Ik wel!SperSIZEboon zei:dat heb ik nou serieus nog nooit geroepen/gedachtSublimo zei:OT: Nadat ik een avondje veel alcohol heb gebruik voel ik me zo slecht de dag erna dat ik meestal denk, nooit meer !
Ik wel!SperSIZEboon zei:dat heb ik nou serieus nog nooit geroepen/gedachtSublimo zei:OT: Nadat ik een avondje veel alcohol heb gebruik voel ik me zo slecht de dag erna dat ik meestal denk, nooit meer !

Speed word door een speedverslaafde ook niet gezien als een drugendor zei:Alcohol word door alcoholiekers niet gezien als een drug.![]()
Chris Pontius zei:Veel alcohol-verslavingen gaan gepaard met pijnstillers om de kater te dempen en weer verder te kunnen drinken.
Archibald zei:ik stop ermee!
Het is genoeg geweest!!
Niet dat ik niet zonder kan, maar als ik drink, dan ga'k helemaal loos.
Niet altijd, maar soms gaat het te ver, véél te ver.
Dus, vanaf nu, géén verdomde alcohol meer...
Dat heet:-Alcholisme.KoxBox zei:Ik heb nog maar één keer een kater gehad... En nog niet eens zo een erge denk ik, wat ik wel veel heb is dat ik gewoon nog dronken ben als ik wakker word.![]()

endor zei:Veel succes !
Maar als je perfect zonder kan , zal je niet veel last hebben I think.
Archibald zei:endor zei:Veel succes !
Maar als je perfect zonder kan , zal je niet veel last hebben I think.
Dankje!
Maar het is zoals "ik doe mijn best" zegt: drank is overal.
De verleiding blijft gewoon groot omdat je regelmatig tussen alcohol-drinkende mensen zit.
Why?endor zei:Neen ik sloeg weleens een gratis pint af.
KoxBox zei:Why?endor zei:Neen ik sloeg weleens een gratis pint af.![]()
Sorry Jos. Maar je moet het vanuit mijn standpunt bekijken.endor zei:KoxBox zei:Why?endor zei:Neen ik sloeg weleens een gratis pint af.![]()
Zo'n reactie in het stoppen met alcohol drinken topic , valt niet te tolereren , jeroen !
![]()
endor zei:Ja dat is waar , maar je moet gewoon volhouden !
Ik zat vroeger ook vaak op café , maar dat betekende niet dat ik meteen ging drinken.
ik doe mijn best zei:Het probleem met drank vind ik,dat je niet echt snel verslaafd raakt.Dat duurt toch een goede 10-jaar.Maar ben je eenmaal wel verslaafd aan drank,en je mag geen drank meer hebben!!!.Dan beginnen de problemen pa-s.Overal is drank,op de tv,de radio,in de supermarkt,bij de buren,..overal wordt je gecontrofeerd met drank,!!.Drugs daar integen,..vooral de -harddrugs-,..Tja,die zie je en vind je niet om elke hoek,of supermarkt.Aan harddrugs raak je sneller verslaafd,maar kun je nog best wel van afkomen.Maar met drank duurt het langer voor je verslaafd bent,Maar als je dan verslaafd raakt,is het veel lastiger om er van af te komen.Maar dat is mijn mening hoor!!![]()
Iris zei:ik doe mijn best zei:Het probleem met drank vind ik,dat je niet echt snel verslaafd raakt.Dat duurt toch een goede 10-jaar.Maar ben je eenmaal wel verslaafd aan drank,en je mag geen drank meer hebben!!!.Dan beginnen de problemen pa-s.Overal is drank,op de tv,de radio,in de supermarkt,bij de buren,..overal wordt je gecontrofeerd met drank,!!.Drugs daar integen,..vooral de -harddrugs-,..Tja,die zie je en vind je niet om elke hoek,of supermarkt.Aan harddrugs raak je sneller verslaafd,maar kun je nog best wel van afkomen.Maar met drank duurt het langer voor je verslaafd bent,Maar als je dan verslaafd raakt,is het veel lastiger om er van af te komen.Maar dat is mijn mening hoor!!![]()
Helemaal waar !
Denk ook dat het aan de generatie ligt. Kom zelf uit een alcoholisten familie, dat begon met bier en eindigde met yenever sochtends om het ergste getril op te vangen. Ziekenhuisopnames, delirium, pogingen om te stoppen, librium, valium in de kast (dat voor mij erg interessant werd), maar afgezien daarvan was het onmogelijk voor ze om te stoppen, omdat het overal verkrijgbaar was.
Was....want ze zijn allemaal overleden aan de drank.