Lizzybizzy
Newbie
Ik heb het besluit genomen. Vanaf morgen ga ik stoppen met blowen. Terwijl ik dit typ ben ik stoned en eigenlijk vind ik het helemaal niet relaxt. Ik blow 16 jaar. Perioden dagelijks, soms een paar maanden niet, soms had ik het meer onder controle. Ik heb 3 studies afgerond en heb een goede, verantwoordelijke baan. Heel veel mensen in mijn omgeving weten niet dat ik eigenlijk een junk ben. Ik schaam mezelf ook ontzettend. Er is een maar één vriendin die weet hoe ernstig de situatie eigenlijk is.
Er bestaan bij mij sterk vermoedens van add, al heb ik het vaststellen van een diagnose nooit doorgezet.
Ik ben zeer verslavingsgevoelig en weet dat ik het enorm zwaar ga krijgen. Ook omdat ik momenteel niet heel lekker in mijn vel zit. Maar ik ben er klaar mee. Ik wil dit niet meer. Ik hoop met dit topic gelijk gestemden te vinden. Mensen met tips en ervaring.
Er bestaan bij mij sterk vermoedens van add, al heb ik het vaststellen van een diagnose nooit doorgezet.
Ik ben zeer verslavingsgevoelig en weet dat ik het enorm zwaar ga krijgen. Ook omdat ik momenteel niet heel lekker in mijn vel zit. Maar ik ben er klaar mee. Ik wil dit niet meer. Ik hoop met dit topic gelijk gestemden te vinden. Mensen met tips en ervaring.