stoppen met blowen

Dags

Bewuste gebruiker
Ja er komt gewoon een punt dat je er schijtziek van bent idd. Ik ben in 6e van het VWO gestopt na 3 weken, oa omdat ik teveel blowde. Wat ik wel vaag vind is dat ik elke dag smokete en het op een gegeven moment echt begon te merken, werd gewoon non-stop negatief. Maar anderen in mijn omgeving die het elke dag doen hebben dat niet!! :openmouth: :confused: , noujah ondertussen 1tje wel, dat scheelt dan weer.
Ik vonnet onwijs chill op een gegeven moment als ik jointjes afsloeg, ik merkte dat ik net zo hard kon meelullen en meelachen maar dat ik me toch superieur voelde tov andere smokers. :grin:
Ondertussen smoke ik al een hele tijd weer, maar echt duidelijk met mate.
Wat bij mij heeft geholpen is door iemand te hebben waarvoor je het doet( in mijn geval mijn vriendin), ik heb haar uitgelegd wat mijn problemen waren door het smoken en gewoon afgesproken dat ik ging stoppen. Ik voelde me dan zo onwijs klote als ik weer gesmoked had omdat ik dan me vriendin voor de gek had gehouden en zo ben ik er ech wel ff afgebleven.

Verder wens ik iedereen die aan het stoppen is onwijs veel succes!!!!
Keep it up

lot

Badass junkie
ik heb al 2 1/2 week niks meer geblowd en het gaat super!
ik heb geen behoefte meer dr aan :)
en k liep laatst in de stad langs een coffeeshop en ik werd gewoon ziek van die lucht..
en de joints die me aan geboden worden weiger ik gewoon :grin:

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Ik ben ook gestopt met blowen hoe ik het gedaan heb heel een voudig 3 weken vakantie en dus niet kunnen blowen! thuis nog de laaste gram wiet weg gerookt en sins dien ook niet meer geblowd en dat terwijl ik elke dag een dikke gram opstookte! moet zeggen dat ik nu wel een ketting roker ben de ene peuk na de andere. :wave:

Obyt

Experimenterende gebruiker
Ik smoor enkel in de weekends en tijdens de vakantie. Gewoon vanwege de simpele reden dat ik niet wild at mijn ouders het door zouden krijgen, ik houd het nu al zo'n anderhalf jaar vol. Verder heb ik totaal geen problemen om door de week niet te smoren, aangezien ik toch niet kan rollen en mijn smokende vrienden enkel in de weekends en tijdens de vakantie zie. Zij smoken al een dik jaar voor me en raden me ook constant aan om het zo te houden zodat ik nog steeds kan stoppen wanneer ik wil.

Psykaholik

Wijs gebruiker
bij mij is het echt perfect aan het lukken
na nu toch al zo een 5 jaar ong. zo goed als iedere dag te roken lukt het stoppen eig toch best goed
ben nu al 6 weken gestopt alleen 2 weken geleden heb ik in het weekend nog eens gerookt
nu heb ik er zelfs nog geen goesting meer in.
word er alleen maar tam en lui van
alleen nu ben ik op sommige momenten ietske te actief :P :P :P

minn

Badass junkie
ik ga ook eventjes stoppen met blowen.
tot aan de zomervakantie.
dus tot aan 30 juni. Ik mag wel alcohol in het weekeind van mezelf maar door de week moet ik me goed kunnen concentreren op school, want ik moet moet moet moet moet echt over gaan..
heb het gister beloofd aan mn ouders met heel mn hart,
en ze hebben me ookal op bijles duits gezet.

Dus vanaf nu tot aan 30 juni geen wiet of iets anders (behalve alcohol), ben benieuwd of het me gaat lukken ..

spacekonijn

Badass junkie
Hempy zei:
mja nog steeds niet echt een reden voor eigenlijk , maar t voelt gewoon niet goed dat ik elke dag wel iets aan thc binnenkrijg.
ni eens overdag ofzo maartoch , kvind t wel leuk om aan mezelf te bewijzen dat k zonder kan en tis dan toch ook weer leuker om te blowen als je het een weekje niet doet hehe

boy

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
Hempy zei:
mja nog steeds niet echt een reden voor eigenlijk , maar t voelt gewoon niet goed dat ik elke dag wel iets aan thc binnenkrijg.
ni eens overdag ofzo maartoch , kvind t wel leuk om aan mezelf te bewijzen dat k zonder kan en tis dan toch ook weer leuker om te blowen als je het een weekje niet doet hehe

Same here :)

Ik stop ook deze week, en misschien volgende week ook wel als het me bevalt.

spacekonijn

Badass junkie
het irritante is dat ik eigenlijk bijna geen negatieve effecten ondervind..

behalve meer moeite met opstaan....
maar toch voelt het ergens niet goed , als k nou eens paranoia ofzo zou worden zou ik met gemak stoppen denk ik

lot

Badass junkie
ben dus nu al een redelijk tijdje gestopt.. gaat heel goed :grin:
en vanaf vandaag heb ik besloten ook proberen te stoppen met roken.. pfft

MetaalKonijn

Badass junkie
lot zei:

Damn, toe maar weer :) Vriendin van mij doet 't zelfde als jou, en haar lukt 't ook. Hou die positieve instelling!

lot

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
lot zei:

Damn, toe maar weer :) Vriendin van mij doet 't zelfde als jou, en haar lukt 't ook. Hou die positieve instelling!

jah roken heb k al een aantal keer geprobeerd..
maar deze keer ga k me echt door die "moeilijke" tijd heen zetten.. waar ik vorig keer afhaakte

MetaalKonijn

Badass junkie
lot zei:
MetaalKonijn zei:
lot zei:

jah roken heb k al een aantal keer geprobeerd..
maar deze keer ga k me echt door die "moeilijke" tijd heen zetten.. waar ik vorig keer afhaakte

Goedzo, good luck d'r mee. Kzou zelf echt niet zonder m'n dagelijkse shagjes kunnen :smoke: , wat eigenlijk best jammer is :(

en BobG, same here :) Kga binnenkort een week naar Berlijn, dus das alvast een begin. Voor de rest moet ik 't maar met bier zien te doen :grin: :beer:

lot

Badass junkie
Goedzo, good luck d'r mee. Kzou zelf echt niet zonder m'n dagelijkse shagjes kunnen , wat eigenlijk best jammer is

ik mn peuk ook :( moewaaah wat moet k nou in de pauze? en voor school en als ik ga stadten :P wahaha
lolly's schijnen te helpen he? ipv een peuk een lolly in je bek

MetaalKonijn

Badass junkie
lot zei:
ik mn peuk ook :( moewaaah wat moet k nou in de pauze? en voor school en als ik ga stadten :P wahaha

Gheheh, dat SCHIJNT te werken ja, maar bij mij hielp 't iig niet... op een gegeven moment word je die lollies gewoon zat.

lot

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
lot zei:

Gheheh, dat SCHIJNT te werken ja, maar bij mij hielp 't iig niet... op een gegeven moment word je die lollies gewoon zat.

dan stap ik over op chocola :P haha
nee zonder iets gaat het me lukken
wat een probleem word.. één van mn beste vriendinnen rookt nog gaat ook stoppen na dit pakje.. en mn lief ook hmm

MetaalKonijn

Badass junkie
lot zei:
MetaalKonijn zei:
lot zei:

wat een probleem word.. één van mn beste vriendinnen rookt nog gaat ook stoppen na dit pakje.. en mn lief ook hmm

Ghehe, vrouwen en chocolade :grin: Maar das toch juist goed, met z'n allen sta je sterker, kun je elkaar blijven motiveren. Maar aan de andere kant; je kan ook zomaar weer collectief beginnen :grin:

lot

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
lot zei:
MetaalKonijn zei:
lot zei:

Ghehe, vrouwen en chocolade :grin: Maar das toch juist goed, met z'n allen sta je sterker, kun je elkaar blijven motiveren. Maar aan de andere kant; je kan ook zomaar weer collectief beginnen :grin:

ik bedoelde dat mn lief wel nog rookt
naja dan kan ik altijd nog ff genieten van een sigaretje zonder mn longen te verkrachten :wave: :flushed: :hearteyes: :wink:

BacingsPen

Badass junkie
shit shit shit, ik had gisteren een gigantische post over stoppen met blowen over juist niet... En die is blijkbaar verwijderd ofzo? :confused:

Of ben ik hem vergeten daadwerkelijk te posten en zou ik ook maar weer is ff een weekje moeten stoppen?

Echt een gigantische post schreef ik na konijns reactie: Er zijn zo weinig negatieve effecten van t blowen... Behalve moeite met opstaan, maar dat had ik al, en daar hebben we wat voor eh :sunglasses:

spacekonijn

Badass junkie
het ene middel nemen om het negatieve middel van een ander middel weg te drukken.
oftewel ephedra zodat je wel kunt opstaan :P

A

Anonymous

Gast
SpacingBen zei:
shit shit shit, ik had gisteren een gigantische post over stoppen met blowen over juist niet... En die is blijkbaar verwijderd ofzo? :confused:

Of ben ik hem vergeten daadwerkelijk te posten en zou ik ook maar weer is ff een weekje moeten stoppen?

Echt een gigantische post schreef ik na konijns reactie: Er zijn zo weinig negatieve effecten van t blowen... Behalve moeite met opstaan, maar dat had ik al, en daar hebben we wat voor eh :sunglasses:

Je geheugen is een zeef? Soms wordt je zo futloos dat je overdag gaat slapen enz enz.

matthijs

Badass junkie
Het valt me elke keer weer op hoe makkelijk een tijdje stoppen mij valt. Ook na een periode flink blowen. Ik heb nu al 2 weken niet geblowd en het is 's avonds wel eens lastig als ik wil gaan slapen en graag wil blowen, maar verder lukt het goed. Maargoed. Het moet ook wel want ik heb over een paar weken al weeer examens en daarvoor wil ik ok echt wel slagen!

BacingsPen

Badass junkie
spacekonijn zei:
het ene middel nemen om het negatieve middel van een ander middel weg te drukken.
oftewel ephedra zodat je wel kunt opstaan :P

Heb ik ff gedaan om ritme terug te krijgen ja :)

Maar over het algemeen is het nog steeds een blikje bullit die ik naast me bed zeg :)

En die gaan er bij mij ook naar binnen als ik de vorige dag niet heb geblowd, anders ben ik waarschijnlijk niet veel waard :beer:

Dat is inderdaad niet goed misschien, maar laat je bed uit en savonds niet blowen is ook niet zo'n goed idee :sunglasses:

Ik moet er niet aan denken dat je op een schooldag je je moet haasten enzo, en je niet eens ee nuurtje voor jezelf hebt voordat school begint... (wanneer ik dus gewoon zo lang mogelijk in bed blijf liggen, omdat er geen bullit is :P)

lot

Badass junkie
wahahah ik en stoppen met roken :P
ik rook nu kretek want dat rookt minder snel door en je heb er snel genoeg van.. :P
ik had afgesproken dat te gaan roken om het te minderen :P
maar nu rook ik als nog elke pauze eentje weg hahaha
ik denk dat ik maar ga stoppen met stoppen ofzo :P

lot

Badass junkie
mathijs zei:
kreteks...daar krijg je inderdaad snel genoeg van. Rook ze een weekje en je gaat er zowat van kotsen.

precies.. en nu hoef k eigk ook geen normale sigaretten meer.. vi d het helemaal niet meer lekker en kretek ook niet..
komt allemaal goed uit :grin: mn lief gaat ook stoppen en n goeie vriendin van me dus het gaat me lukken :grin: ik begin morgen dr mee..
deze keer is het definitief niet zo van "ff proberen of het me lukt"

lot

Badass junkie
slipperman zei:
Blablabla: "jeej ik stop" oownee toch maar niet "Jeej ik stop weer" :confused:

jah dat was het eerst zo'n beetje.. hielt ik het 3 weken vol was het over
maar nu is dt niet ik heb er alle vertrouwen in.. en het is ook makkelijker als de mensen om je heen ook stoppen..

BacingsPen

Badass junkie
BobG zei:
SpacingBen zei:

Je geheugen is een zeef? Soms wordt je zo futloos dat je overdag gaat slapen enz enz.

Dat geheugen valt bij mij best wel mee... Het duurt alleen 'nog' langer om iets te kunnen herinneren... En ik ben al niet zo'n snelle denker, dus dat valt wel extra op ja haha! Maar dat vind ik juist cool, past precies bij mij :sunglasses:

Overdag gaan slapen ja? mmm... dat heb ik juist van alcohol... Futloos? mmm, ja, heb ik wel is... Maar denk dat dat eerder gewoon met mijn stemming te maken heeft, die door t blowen dan extra verneukt is waarschijnlijk :sunglasses:

Stoppen met blowen... mmm, vraag me af wanneer deze behoefte weer zal komen, betwijfel of dat nog deze zomer zal zijn :P

lot

Badass junkie
ik blow al anderhalve maand niet meer *dagje arnhem niet meegerekend, maar daar heb k nietzo veel geblowed maah goed*

boy

Bewuste gebruiker
Stoppen doe ik al niet meer aan, daar is het evel te relaxt voor. Nu zijn het tussenpauzes :smoke:

Wel een paar keer voor een paar weken (en een keer voor bijna twee maanden) niks gedaan.

Bovenaan