan om ergens iets van te leren. Zo ik dus ook, maar ik heb er wel van geleerd.

@ Flask kieke; iets minder pakken de volgende keer zou msg sowiso niet verkeerd zijn. Kan aan het jointje liggen, kan ook teveel hebben gesnoven, maar ik weet niet wat jij gewend bent.

Ben verandert hoor meisje. Heb men lesje wel geleerd :wink:

flash kieke

Wijs gebruiker
spliffsnatcher zei:
cannabis werkt op bloeddruk en speed werkt op bloeddruk.

Wat gebeurt er wanneer die te hard zakt , juist flauwvallen en kotsneigingen.

Ben je je lichaam naar de kloten aan het helpen? uiteraard, dat doet iedereen die is gebruikt of een keer stevig doordrinkt elke dag. Maar van mij doe je wat je wil.

Mijn beeld over jou: gewoon weeral is een 16 jarige jumper die wat stoer wilt doen en eigenlijk amper weet wat zoiets als dopamine of amfetamine is. Maar geen probleem zo lopen er 1000en rond

En jij bent een lul. :wave:

Bovenaan