stomme abnormaliteit xD

james

Newbie
als ik op mn kamer zit, te leren voor mijn examen.. kpak een lijn, hij komt door en dan drinken enzo.. alles gebeurt wat er moet gebeuren.. dan moet ik plots naar de wc, ofjah, je hebt het gevoel dat je moet, het steekt dan heel fel bij mij. hoedan ook, je rukt je los van je boeken en dan komt je opt toilet, doet je broek open wilt je piemel pakken en dan ist zo van oO waar issie :')
mijn vraag is dus.. hebben jullie mannen dit nooit? dat als je enkele dagen (2-3) een gram ofzo ophebt :') hij krimpt letterlijk, zo een 4-6 cm zelfs :')

eerlijke reacties he machos :tongueout:

Immo

Badass junkie
Als ik niet teveel gebruik heb ik bij speed meestal nergens last van. Bij xtc aan de andere kant. :rolleyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het zoveelste topic over het welbekende "speedlulletje", we zouden er bijna een apart forum voor aan kunnen maken! :P

Vaker gebruiken, dan verminderen de bijwerkingen. hij kromp altijd tot miniatuur formaat, maar die narigheid is gelukkig over

3970

Wijs gebruiker
S-pietfriek zei:
Vaker gebruiken, dan verminderen de bijwerkingen. hij kromp altijd tot miniatuur formaat, maar die narigheid is gelukkig over

Of je speed is slechter van kwaliteit geworden.... :rolleyes:

Bovenaan