hoezo is dat dan zo gevaarlijk?ExceptionalInsight zei:Niet doen, is fucking gevaarlijk.
maiskorrel zei:Mij lijkt het dat je een paniek aanval kunt krijgen bijvoorbeeld door het idee dat het karretje los schiet.
zou dat snel gebeuren denk je, onder invloed van shiteXeCuze zei:stoned of nuchter maakt geen zak uit ik zou tenminste echt niet para worden hoe stoned ik ook ben hooguit heb je pech en moet je kitsen
Straks flikker je uit zo'n karretje!wietaapje zei:hoezo is dat dan zo gevaarlijk?
daar heb je zo'n stnag voor, das wel veiligExceptionalInsight zei:Straks flikker je uit zo'n karretje!wietaapje zei:hoezo is dat dan zo gevaarlijk?
Oh, ja dan kan het wel.wietaapje zei:daar heb je zo'n stnag voor, das wel veilig
En nog 1 die er gewoon rustig serieus op in gaat, heerlijk!azgaza zei:Die dingen zitten wel goed vast dus eruit vallen zal je niet zo snel doen

heb je daar ook een rede voor?Immo zei:Dit is echt zeer gevaarlijk zeker niet doen!
ExceptionalInsight zei:En nog 1 die er gewoon rustig serieus op in gaat, heerlijk!azgaza zei:Die dingen zitten wel goed vast dus eruit vallen zal je niet zo snel doen![]()
Klik!wietaapje zei:heb je daar ook een rede voor?Immo zei:Dit is echt zeer gevaarlijk zeker niet doen!
ja msgien had k t beter hasjaapje kunnen noemen. k rook nie vaak wiet, maar t klonk leuker, en k heb dese topic gestart omdat k van veel vrienden kreeg te horen dat k daar vet misselijk van zou worden enso, en toen begon ik te twijfelenExceptionalInsight zei:Je username is wietaapje, you can handle it.
ExceptionalInsight zei:Klik!wietaapje zei:heb je daar ook een rede voor?Immo zei:Dit is echt zeer gevaarlijk zeker niet doen!
Dat hoeft ook niet (:wietaapje zei:ik sie nie veel anders dan gelul over het kabinet
maiskorrel zei:Ben wel eens dronken in atracties geweest (was erg leuk trouwens xD) maar stoned niet. Mij lijkt het dat je een paniek aanval kunt krijgen bijvoorbeeld door het idee dat het karretje los schiet.
wietaapje zei:ik ga aankomende dinsdag naar wailibi met school. en k wil daar graag stoned worden (leraren gaan da nie merken hoor, gwoon hasj in een shaggie en roke maar) maar ik weet niet of ik flip in een achtbaan ofso, heeft er iemand tips of verhalen uit eigen ervaring?
Ik word de laatste maanden veel te snel misselijk (en die vervelende huisarts kan maar niet vinden wat het is en aangezien ik het vertik om een camera door me keel naar beneden te krijgen, zonder narcose, wachten we rustig af tot het vanzelf weggaatazgaza zei:Misselijk lijkt me niet hoor, tenzij je soweiso al gevoelig bent voor misselijkheid, maar wordt stoned juist minder snel misselijk tenzij het in combinatie met te veel drank is.
Dat hád ik dus wel, maar toen rookte ik meerdere grammen per dag, even 8 maanden gestopt, nu hou ik dat voorlopig op 1 (joint, geen gram) voor het slapenazgaza zei:Ik heb dan weer precies het omgekeerde; ben echt nooit misselijk en heb wel eens beweerd dat ik van binnen geheel van roestvrij staal ben, ik heb zo'n 10-11 jaar niet gekotst, en heb eigenlijk nooit iets. Het is vooral met paddo's handig.
Maar als wiet jou minder misselijk maakt en je hebt geen last van de negatieve werking (dus concentatie geheugen etc.) dan kan je er in prnicipe toch gewoon mee doorgaan tot je wel weet wat het is?
heb ik al gedaan, dat was het enige leuke aan mister bean's hollydayhypersnap zei:Hangt van persoon tot persoon af. Zolang j emaar geen paniek aanvallen krijgt en sterke maag hebt zal er niets gebeuren(Naar de cinema gaan als ge helemaal knetter stoned bent is ook aanrader
)
Jahaa, dat is ook zo, wiet helpt meestal goed tegen misselijkheid:wietaapje zei:k ben alleen gaan twijfelen door wat iedereen zei. ik ben self ook vaak misselijk maar nooit als ik stoned ben. ik heb wel s 2 en n half gram in een keer opgerookt (voor de les) toen was k behoorlijk van de wereld maar misselijk kan ik het niet noemen
Zelfs daarExtra-apotheek.nl zei:"Bij MS= multiple sclerose, tegen de pijn en spierkrampen of spiertrekkingen.
Bij kanker en Aids, tegen misselijkheid, braken en verminderde eetlust veroorzaakt door chemotherapie of radiotherapie of HIV combinatietherapie.
Chronische zenuwpijnen."
Lijkt me ook helemaal niks, dan wil ik alleen maar op een bankje in de zon zitten en dat kan overalDjente zei:Lijkt me verschrikkelijk een pretpark bezoeken terwijl je stoned bent.
Maar als jij het wil lekker doen.
Wens je in elk geval een leuke dag.![]()