mja nog steeds niet echt een reden voor eigenlijk , maar t voelt gewoon niet goed dat ik elke dag wel iets aan thc binnenkrijg.Hempy zei:omdat ?
spacekonijn zei:mja nog steeds niet echt een reden voor eigenlijk , maar t voelt gewoon niet goed dat ik elke dag wel iets aan thc binnenkrijg.Hempy zei:omdat ?
ni eens overdag ofzo maartoch , kvind t wel leuk om aan mezelf te bewijzen dat k zonder kan en tis dan toch ook weer leuker om te blowen als je het een weekje niet doet hehe
lot zei:ben dus nu al een redelijk tijdje gestopt.. gaat heel goed
en vanaf vandaag heb ik besloten ook proberen te stoppen met roken.. pfft
MetaalKonijn zei:lot zei:ben dus nu al een redelijk tijdje gestopt.. gaat heel goed
Damn, toe maar weerVriendin van mij doet 't zelfde als jou, en haar lukt 't ook. Hou die positieve instelling!
lot zei:MetaalKonijn zei:lot zei:ben dus nu al een redelijk tijdje gestopt.. gaat heel goed
Damn, toe maar weerVriendin van mij doet 't zelfde als jou, en haar lukt 't ook. Hou die positieve instelling!
jah roken heb k al een aantal keer geprobeerd..
maar deze keer ga k me echt door die "moeilijke" tijd heen zetten.. waar ik vorig keer afhaakte
, wat eigenlijk best jammer is 
lot zei:ik mn peuk ookmoewaaah wat moet k nou in de pauze? en voor school en als ik ga stadten :P wahaha
lolly's schijnen te helpen he? ipv een peuk een lolly in je bek
MetaalKonijn zei:lot zei:ik mn peuk ookmoewaaah wat moet k nou in de pauze? en voor school en als ik ga stadten :P wahaha
Gheheh, dat SCHIJNT te werken ja, maar bij mij hielp 't iig niet... op een gegeven moment word je die lollies gewoon zat.
lot zei:MetaalKonijn zei:lot zei:ik mn peuk ookmoewaaah wat moet k nou in de pauze? en voor school en als ik ga stadten :P wahaha
Gheheh, dat SCHIJNT te werken ja, maar bij mij hielp 't iig niet... op een gegeven moment word je die lollies gewoon zat.
dan stap ik over op chocola :P haha
nee zonder iets gaat het me lukken
wat een probleem word.. één van mn beste vriendinnen rookt nog gaat ook stoppen na dit pakje.. en mn lief ook hmm
MetaalKonijn zei:lot zei:MetaalKonijn zei:lot zei:ik mn peuk ookmoewaaah wat moet k nou in de pauze? en voor school en als ik ga stadten :P wahaha
dan stap ik over op chocola :P haha
nee zonder iets gaat het me lukken
wat een probleem word.. één van mn beste vriendinnen rookt nog gaat ook stoppen na dit pakje.. en mn lief ook hmm
Ghehe, vrouwen en chocoladeMaar das toch juist goed, met z'n allen sta je sterker, kun je elkaar blijven motiveren. Maar aan de andere kant; je kan ook zomaar weer collectief beginnen
![]()
spacekonijn zei:wederom : drugs met drugs bestrijden is dom![]()
SpacingBen zei:shit shit shit, ik had gisteren een gigantische post over stoppen met blowen over juist niet... En die is blijkbaar verwijderd ofzo?
Of ben ik hem vergeten daadwerkelijk te posten en zou ik ook maar weer is ff een weekje moeten stoppen?
Echt een gigantische post schreef ik na konijns reactie: Er zijn zo weinig negatieve effecten van t blowen... Behalve moeite met opstaan, maar dat had ik al, en daar hebben we wat voor eh![]()
spacekonijn zei:het ene middel nemen om het negatieve middel van een ander middel weg te drukken.
oftewel ephedra zodat je wel kunt opstaan :P
mathijs zei:kreteks...daar krijg je inderdaad snel genoeg van. Rook ze een weekje en je gaat er zowat van kotsen.
slipperman zei:Blablabla: "jeej ik stop" oownee toch maar niet "Jeej ik stop weer"![]()
BobG zei:SpacingBen zei:shit shit shit, ik had gisteren een gigantische post over stoppen met blowen over juist niet... En die is blijkbaar verwijderd ofzo?
Of ben ik hem vergeten daadwerkelijk te posten en zou ik ook maar weer is ff een weekje moeten stoppen?
Echt een gigantische post schreef ik na konijns reactie: Er zijn zo weinig negatieve effecten van t blowen... Behalve moeite met opstaan, maar dat had ik al, en daar hebben we wat voor eh![]()
Je geheugen is een zeef? Soms wordt je zo futloos dat je overdag gaat slapen enz enz.