stoned naar walibi

wietaapje

Newbie
ik ga aankomende dinsdag naar wailibi met school. en k wil daar graag stoned worden (leraren gaan da nie merken hoor, gwoon hasj in een shaggie en roke maar) maar ik weet niet of ik flip in een achtbaan ofso, heeft er iemand tips of verhalen uit eigen ervaring?

email

Experimenterende gebruiker
duidelijk nog ni veel ervaringen mee.
:rolleyes:
ik heb hier ergens gelezen da iemand me paddo's naar een pretpark was geweest en die had zich goed geamuseerd :grin:
geen probleem dus om gewoon stoned te gaan

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ben wel eens dronken in atracties geweest (was erg leuk trouwens xD) maar stoned niet. Mij lijkt het dat je een paniek aanval kunt krijgen bijvoorbeeld door het idee dat het karretje los schiet.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
stoned of nuchter maakt geen zak uit ik zou tenminste echt niet para worden hoe stoned ik ook ben hooguit heb je pech en moet je kitsen

email

maiskorrel zei:
Mij lijkt het dat je een paniek aanval kunt krijgen bijvoorbeeld door het idee dat het karretje los schiet.

ik denk nie dat je zulke dingen gaat beginnen denken van wiet
maar dat is dan ook mijn mening

wietaapje

Newbie
eXeCuze zei:
stoned of nuchter maakt geen zak uit ik zou tenminste echt niet para worden hoe stoned ik ook ben hooguit heb je pech en moet je kitsen
zou dat snel gebeuren denk je, onder invloed van shit

Lana

Wijs gebruiker
Kan leuk zijn of niet leuk zijn.
Misschien heb je de tijd van je leven, misschien word je wel kotsmisselijk.

Ik blowde een tijdje geleden in de Efteling de hele dag door, en ben ook in achtbanen geweest enzo.
Het was heel leuk. Maar ik moest echt geen 3x achter elkaar in die wilde dingen gaan. Maar goed, da´s toch al niks voor mij. Laat mij maar ergens op een bootje dobberen ofzo. Dat verschilt per persoon denk, hoe goed je overal tegen kan.

azgaza

Badass junkie
Als je ervaren bent met blowen gewoon doen; ik ben zelf al jaren niet in een pretpark geweest, maar ik doe eigenlijk alles stoned. Die dingen zitten wel goed vast dus eruit vallen zal je niet zo snel doen, en paniek? Hm ik kan me niet voorstellen dat je stoned in paniek kan raken, maar dat ben ik dan weer.

Maar sommige beginnende gebruikers kunnen dat vreemd genoeg wel (geen idee wat er in hun hersenen zit); en als je al eens eerder paniek had met wiet, dan moet je't niet doen. Maar nogmaals; ik vraag me sowieso af hoe men dat doet.

azgaza

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
azgaza zei:
Die dingen zitten wel goed vast dus eruit vallen zal je niet zo snel doen
En nog 1 die er gewoon rustig serieus op in gaat, heerlijk! :beer:

Typte volgesnmij vrijwel gelijk met jouw post; dus dat 'oh dan kan het wel' stond er nog niet. Maar dat terzijde, ik zie dus echt niet in wat er gevaarlijk aan is, tenzij de persoon in kwestie gevoelig is voor paniek of angst door gebruik van wiet, waarvan ik dus niet snap hoe men dat doet.

wietaapje

Newbie
ExceptionalInsight zei:
Je username is wietaapje, you can handle it.
ja msgien had k t beter hasjaapje kunnen noemen. k rook nie vaak wiet, maar t klonk leuker, en k heb dese topic gestart omdat k van veel vrienden kreeg te horen dat k daar vet misselijk van zou worden enso, en toen begon ik te twijfelen

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ga daar maar niet vanuit. Ik hoor juist altijd dat wiet juist helpt tégen misselijkheid en ik moet zeggen dat ik dat zelf ook goed merk (:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
maiskorrel zei:
Ben wel eens dronken in atracties geweest (was erg leuk trouwens xD) maar stoned niet. Mij lijkt het dat je een paniek aanval kunt krijgen bijvoorbeeld door het idee dat het karretje los schiet.

hahahahahahahahahahaha

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
wietaapje zei:
ik ga aankomende dinsdag naar wailibi met school. en k wil daar graag stoned worden (leraren gaan da nie merken hoor, gwoon hasj in een shaggie en roke maar) maar ik weet niet of ik flip in een achtbaan ofso, heeft er iemand tips of verhalen uit eigen ervaring?

ik denk dat je out gaat :openmouth:

azgaza

Badass junkie
Misselijk lijkt me niet hoor, tenzij je soweiso al gevoelig bent voor misselijkheid, maar wordt stoned juist minder snel misselijk tenzij het in combinatie met te veel drank is.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
azgaza zei:
Misselijk lijkt me niet hoor, tenzij je soweiso al gevoelig bent voor misselijkheid, maar wordt stoned juist minder snel misselijk tenzij het in combinatie met te veel drank is.
Ik word de laatste maanden veel te snel misselijk (en die vervelende huisarts kan maar niet vinden wat het is en aangezien ik het vertik om een camera door me keel naar beneden te krijgen, zonder narcose, wachten we rustig af tot het vanzelf weggaat :) )
maar ik ben sinds een weekje weer begonnen met blowen en ik moet zeggen dat het weer een stuk beter gaat!

De misselijkheid is overigens niet iets nieuws ofzo, ben van kleins af aan altijd al een beetje rot van binnen geweest :) Het rare is dat de misselijkheid altijd weggaat met pillen (maar dat kan natuurlijk niet elke dag hè) of wiet. Met paddo's daarentegen.. :(

azgaza

Badass junkie
Ik heb dan weer precies het omgekeerde; ben echt nooit misselijk en heb wel eens beweerd dat ik van binnen geheel van roestvrij staal ben, ik heb zo'n 10-11 jaar niet gekotst, en heb eigenlijk nooit iets. Het is vooral met paddo's handig.
Maar als wiet jou minder misselijk maakt en je hebt geen last van de negatieve werking (dus concentatie geheugen etc.) dan kan je er in prnicipe toch gewoon mee doorgaan tot je wel weet wat het is?

Ik doe het zelfde met hoofdpijn, dat is ht enige bij mij dat niet van roestvrijstaal is; maar als ik een joint rook gaat het altijd weg.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
azgaza zei:
Ik heb dan weer precies het omgekeerde; ben echt nooit misselijk en heb wel eens beweerd dat ik van binnen geheel van roestvrij staal ben, ik heb zo'n 10-11 jaar niet gekotst, en heb eigenlijk nooit iets. Het is vooral met paddo's handig.
Maar als wiet jou minder misselijk maakt en je hebt geen last van de negatieve werking (dus concentatie geheugen etc.) dan kan je er in prnicipe toch gewoon mee doorgaan tot je wel weet wat het is?
Dat hád ik dus wel, maar toen rookte ik meerdere grammen per dag, even 8 maanden gestopt, nu hou ik dat voorlopig op 1 (joint, geen gram) voor het slapen :)

Edit: En ik had het erg, ik vergat echt álles!

DreamWeaver

Badass junkie
Ik word dan hardstikke ziek in achtbanen e.d. Maar je kent jezelf het beste, waarom vraag je dit ons? Blijkbaar vind je jezelf te weinig ervaring hebben om de beslissing te kunnen nemen, daarom zou ik het dus niet doen.

acidboy

Badass junkie
Ik heb sowieso een pesthekel aan achtbanen, ook aan pretparken trouwens. Maar ik denk niet dat het echt heel veel uit zal maken.
Al heb ik wel dat ik me meestal niet echt op mn gemak voel in grote menigten.. met een blowtje op. Hangt er van af hoe stoned ik ben dan.. maar toch.

hypersnap

Bewuste gebruiker
Hangt van persoon tot persoon af. Zolang j emaar geen paniek aanvallen krijgt en sterke maag hebt zal er niets gebeuren :) (Naar de cinema gaan als ge helemaal knetter stoned bent is ook aanrader :wink: )

Glorf

Ik ben wel vaak stoned in kermisattracties gegaan. Al die snelle dingen waar je over de kop hangt. En dat was verschrikkelijk gaaf, dus ik zou het zeker doen. Dit jaar heb ik jammer genoeg de kermis gemist.

Veel plezier!

davie

Wijs gebruiker
Ik heb een keer paddo's in de efteling gedaan. Was echt wel lache. Dan ziet het sprookjesbos er ineens heel anders uit. Maar zeker wel vet.

Ook gewoon in de python en alles geweest en niks aan de hand. Blowen kan dus makkelijk. Als trippen en blowen samen al gaat dan lukt blowen alleen ook wel.

wietaapje

Newbie
k ben alleen gaan twijfelen door wat iedereen zei. ik ben self ook vaak misselijk maar nooit als ik stoned ben. ik heb wel s 2 en n half gram in een keer opgerookt (voor de les) toen was k behoorlijk van de wereld maar misselijk kan ik het niet noemen

wietaapje

Newbie
hypersnap zei:
Hangt van persoon tot persoon af. Zolang j emaar geen paniek aanvallen krijgt en sterke maag hebt zal er niets gebeuren :) (Naar de cinema gaan als ge helemaal knetter stoned bent is ook aanrader :wink: )
heb ik al gedaan, dat was het enige leuke aan mister bean's hollyday

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
wietaapje zei:
k ben alleen gaan twijfelen door wat iedereen zei. ik ben self ook vaak misselijk maar nooit als ik stoned ben. ik heb wel s 2 en n half gram in een keer opgerookt (voor de les) toen was k behoorlijk van de wereld maar misselijk kan ik het niet noemen
Jahaa, dat is ook zo, wiet helpt meestal goed tegen misselijkheid:

Extra-apotheek.nl zei:
"Bij MS= multiple sclerose, tegen de pijn en spierkrampen of spiertrekkingen.
Bij kanker en Aids, tegen misselijkheid, braken en verminderde eetlust veroorzaakt door chemotherapie of radiotherapie of HIV combinatietherapie.
Chronische zenuwpijnen."
Zelfs daar :) En dat is medicinale wiet, wat jij hebt is denk ik wel iets beter (:

Djente

Newbie
Lijkt me verschrikkelijk een pretpark bezoeken terwijl je stoned bent.
Maar als jij het wil lekker doen.
Wens je in elk geval een leuke dag. :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Djente zei:
Lijkt me verschrikkelijk een pretpark bezoeken terwijl je stoned bent.
Maar als jij het wil lekker doen.
Wens je in elk geval een leuke dag. :grin:
Lijkt me ook helemaal niks, dan wil ik alleen maar op een bankje in de zon zitten en dat kan overal :) Xtc daarentegen ga ik wel een keertje in een pretpark doen, maar wel op een doordeweekse dag, stuiterend in de rij staan is niet de bedoeling (:

Juultjuh

hahahahahhaha zo vet..!!! maar ik denk dat het niet verstandig is.. mischien moet je eerst gewoon de bots auto's proberen als je dit overleeft dan de Spaceshot :P en daarna de goliath..

Ik zou dit zelf nooit doen :P Maar wel een creatieve id

Succes

Bovenaan